Of een onverwachte plottwist dat dit een (extreem)rechtse radicaal is die tegen de multiculturele samenleving is en complotdenker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat we weten dat hij een bekende van de politie is, meerdere kantjes geweldsdelicten heeft gepleegd en dat hij eigenlijk niet op vrije voeten zou moeten zijn?
Een donkere extreem rechtse radicaal?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of een onverwachte plottwist dat dit een (extreem)rechtse radicaal is die tegen de multiculturele samenleving is en complotdenker.
Gebeurt ook steeds vaker.
Ze bestaan wel hoor. Zie Jesse Lee Petersonquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een donkere extreem rechtse radicaal?
Na die 2e foto zullen ze dat mogen gaan delen met een mannetje of 20quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk nu wel iemand 30 duizend euro rijker. Goed begin van het jaar.
Ik denk dat het een verwijzing is naar de aanslagpleger in Maagdenburg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, met wat goede framen moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
'quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verwijzing is naar de aanslagpleger in Maagdenburg.
Nee man, gewoon knettergek. Zie die handen op de eerder gedeelde foto’s.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verwijzing is naar de aanslagpleger in Maagdenburg.
Kun je nagaan als ze de juiste beelden eerder gedeeld hadden, had die man van 81 waarschijnlijk nog geleefd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:37 schreef Perrin het volgende:
Dat is toch knap werk, zo snel de verdachte aanhouden.
Het was sowieso niet heel slim om dit keer in vol daglicht en een druk gebied een slachtoffer te kiezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na die 2e foto zullen ze dat mogen gaan delen met een mannetje of 20
Die beelden kwamen pas vrij na die derde schietpartijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ze de juiste beelden eerder gedeeld hadden, had die man van 81 waarschijnlijk nog geleefd.
Ze zijn wel heel zeker van hun zaak:quote:
quote:Met de aanhouding van de 24-jarige man komt het eerder gegeven advies voor Rotterdam-IJsselmonde en omgeving te vervallen.
Nou, na drie moorden in drie weken eindelijk de dader zou ik toch geen heel puik politiewerk noemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:41 schreef Droopie het volgende:
Petje af voor de politie, mag ook wel gezegd worden.
Weten we gelijk waarom ze zelden zo snel foto's van een evt. dader verspreiden
Dan kom je nooit in voetbalstadions denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een blanke met een The North Face jas vond ik al zo uitzonderlijk
niet haten op mijn regenjasquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een blanke met een The North Face jas vond ik al zo uitzonderlijk
Dat stomme wijf is een honeypot.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, met wat goede framen moet dat wel lukken.
Laat dat maar aan de NOS over, en Bar laat zal dat gretig overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |