Dat lijken net twee verschillende personen. Vind ik, dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar de man is zo verward dat die spontaan van kleur verschiet en ineens een kleine neus heeft?
Of hadden ze eerder beelden van een andere man? Deze lijkt toch niet op die foto van eerder vanavond?
Dat hoop ik in ieder geval wel, dat het er maar één is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef Momo het volgende:
Dit is zo gek om te doen als persoon, kans dat meerdere mensen dit samen doen lijkt wel heel klein toch?
Ik woon met veel plezier in Den Haag. En ben van plan daar te blijven wonen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.
Logisch toch? Voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Of je even de komende dagen binnen wil blijven.
Ja het is logisch, maar tis niet normaal dat in Nederland er zomaar 3 mensen klakkeloos vermoord worden zonder reden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Logisch toch? Voor je eigen bestwil.
Mensen moeten leren dat de maatschappij verandert.
Bekrompen geesten ook allemaal.
Vanzelfsprekend, maar je miste de ironie in mijn postquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja het is logisch, maar tis niet normaal dat in Nederland er zomaar 3 mensen klakkeloos vermoord worden zonder reden.
Dat moeten we nooit accepteren.
Ik begrijp gewoon echt bij God niet dat mensen vrijwillig ingeklemd tussen die kassen wonen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon met veel plezier in Den Haag. En ben van plan daar te blijven wonen.
Thijs H. had toch ook 3 mensen willekeurig vermoord?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef Keukendrol het volgende:
Kan me niet herinneren dat we de afgelopen +20 jaar vaker zoiets gehad hebben. 3 willekeurige moorden in een tijdspanne van 2 weken, wtf
Die gek van vorig jaar vergeten in Rotterdam? Die binnen een middag zijn buurvrouw, buurmeisje en zijn leraar in het Erasmus vermoord heeft?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:19 schreef Keukendrol het volgende:
Kan me niet herinneren dat we de afgelopen +20 jaar vaker zoiets gehad hebben. 3 willekeurige moorden in een tijdspanne van 2 weken, wtf
Mja, heel ander land natuurlijk met veel frequentere schietpartijen, maar begin deze eeuw had je in de VS ook dat sniperduo dat over een langere periode random mensen kapotschoot.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:07 schreef Momo het volgende:
Dit is zo gek om te doen als persoon, kans dat meerdere mensen dit samen doen lijkt wel heel klein toch?
Dat was niet geheel willekeurig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die gek van vorig jaar vergeten in Rotterdam? Die binnen een middag zijn buurvrouw, buurmeisje en zijn leraar in het Erasmus vermoord heeft?
Niet willekeurig als het bekenden zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die gek van vorig jaar vergeten in Rotterdam? Die binnen een middag zijn buurvrouw, buurmeisje en zijn leraar in het Erasmus vermoord heeft?
Dit doet niets af op zijn punt dat je nooit moet bezuinigen op GGZ.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ex-topman Jan Peter Schmittmann van ABN Amro en familie dood door familiedrama
LAREN (ANP) - De politie heeft zaterdagavond bevestigd dat voormalig topman Jan Peter Schmittmann (57) van ABN Amro, zijn vrouw (57) en hun dochter (22) om het leven zijn gekomen bij een familiedrama in hun villa in Laren.
ANP 05-04-14, 19:16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |