Die gaan geen meldingen voor de recherche of arrestatie team plaatsen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef roos94 het volgende:
112 rotterdam zegt niks erover dus je bron lult
Ga er maar inhoudelijk op in.quote:
Ex-topman Jan Peter Schmittmann van ABN Amro en familie dood door familiedramaquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ga er maar inhoudelijk op in.
VVD alsmede PVV met het lid Wilders die al meer dan 30 jaar kamerlid is heeft flink bezuinigd op de (geestelijke) zorg waardoor je dit soort uitwassen krijgt. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal nooit in Wassenaar of in Laren want problemen zijn er niet voor de rijken. Die kunnen gewoon een psycholoog betalen.
Dat is lachen! Lijkt wel de schaap-zaak!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ex-topman Jan Peter Schmittmann van ABN Amro en familie dood door familiedrama
LAREN (ANP) - De politie heeft zaterdagavond bevestigd dat voormalig topman Jan Peter Schmittmann (57) van ABN Amro, zijn vrouw (57) en hun dochter (22) om het leven zijn gekomen bij een familiedrama in hun villa in Laren.
ANP 05-04-14, 19:16
Familiedrama? Heeft dat hiermee te maken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
LAREN (ANP) - De politie heeft zaterdagavond bevestigd dat voormalig topman Jan Peter Schmittmann (57) van ABN Amro, zijn vrouw (57) en hun dochter (22) om het leven zijn gekomen bij een familiedrama in hun villa in Laren.
Hij zegt dat het in Laren niet gebeurtquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Familiedrama? Heeft dat hiermee te maken?
Fair point.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat niet om psychologen/psychiaters.Het gaat er om wat zij met hun personeel naar onderen trachten te duwen, en waar ze niet goed in slagen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
VVD alsmede PVV met het lid Wilders die al meer dan 30 jaar kamerlid is heeft flink bezuinigd op de (geestelijke) zorg waardoor je dit soort uitwassen krijgt. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal nooit in Wassenaar of in Laren want problemen zijn er niet voor de rijken. Die kunnen gewoon een psycholoog betalen.
Oranje, vergelijkbaar geval.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Familiedrama? Heeft dat hiermee te maken?
Wat doet je denken dat dit soort uitwassen door de ggz te genezen zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja klopte gewoonquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah zie je. Mijn bron was dus niet fake.
Ontopic op wat precies? Er is vrij weinig bekend. Tenzij je wilt speculeren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef Momo het volgende:
Kunnen we weer ontopic gaan? Tjezus zeg.
Blijf ff ontopic, staat er al op je 112 meldingen dat er kogelhulzen zijn gevonden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een speciale eenheid standbye aan die andere auto's te zien.quote:
O jee, dan die autonomen...quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Ruigoord/herenoord. Staat afgezet met linten. Dicht bij het zevenbergsedijkje
Dat hoop je dan...quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat dit soort uitwassen door de ggz te genezen zijn?
Luigi van Temuquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Leandra het volgende:
De afbeelding van de verdachte van vandaag mag ook wel in de OP:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
Ik zou in mijn broek schijten als ik daar zou wonen en dan ben ik nog niet eens een man van wat oudere leeftijd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef roos94 het volgende:
Nooit gedacht dat 2025 zou beginnen met een Ijsselmonde-trilogie. Ik was met Stephen King bezig maar dit is veel spannender.
Inhoudelijk. Ok. Wilders is in 1998 in de kamer gekomen. Da's 27 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Rotterdam? Daar zou ik Beverwaard maar eens uitkammen als ik het "Rotterdamse gevoel" moet GGZ-en.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Hoorde ook via bronnen dat een wijkagenten gaan surveilleren in Beverwaard om 22.00. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Inhoudelijk. Ok. Wilders is in 1998 in de kamer gekomen. Da's 27 jaar geleden.
De rest van je schrijfsel is op zn zachtst gezegd te ver gezocht
Met een voorkeur voor 22:00 uur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef littlemindy het volgende:
Die gast heeft iets met 10.00 / 22.00 uur blijkbaar
Misschien woont die daarquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het wel heel vreemd dat hij in één gebied blijft hangen. Waarom juist dat gebied? Ik weet dat we daar geen antwoord op hebben, maar ik vraag het me af.
Houdt misschien niet zo van reizen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan moet er toch nog steeds een reden zijn?
Er is bij die laatste geen slachtoffer. Misschien is dit niet dezelfde dader. Het gewone werk gaat natuurlijk ook door. Klinkt niet heel logisch, want wie gaat daar nu nog iets doen. Maar zes hulzen wijkt ook wel af.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het wel heel vreemd dat hij in één gebied blijft hangen. Waarom juist dat gebied? Ik weet dat we daar geen antwoord op hebben, maar ik vraag het me af.
Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
Die lijkt helemaal niet op de foto van vanmiddag.
Als de dader daar woont kent ie dat gebied misschien als zn broekzak. Altijd handig in zo'n situatie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan moet er toch nog steeds een reden zijn?
Misschien niet 1 dader, maar 1 dader groep?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
Die lijkt helemaal niet op de foto van vanmiddag.
Deze is ook van het roelantpad gebeuren. Dat filmpje over de brug doet mij erg aan hem denkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt een totaal ander persoon dan die van de foto die de politie vanmiddag heeft gepubliceerd.
Ziet er uit als een ander persoon.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef littlemindy het volgende:
Zo duidelijk vind ik die 'lichte huid' niet
Beetje zelfde jas, maar anders zeggen ze dat er wel bij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien niet 1 dader, maar 1 dader groep?
Negers komen overal voor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beetje zelfde jas, maar anders zeggen ze dat er wel bij.
Zit ik eerst te kijken bij een GGZ voor Bosnische trauma verwerking te kijken, blijkt het gewoon een gekke neger te zijn.
Jonge blanke gast met spitse neus versus een wat oudere negert met baardquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:55 schreef littlemindy het volgende:
Kweenie, volgens mij het gewoon dezelfde hoor? Alleen bij foto 1 dacht ik dat ie een sjaal half voor zijn mond had, en dat blijkt een baard te zijn.
Zo duidelijk vind ik de huidskleur op foto 1 helemaal niet. En dat zwarte meteen eronder (waarvan ik eerst dacht dat het een sjaal was) is diezelfde baard.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Jonge blanke gast met spitse neus versus een wat oudere negert met baard
Ja idd, zelfde baardjequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:01 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Zo duidelijk vind ik de huidskleur op foto 1 helemaal niet. En dat zwarte meteen eronder (waarvan ik eerst dacht dat het een sjaal was) is diezelfde baard.
Van Jasper naar een Antiliaanquote:Update (2 januari 22:30 uur)
Eerder deelden we een foto van de man die ervan wordt verdacht op donderdagochtend 2 januari een 81-jarige man te hebben neergeschoten in Rotterdam-IJsselmonde. Nu geeft het Openbaar Ministerie een nieuwe foto vrij. Let op: eerder werd er gesproken over een lichte huidskleur, maar we zoeken een man met een donkere huidskleur.
We zijn gelijk begonnen met het verzamelen van beelden. Zodra we toestemming hadden om de beelden naar buiten te brengen, hebben we hier direct voor gekozen. Ondertussen ging het analyseren van de beelden door. In eerste instantie leek op de camerabeelden dat de verdachte een lichte huidskleur had. Na het analyseren van andere beelden (die kwalitatief beter waren) bleek dat de verdachte een donkere huidskleur had.
Denken ze dat iedereen daar op FOK! zit ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Of je even de komende dagen binnen wil blijven.
Een verwarde 'jongere'quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Jasper naar een Antiliaan
Gernot
Nou ja, als ik om de paar uur van huidskleur en gelaatskenmerken zoals neus zou veranderen, zou ik ook in de war raken.quote:
bron?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gernot
Wat een stomme fout de huidskleur zo verkeerd inschatten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gernot
Denk dat de mensen die daar überhaupt nog wonen nowadays, daar niet heel erg van onder de indruk zijn eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Of je even de komende dagen binnen wil blijven.
Commentaarmogelijkheid staat waarschijnlijk wel meteen uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:05 schreef LaDaDiDa het volgende:
Benieuwd of nu.nl nu de foto nog steeds deelt nu het signalement "iets" is aangepast..
Tijd om een klassiekertje van stal te halenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een enge situatieAlleen al naar de auto lopen om de noodzakelijke boodschappen te doen lijkt me al verschrikkelijk. Ik hoop zo dat dit snel is opgelost.
Ja dat dusquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd om een klassiekertje van stal te halen
https://youtube.com/shorts/RXo7qRTymHg?si=HRu-_otsV1j5Uj-4
@:flitsbezorger
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat de mensen die daar überhaupt nog wonen nowadays, daar niet heel erg van onder de indruk zijn eerlijk gezegd
Heeft hij een blaffer in zijn handen of is het een energy drinkquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef Leandra het volgende:
Er staan nu 3 foto's in het politiebericht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken of verschillende personen te zijn, met dezelfde/vergelijkbare kleding, of die eerste foto die ze gepubliceerd hadden was behoorlijk gephotoshopt.
Gewoon dit kopen en omdoen op straat, dan durft de dader niet meer op je te schieten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een enge situatieAlleen al naar de auto lopen om de noodzakelijke boodschappen te doen lijkt me al verschrikkelijk. Ik hoop zo dat dit snel is opgelost.
Alsof er elke week daar een psycho door de buurt loopt die random mensen neer knaltquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat de mensen die daar überhaupt nog wonen nowadays, daar niet heel erg van onder de indruk zijn eerlijk gezegd
No way dat die 1e dezelfde is als die ander. Wrs hadden ze met die 1e gewoon de verkeerde. Of zijn ze wat te weten gekomen n.a.v. die eerste vent die ze al gepakt hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:59 schreef Leandra het volgende:
Er staan nu 3 foto's in het politiebericht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken of verschillende personen te zijn, met dezelfde/vergelijkbare kleding, of die eerste foto die ze gepubliceerd hadden was behoorlijk gephotoshopt.
om daarna een BTGV te krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Gewoon dit kopen en omdoen op straat, dan durft de dader niet meer op je te schieten.
https://www.lightinthebox(...)xegYWyEaAuKfEALw_wcB
Wel exact dezelfde kleding, hele slechte camera dan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
No way dat die 1e dezelfde is als die ander. Wrs hadden ze met die 1e gewoon de verkeerde. Of zijn ze wat te weten gekomen n.a.v. die eerste vent die ze al gepakt hebben.
Wtf is ditquote:Let op: eerder werd er gesproken over een lichte huidskleur, maar we zoeken een man met een donkere huidskleur.
Mwah, de kleding lijkt wel identiek te zijn dus het zou kunnen dat de camera van de eerste beelden gewoon flink off was, maar goed..... het blijft raar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
No way dat die 1e dezelfde is als die ander. Wrs hadden ze met die 1e gewoon de verkeerde. Of zijn ze wat te weten gekomen n.a.v. die eerste vent die ze al gepakt hebben.
Crappy camerabeelden:quote:
Bij het signalement is "lichte" ook gewoon in "donkere" veranderdquote:Update (2 januari 22:30 uur)
Eerder deelden we een foto van de man die ervan wordt verdacht op donderdagochtend 2 januari een 81-jarige man te hebben neergeschoten in Rotterdam-IJsselmonde. Nu geeft het Openbaar Ministerie een nieuwe foto vrij. Let op: eerder werd er gesproken over een lichte huidskleur, maar we zoeken een man met een donkere huidskleur.
We zijn gelijk begonnen met het verzamelen van beelden. Zodra we toestemming hadden om de beelden naar buiten te brengen, hebben we hier direct voor gekozen. Ondertussen ging het analyseren van de beelden door. In eerste instantie leek op de camerabeelden dat de verdachte een lichte huidskleur had. Na het analyseren van andere beelden (die kwalitatief beter waren) bleek dat de verdachte een donkere huidskleur had.
quote:Signalement schutter
Van de onbekende schutter is het volgende signalement beschikbaar. Het gaat om een man met een donkere huidskleur. Hij had donderdag 2 januari een zwarte jas van The North Face aan met daaronder een grijze hoody. Hij droeg een donkere broek en donkere schoenen.
Die sjaal of koltrui, wat sommige nu aanzien voor een baard, is echt geen baard. Dan zou zijn baard volledig over zijn mond gegroeid zijn. Want het einigt pas ergens vlak onder zijn neus en is verder helemaal "dicht".quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel exact dezelfde kleding, hele slechte camera dan.
Zet in een gemiddelde kansenwijk of gevangenis 30 mannen op een rij en zeker 25 daarvan dragen dit soort kleding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de kleding lijkt wel identiek te zijn dus het zou kunnen dat de camera van de eerste beelden gewoon flink off was, maar goed..... het blijft raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |