Foto´s in OP gezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef Leandra het volgende:
Er staan nu 3 foto's in het politiebericht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken of verschillende personen te zijn, met dezelfde/vergelijkbare kleding, of die eerste foto die ze gepubliceerd hadden was behoorlijk gephotoshopt.
Dan zullen ze hem toch wel te pakken hebben? Hij staat er nu tenminste duidelijk op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet zaterdag op keizerswaard zijn. Misschien maar even overslaan
Misschien even een tussenstop in de kroeg in de Keizersstraat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Was je handen stuk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Politie roept op om binnen te blijven.
https://www.telegraaf.nl/(...)oept-op-blijf-binnen
Dat zal wel loslopen, verder lijkt mij alles onveilig momenteel daar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Maver24 het volgende:
O, die Amsterdammer. Het is wat he met al die autonome denkers.quote:
De media loog:quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:40 schreef StaceySinger het volgende:
X
Mick van Wely
@:mickvanwely
·
40m
Volg collega
@:gfrankenhuis
voor de klopjacht
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik woon in Beverwaard maar woon aan de goede kant tegen de maas aan. Hier is het wel rustig. Het centrum moet je savonds vermijden
Import shit - create a shithole!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.
Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Na een ritje door het Westland zou ieder weldenkend mens genezen moeten zijn van willen wonen in Zuid-Holland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |