Ook niet het wapen aan hem verkocht?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:46 schreef Caland het volgende:
Die Amsterdammer die eerder is aangehouden had er dus geen reet mee te maken
Nee, dat was een ex-moslim die vond dat de Duitse overheid zich tegen ex-moslims keerde om de positie van de islam in Duitsland te versterken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
'
Dat was een Moslim die een aanslag pleegde op een Kerstmarkt omdat hij het er niet mee eens was hoe vluchtelingen werden behandeld, toch?
De politie schaalde meteen na het eerste incident op naar een groot opsporingsonderzoek en zette man en macht in om de verdachte op te sporen. Dat onderzoek leidde tot een aanhouding op 2 januari in de middag. Dit bleek niet de gezochte verdachte te zijn. Hij is weer heengezonden en is geen verdachte meer. Donderdagavond 23.15 uur hield de politie de 24-jarige man aan en hij zit nu in volledige beperkingen. Wat zijn motief is geweest, is nog onduidelijk. Met de aanhouding van de 24-jarige man komt het eerder gegeven advies voor Rotterdam-IJsselmonde en omgeving te vervallen. De politie bedankt alle mensen die hebben meegedacht en hun tip hebben doorgegeven.quote:
Ze hadden al een arrestatie binnen een paar dagen, wat ze dan voor aanknopingspunten hadden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, na drie moorden in drie weken eindelijk de dader zou ik toch geen heel puik politiewerk noemen.
Kan ze niet want ze staat er COC op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, met wat goede framen moet dat wel lukken.
Laat dat maar aan de NOS over, en Bar laat zal dat gretig overnemen.
Dan ben je wel benieuwd of hij zelf rare dingen heeft gedaan om verdacht te lijken of ze echt zomaar verkeerd bij hem uitkwamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie schaalde meteen na het eerste incident op naar een groot opsporingsonderzoek en zette man en macht in om de verdachte op te sporen. Dat onderzoek leidde tot een aanhouding op 2 januari in de middag. Dit bleek niet de gezochte verdachte te zijn. Hij is weer heengezonden en is geen verdachte meer. Donderdagavond 23.15 uur hield de politie de 24-jarige man aan en hij zit nu in volledige beperkingen. Wat zijn motief is geweest, is nog onduidelijk. Met de aanhouding van de 24-jarige man komt het eerder gegeven advies voor Rotterdam-IJsselmonde en omgeving te vervallen. De politie bedankt alle mensen die hebben meegedacht en hun tip hebben doorgegeven.
Met die kerel in Maagdenburg ging het psychisch ook niet al te lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee man, gewoon knettergek. Zie die handen op de eerder gedeelde foto’s.
Die had dezelfde internetverbinding van Elon Musk gekregen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Met die kerel in Maagdenburg ging het psychisch ook niet al te lekker.
Ik gok dat we volgende week wel weer een nieuwe zaak hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:52 schreef 3rr0r het volgende:
Welk topic heeft nu de FOK!-detectives nog nodig?
Totdat de hele honeypot is opgerold.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik gok dat we volgende week wel weer een nieuwe zaak hebben.
Ik denk dat het eerste wat de politie doet is gsm mast gegevens opvragen en kijken wie er op die momenten steeds in de buurt was, misschien was die Amsterdammer dat wel en voldeed hij ook nog aan het signalementquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan ben je wel benieuwd of hij zelf rare dingen heeft gedaan om verdacht te lijken of ze echt zomaar verkeerd bij hem uitkwamen.
Tot vanavond hadden ze het op het nieuws over 'een faciliterende rol'. Vandaar dat ik dacht het wapen geleverd wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste wat de politie doet is gsm mast gegevens opvragen en kijken wie er op die momenten steeds in de buurt was, misschien was die Amsterdammer dat wel en voldeed hij ook nog aan het signalement
Die Amsterdamse. Halsema is haar nickname. Met haar groene mannetjes en vrouwtjes...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot vanavond hadden ze het op het nieuws over 'een faciliterende rol'. Vandaar dat ik dacht het wapen geleverd wellicht.
Zes kinderen toe maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Buren reageren geschokt als ze horen dat de vermeende schutter in hun portiek is aangehouden. ,,Ik dacht dat er een oudere man in de woning woonde. Deze jongen ken ik niet", zegt een omwonende, die wel blij zegt te zijn dat de verdachte is opgepakt.
De arrestatie kregen de buren goed mee. ,,Er stonden veel zwaarbewapende agenten in de straat en we hoorden een hoop gestommel", zegt een man, die even daarvoor zijn vriendin ophaalde uit haar werk. Uit angst durfde de vrouw niet alleen over straat. Een andere man zag de verdachte ‘met een zak over zijn hoofd’ afgevoerd worden.
De afgelopen twee weken vonden er drie fatale schietpartijen plaats in Rotterdam-IJsselmonde. Hierbij kwamen drie mannen van 58, 63 en 81 jaar om het leven. Wat de rol is van de aangehouden verdachte, is nog onduidelijk.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ag-genomen~a673fd52/
Door een hel gegaan’
Bewoners reageren geschokt, maar ook opgelucht. „Wij kennen hem niet, maar zijn blij dat hij is gepakt. We zijn de afgelopen tijd door een hel gegaan. Ik durfde niet meer over straat. Ik heb zes kinderen, het had mij ook kunnen overkomen”, vertelt een buurman.
Volgens een buurtbewoner wonen er twee vrouwen in het appartement. De vermeende schutter is er nooit door omwonenden gezien.
Bijzonder…
https://www.telegraaf.nl/(...)ting-in-i-jsselmonde
Nee, dat mensen wederom binnen een paar uur geïnterviewd worden en dat er weer twee verhalen ontstaan, in twee verschillende kranten.quote:
Dan zijn bij Deel 4 over dit onderwerp. Het zou toch simpeler uit te leggen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat mensen wederom binnen een paar uur geïnterviewd worden en dat er weer twee verhalen ontstaan, in twee verschillende kranten.
Ik ga voor verward of getraumatiseerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Zal ook wel zo'n doorgeslagen islamofoob zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |