Oke. Lijkt nu ook een stuk ouder. Deze is toch zeker 25 of ouder. Doet me denken aan die gast die verschillende zwervers heeft doodgeslagen met stenen en die in Frankrijk is gepakt.quote:
Zou dit die fietsert zijn geweest?quote:Een 20-jarige Amsterdammer wordt verdacht betrokken te zijn bij de schietpartijen aan de Reyerdijk en op het Roelantpad. Hij zou volgens de politie een "faciliterende rol" hebben gespeeld. De man is op 30 december aangehouden en zit nog vast.
quote:
#dustocheennegerenDvenzitweereensfoutgenot.quote:Let op: eerder werd er gesproken over een lichte huidskleur, maar we zoeken een man met een donkere huidskleur.
Dat krijg je met zo'n instapmodelletje van een kwantum GGZ-mederwerkster.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schrödingers kleurling.
Raar. Neem aan dat de slachtoffers niet zijn beroofd of iets dergelijks. Waarom doen mensen zoiets?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:19 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Zou dit die fietsert zijn geweest?
Bron
Hij had vast munitie in dat plastic tasje aan z'n stuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:19 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Zou dit die fietsert zijn geweest?
Bron
Wat zie ik daar achter jullie in de bosjes??!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:20 schreef Oud_student het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag nog een rondje gelopen samen met mijn vrouw
Moet je aan GGZ experts vragen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Raar. Neem aan dat de slachtoffers niet zijn beroofd of iets dergelijks. Waarom doen mensen zoiets?
Heb al gereageerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:22 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Moet je aan GGZ experts vragen.
Ik dacht daar ook meteen aanquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oke. Lijkt nu ook een stuk ouder. Deze is toch zeker 25 of ouder. Doet me denken aan die gast die verschillende zwervers heeft doodgeslagen met stenen en die in Frankrijk is gepakt.
Half Rotterdam loopt er tegenwoordig zo bij qua kledingquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de kleding lijkt wel identiek te zijn dus het zou kunnen dat de camera van de eerste beelden gewoon flink off was, maar goed..... het blijft raar.
Zo ziet ze er wel een stuk beter uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:20 schreef Oud_student het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag nog een rondje gelopen samen met mijn vrouw
Welnee, die zag er heel anders uit:quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oke. Lijkt nu ook een stuk ouder. Deze is toch zeker 25 of ouder. Doet me denken aan die gast die verschillende zwervers heeft doodgeslagen met stenen en die in Frankrijk is gepakt.
Huh? Heeft ie nou een stoeptegel op z’n hoofd?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:31 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Welnee, die zag er heel anders uit:
[ afbeelding ]
Ja, gestoorde moordenaar uit Kameroen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Huh? Heeft ie nou een stoeptegel op z’n hoofd?
Dit was die gast die zo nodig wilde tegelen in Rotterdam. Paar weken terug alweer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Huh? Heeft ie nou een stoeptegel op z’n hoofd?
Beverwaard vooralquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:34 schreef Alpha0 het volgende:
Totaal geen verassing dat dit weer in IJsselmonde gebeurd. Sinds ik de regionale nieuwsbron Rijnmond voor nieuws uit Rotterdam en omstreken volg komt al het slechte nieuws uit IJsselmonde en de Beverwaard (wat er tegen aan ligt). Zit er daar iets in het water of zo?
Daar zit zo'n ouwe mossad-kerel met zijn PMC. Avi nog wat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, gestoorde moordenaar uit Kameroen.
Foto´s in OP gezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef Leandra het volgende:
Er staan nu 3 foto's in het politiebericht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken of verschillende personen te zijn, met dezelfde/vergelijkbare kleding, of die eerste foto die ze gepubliceerd hadden was behoorlijk gephotoshopt.
Dan zullen ze hem toch wel te pakken hebben? Hij staat er nu tenminste duidelijk op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet zaterdag op keizerswaard zijn. Misschien maar even overslaan
Misschien even een tussenstop in de kroeg in de Keizersstraat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Was je handen stuk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Politie roept op om binnen te blijven.
https://www.telegraaf.nl/(...)oept-op-blijf-binnen
Dat zal wel loslopen, verder lijkt mij alles onveilig momenteel daar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Maver24 het volgende:
O, die Amsterdammer. Het is wat he met al die autonome denkers.quote:
De media loog:quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:40 schreef StaceySinger het volgende:
X
Mick van Wely
@:mickvanwely
·
40m
Volg collega
@:gfrankenhuis
voor de klopjacht
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik woon in Beverwaard maar woon aan de goede kant tegen de maas aan. Hier is het wel rustig. Het centrum moet je savonds vermijden
Import shit - create a shithole!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.
Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.
Dat lijken net twee verschillende personen. Vind ik, dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar de man is zo verward dat die spontaan van kleur verschiet en ineens een kleine neus heeft?
Of hadden ze eerder beelden van een andere man? Deze lijkt toch niet op die foto van eerder vanavond?
Dat hoop ik in ieder geval wel, dat het er maar één is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef Momo het volgende:
Dit is zo gek om te doen als persoon, kans dat meerdere mensen dit samen doen lijkt wel heel klein toch?
Ik woon met veel plezier in Den Haag. En ben van plan daar te blijven wonen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Logisch toch? Voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Of je even de komende dagen binnen wil blijven.
Ja het is logisch, maar tis niet normaal dat in Nederland er zomaar 3 mensen klakkeloos vermoord worden zonder reden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch toch? Voor je eigen bestwil.
Mensen moeten leren dat de maatschappij verandert.
Bekrompen geesten ook allemaal.
Vanzelfsprekend, maar je miste de ironie in mijn postquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja het is logisch, maar tis niet normaal dat in Nederland er zomaar 3 mensen klakkeloos vermoord worden zonder reden.
Dat moeten we nooit accepteren.
Ik begrijp gewoon echt bij God niet dat mensen vrijwillig ingeklemd tussen die kassen wonen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon met veel plezier in Den Haag. En ben van plan daar te blijven wonen.
Thijs H. had toch ook 3 mensen willekeurig vermoord?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef Keukendrol het volgende:
Kan me niet herinneren dat we de afgelopen +20 jaar vaker zoiets gehad hebben. 3 willekeurige moorden in een tijdspanne van 2 weken, wtf
Die gek van vorig jaar vergeten in Rotterdam? Die binnen een middag zijn buurvrouw, buurmeisje en zijn leraar in het Erasmus vermoord heeft?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef Keukendrol het volgende:
Kan me niet herinneren dat we de afgelopen +20 jaar vaker zoiets gehad hebben. 3 willekeurige moorden in een tijdspanne van 2 weken, wtf
Mja, heel ander land natuurlijk met veel frequentere schietpartijen, maar begin deze eeuw had je in de VS ook dat sniperduo dat over een langere periode random mensen kapotschoot.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef Momo het volgende:
Dit is zo gek om te doen als persoon, kans dat meerdere mensen dit samen doen lijkt wel heel klein toch?
Dat was niet geheel willekeurig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die gek van vorig jaar vergeten in Rotterdam? Die binnen een middag zijn buurvrouw, buurmeisje en zijn leraar in het Erasmus vermoord heeft?
Niet willekeurig als het bekenden zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die gek van vorig jaar vergeten in Rotterdam? Die binnen een middag zijn buurvrouw, buurmeisje en zijn leraar in het Erasmus vermoord heeft?
Dit doet niets af op zijn punt dat je nooit moet bezuinigen op GGZ.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ex-topman Jan Peter Schmittmann van ABN Amro en familie dood door familiedrama
LAREN (ANP) - De politie heeft zaterdagavond bevestigd dat voormalig topman Jan Peter Schmittmann (57) van ABN Amro, zijn vrouw (57) en hun dochter (22) om het leven zijn gekomen bij een familiedrama in hun villa in Laren.
ANP 05-04-14, 19:16
Of wat soepelere richtlijnen voor wapen bezit. Stukken goedkoper zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit doet niets af op zijn punt dat je nooit moet bezuinigen op GGZ.
Nee dat is niet hetzelfde filmpje, en dit iemand van RTL, niet een willekeurige burgerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is van het filmpje hier eerder in het topic.
Beetje off-topic?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit doet niets af op zijn punt dat je nooit moet bezuinigen op GGZ.
Is dezelfde flat alleen aan de andere kant gefilmd toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is niet hetzelfde filmpje, en dit iemand van RTL, niet een willekeurige burger
Klopt, in Washington.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mja, heel ander land natuurlijk met veel frequentere schietpartijen, maar begin deze eeuw had je in de VS ook dat sniperduo dat over een langere periode random mensen kapotschoot.
Nou ja, een vaste woon- of verblijfplaats lijkt me geen voorwaarde om een wapen te hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
Iemand zonder vaste woon of verblijfplaats, maar wel met een wapen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:24 schreef Droopie het volgende:
@:maver24
Lekker gewerkt maat.
Bedankt voor de goede info.
Ja maar een wapen is toch best duur?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:25 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou ja, een vaste woon- of verblijfplaats lijkt me geen voorwaarde om een wapen te hebben.
Hoelang zal het duren voordat we weten dat hij een bekende van de politie is, meerdere kantjes geweldsdelicten heeft gepleegd en dat hij eigenlijk niet op vrije voeten zou moeten zijn?quote:
Drugs zijn ook best duur.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar een wapen is toch best duur?
Een dakloze is meestal niet zo heel rijk.
Dan zijn ze vrij zeker dat dit de dader is, niet eens een slag om de arm.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:28 schreef Zipportal het volgende:
Politie heeft info van de site verwijderd.
Er is waarschijnlijk nu wel iemand 30 duizend euro rijker. Goed begin van het jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan zijn ze vrij zeker dat dit de dader is, niet eens een slag om de arm.
Fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |