Dat kan meevallen, hoeveel weet een popband nu van wielrennen? Evenveel als een fietser van muziek?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:04 schreef Fretwork het volgende:
Fuck, maximus werkt met bots, we kunnen wel inpakken
Staat helaas niet meer in de Top 2000quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat kan meevallen, hoeveel weet een popband nu van wielrennen? Evenveel als een fietser van muziek?
Bekijk deze YouTube-video
https://fpcl.pino112.nl/s(...)024&speelronde=allesquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:54 schreef Steven184 het volgende:
Iemand een linkje naar de kalendar van 2024 zodat ik niet 62 tabjes op de verder fantastische site van Pino hoef af te gaan?
Dit is top! (Oops, wist niet dat alles ook al een keuze optie was)quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/s(...)024&speelronde=alles
Zoiets?
Was het ook nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 05:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is top! (Oops, wist niet dat alles ook al een keuze optie was)
Krijgen we direct na de deadline automatisch de uitslag te zien, of is er nog wat ruimte voor de traditionele teasers (als je daar zin in hebt).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef Pino112 het volgende:
16 biedingen binnen en alleen @:Mani89 moet nog een account aanmaken.
Nogmaals de waarschuwing dat je echt geen seconde na de deadline je bod kan verzenden, dus niet te laat zijn allen.
Dat tweedequote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we direct na de deadline automatisch de uitslag te zien, of is er nog wat ruimte voor de traditionele teasers (als je daar zin in hebt).
Ik ben waarschijnlijk niet thuis op het moment van de deadline, dus ik zal deze keer toch echt eerder dan de laatste minuut zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Nogmaals de waarschuwing dat je echt geen seconde na de deadline je bod kan verzenden, dus niet te laat zijn allen.
Je kan opnieuw insturen toch als je nog van alles om wilt gooien voor morgenavond, na indienen? En de teamnaam hoeft nog niet nu nog toch? Zeg maar dat je niet je ploeg Pogiboys wil noemen en dan straks naast Pogacar vist ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Beiden klopt inderdaad. Maar ook je teamnaam kan je wijzigen nogquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan opnieuw insturen toch als je nog van alles om wilt gooien voor morgenavond, na indienen? En de teamnaam hoeft nog niet nu nog toch? Zeg maar dat je niet je ploeg Pogiboys wil noemen en dan straks naast Pogacar vist ofzo?
Heb je je kind naar Wilco vernoemd?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een 8 weken oude baby wiens naam geïnspireerd is door mijn eerste bieding, en reken op creatief boekhouden van de heer Pino112 om mij deze kopman te bezorgen, vader naar vader.
Wifko, vrij naar Wivcoquote:
Het arvidste team?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een 8 weken oude baby wiens naam geïnspireerd is door mijn eerste bieding, en reken op creatief boekhouden van de heer Pino112 om mij deze kopman te bezorgen, vader naar vader.
En als je PSV probeert?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef wimderon het volgende:
Er zit een error in het spel. Ik probeer 21 miljoen op Feyenoord te bieden, maar dan krijg ik de melding dat die nog maximaal 20 miljoen waard zijn.
Trek daar die parkeerplaats van 50M vanafquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
U heeft onvoldoende budget bij een bod van 100 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |