SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Ik heb Moira ooit aangeboden om haar te helpen in dit subforum, maar dat was gelukkig niet nodig…quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die denkt: ik ga de prono bijhouden want dan vergeet ik hem zelf vast nooit in te vullen, think again![]()
Nou het stomste is dat ik wel gepost heb maar niet mijn pronoquote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Moira ooit aangeboden om haar te helpen in dit subforum, maar dat was gelukkig niet nodig…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nou ja, dan post je de tussenstand na het vertek van Hilde in plaats daarvan…quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het stomste is dat ik wel gepost heb maar niet mijn prono![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Herkenbaarquote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die denkt: ik ga de prono bijhouden want dan vergeet ik hem zelf vast nooit in te vullen, think again![]()
Ik wilde gewoon Hilde ff quoten met haar eeuwige getverdemmequote:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef usagi414 het volgende:
Aflevering 06
De Mol - Michèle
De Winnaar - Nimrod
De Verliezer - Sarah
De Afvaller - AlexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op maandag 21 april 2025 10:10 schreef Felagund het volgende:
Aflevering 6:
De Mol: Nimrod
De Winnaar: Sarah
De Verliezer: Pedro
De Afvaller: Michele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Ik verander hem toch nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Aflevering 07
De Mol - Michele
De Winnaar - Nimrod
De Verliezer - Sarah
De Afvaller - Alexy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |