SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ja hoor. Willen ze in de studio al naar bed?quote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Die kan nu met heel veel speeksel in zijn mond zeggen dat Humphries momenteel iets beter is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo’n vermoeden dat MvG het daar niet mee eens is.
Maar een finale tussen vGerwen een Littler (wat het ongetwijfeld gaat worden) kan wel extreem spannend worden.Met pijn en moeite derde![]()
Ze hadden het over slapen, jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Willen ze in de studio al naar bed?![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
hij weet dat ie kansloos isquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:41 schreef Wertha het volgende:
Aspinall, gooi eens gewoon door in plaats van geintjes te maken.![]()
Even gemiddelde opkrikken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat MVG het heul heul heul moeilijk krijgt met Luke![]()
Littler is veel meer in vormquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
MvG heeft een aantal keer van Littler gewonnen.~FEYENOORD~
Iedere wedstrijd zo'n geintje hoeft voor mij niet.quote:
- Wedstrijd stilleggen om te kijken hoe een kneus een pitcher leeg at, Gilding;
- Doen alsof je een afzwaaier uit het bord wil halen om opnieuw te gooien, Pietreczko;
Nu weer dit.![]()
Ik blijf lekker zitten
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maar niet in een lang format.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
MvG heeft een aantal keer van Littler gewonnen.Met pijn en moeite derde![]()
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat MVG het heul heul heul moeilijk krijgt met Luke
Ik hoop dat ie dan al uitgeschakeld is. Nee niet Littler.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
“Je weet nooit hoeveel openingen er nog komen.”![]()
– Zjak, 2025Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Darteritus begint nu heel erg te worden bij AspIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ruimdenkend mens, Zjak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
– Zjak, 2025![]()
Hopelijk steekt hij Van Peer ook weer aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Darteritus begint nu heel erg te worden bij Asp![]()
Jawel, Scott Williamsquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand geloofde in Scott WilliamsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik had wel het gevoel dat Scott Williams er zelf in geloofde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand geloofde in Scott Williams![]()
Met een aansteker?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk steekt hij Van Peer ook weer aan.![]()
Goedzo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niemand die we serieus nemen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel het gevoel dat Scott Williams er zelf in geloofde.Met pijn en moeite derde![]()
Yvonne van Gennip met een opening van 10.1, bohhhhh.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
– Zjak, 2025Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Puddinglek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aspinall een echt VECHTERSBAASJE, aldus ScholtenIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Mooi dat Asp deze gooit. Kutvreter zat weer publiek op te zwepen net toen zijn tegenstander aan ging leggen. Geloof niet dat het vervelend bedoeld is richting zijn tegenstander, maar wel een kuttrekje van hem. Vreselijk.![]()
Ziedend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:47 schreef Wertha het volgende:
Mooi dat Asp deze gooit. Kutvreter zat weer publiek op te zwepen net toen zijn tegenstander aan ging leggen. Geloof niet dat het vervelend bedoeld is richting zijn tegenstander, maar wel een kuttrekje van hem. Vreselijk.![]()
Pieter Wright zou dan wisselen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was wel een waardeloos setje van Littler![]()
Rip gemiddeldeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Op deze manier valt het mee 🤣🤣quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat MVG het heul heul heul moeilijk krijgt met Luke![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:50 schreef Zipportal het volgende:
180000000000000000000000000000000000000000![]()
Heel vervelend trekje dat Littler op 9-darter stond en Asp zijn dartertius faket.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:47 schreef Wertha het volgende:
Toch knap om met darteritus en wisselvallige hupjesworp (@Poepz0r) zo goed te gooienquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Eigenlijk wel heel knap wat hij nog neerzet. Beste darteritis darter ter wereld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan krijgt Asp een Darteritis aanval![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch knap om met darteritus en wisselvallige hupjesworp (@:Poepz0r) zo goed te gooien![]()
Littler nergens deze leg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Had ook gewoon door moeten gooien. Dat grappen en grollen hoeft van mij niet. Net al gepost.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel vervelend trekje dat Littler op 9-darter stond en Asp zijn dartertius faket.![]()
Vast niet. Weet niet eens of hij een lijstje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch de eerste puntjes al binnen?
[ x ]![]()
Wil je mij niet zo laten schrikken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]![]()
Waar hebben we dit spook aan verdiend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
@maxi-musquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Noam Chomsky-Ouderdom-96-man-Amerikaanse-Filosoof
Imca Marina-ongeluk-83-vrouw-Nederlandse-Zangeres
Ron Fresen-ziekte-66-man-Nederlandse-Presentator
Phil Collins-ongeluk-73-man-Nederlandse-Zanger
Alberto Fujimori-vermoord-85man--Peruaanse-Oud President
Prins Harry-Zelfmoord-40-man-Engelse-Royal
Clint Eastwood-ongeluk-94-man-Amerikaanse-Acteur
Barbie-overdosis-35-vrouw-Nederlandse-TV Persoonlijkheid
Dick van Dyke-Ouderdom-99-man-Amerikaanse-Acteur
Justin Bieber-vermoord-30-man-Canadese-Zanger
Mijn joker gaat op Clint Eastwood
Een kopie van mijn lijstje van vorig jaar. Fujimori vervang ik voor P. Diddy, zelfmoord.![]()
01-01-2025 @ 22:57:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #105 - Peeda!"
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:58 schreef fetX het volgende:
01-01-2025 @ 22:57:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #105 - Peeda!"
@Zipportal heeft vandaag nog geen likes gekregen van @IkGeefEnkelLikesgraag op anoniem![]()
quote:quote:Phil Collins-ongeluk-73-man-Nederlandse-Zanger
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Waarom zijn de kruidvat commercials nagesynchroniseerd bij VTM![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:quote:,,We ontdekten pas toen we hier waren dat de officiële nieuwjaarsduik niet doorging”, vertelt Mia. ,,Toen was het al te laat om terug te gaan.” Imanuel: ,,Toen zagen we een gast die het gewoon deed. En toen dachten we: ‘Fuck it’. En het was het waard. Tenminste, als we de komende dagen niet ziek worden”, lacht hij.graag op anoniem![]()
Of een staking in het openbaarvervoer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.![]()
Of op 31 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.![]()
Wie hopen jullie dat er in 2025 een ijskoude duik in de Noordzee gaat maken?Met pijn en moeite derde![]()
Zelfde kaak als MvG.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]![]()
Wouter Goes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie hopen jullie dat er in 2025 een ijskoude duik in de Noordzee gaat maken?![]()
Erica Terpstra.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie hopen jullie dat er in 2025 een ijskoude duik in de Noordzee gaat maken?![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
@:zipportal heeft vandaag nog geen likes gekregen van @:ikgeefenkellikes
@monkyyy![]()
ik gun @Frozen-assassin een ijskoude duik in de Noordzee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie hopen jullie dat er in 2025 een ijskoude duik in de Noordzee gaat maken?graag op anoniem![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Noano Lang.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kolere
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Henk Spaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Noanoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Tja...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noano
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde![]()
OEHYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is![]()
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast isgraag op anoniem![]()
Ik heb de docu gezien en het antwoord is nee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.![]()
Geen Aziaat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.![]()
Hoort niet in de PL thuis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan![]()
Wel gelachen toen hij boos werd op zijn vriendin (1 van de 80 keren) die boodschappen had gedaan en hij tegen haar zei ; luister broer Noa Lang eet alleen merk pindakaas.![]()
Prima ventje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan![]()
hij is volgens mij een witte neger, ben alleen de naam vergeten hoe ze zo iemand noemen...quote:graag op anoniem![]()
Kijk, die pakken we toch nog even mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd![]()
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finale
-![]()
Heinoquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij is volgens mij een witte neger, ben alleen de naam vergeten hoe ze zo iemand noemen...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk, die pakken we toch nog even mee.![]()
Ja?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finale-![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd
~FEYENOORD~
Scherp.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.![]()
Nog tien minutenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Had vakantiecoma na twee cocktails net. Poh @Wereldgozer moest zijn best doen om mij wakker te maken, zodat we nog iets konden eten.-![]()
Bohh, vakantieslaapje. Genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:12 schreef Anneloos het volgende:
Had vakantiecoma na twee cocktails net. Poh @:Wereldgozer moest zijn best doen om mij wakker te maken, zodat we nog iets konden eten.![]()
Kan die jongen zijn eigen kostje niet klaarmaken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:12 schreef Anneloos het volgende:
Had vakantiecoma na twee cocktails net. Poh @:Wereldgozer moest zijn best doen om mij wakker te maken, zodat we nog iets konden eten.![]()
Nog 365 dagen tot ik een oliebol ga etenquote:
~FEYENOORD~
Met mayo?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 365 dagen tot ik een oliebol ga eten![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd
graag op anoniem![]()
Iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 365 dagen tot ik een oliebol ga eten![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen toen hij boos werd op zijn vriendin (1 van de 80 keren) die boodschappen had gedaan en hij tegen haar zei ; luister broer Noa Lang eet alleen merk pindakaas.
Wel een beetje jammer dat hij een tijdje de ‘Nathan Rutjes’-behandeling kreeg, kijk hem leuke domme liedjes doen.Met pijn en moeite derde![]()
Nou, daarvoor moest hij toch de hotelkamer uit zonder mij. Hij heeft natuurlijk wel pleinvrees. Het is en blijft een fokker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan die jongen zijn eigen kostje niet klaarmaken?-![]()
Het overkomt me eigenlijk, nog nooit gekocht.quote:~FEYENOORD~
Ach provinciekereltjequote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, daarvoor moest hij toch de hotelkamer uit zonder mij. Hij heeft natuurlijk wel pleinvrees. Het is en blijft een fokker.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze bollen liggen er al drie weken![]()
![]()
Beaugodin.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:14 schreef Grifte het volgende:
Op welke spelers gaan we letten bij Q-school?![]()
Aldus Anneloos die wegduikt achter het bankstel als de voordeurbel gaatquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, daarvoor moest hij toch de hotelkamer uit zonder mij. Hij heeft natuurlijk wel pleinvrees. Het is en blijft een fokker.![]()
Lewis Gurney!quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:14 schreef Grifte het volgende:
Op welke spelers gaan we letten bij Q-school?Met pijn en moeite derde![]()
Koekoek. Zonder seks naar bed straks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus Anneloos die wegduikt achter het bankstel als de voordeurbel gaat![]()
Directeurtje met kibbeling genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus Anneloos die wegduikt achter het bankstel als de voordeurbel gaat![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen toen hij boos werd op zijn vriendin (1 van de 80 keren) die boodschappen had gedaan en hij tegen haar zei ; luister broer Noa Lang eet alleen merk pindakaas.![]()
Hij wil vast centraal staan in de volgende pindakaas reclame.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Koekoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laatste leg.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Jeetje is er ook al een docu.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de docu gezien en het antwoord is nee.![]()
Touché, maar dat is wel echt sinds ik jou ken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus Anneloos die wegduikt achter het bankstel als de voordeurbel gaat-![]()
Bellen er zo vaak rare mensen voor hem aan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Touché, maar dat is wel echt sinds ik jou ken.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja, teleurstellend.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Goedzo!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We gaan nog even door.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aspinall gaat onder de top 32 zakken na de Matchplay, hij heeft nu een halfjaar om weer echt te presteren.Met pijn en moeite derde![]()
Ja, nondeju, ik wil naar bed.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Zo is hetquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:21 schreef fetX het volgende:
Iedere comeback begint met 1 leg.
Dat zijn uitspraken.
Geloofsgekkies, kinderen en fondsen, maar hij kan hard nee zeggen. Ik ben lief.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bellen er zo vaak rare mensen voor hem aan?-![]()
Inkakken is bijpakkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:22 schreef fetX het volgende:
4-3 zou nog wel leuk zijn.
Al val ik half in slaap.![]()
180000000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat Asp net dan
31 als je alleen toernooien pakt vanaf 1-1-2024 https://www.dartsrankings.com/yeartodate2024quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall gaat onder de top 32 zakken na de Matchplay, hij heeft nu een halfjaar om weer echt te presteren.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Keurig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeft ook het laatste halfjaar van 2023 niks gepresteerd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
31 als je alleen toernooien pakt vanaf 1-1-2024 https://www.dartsrankings.com/yeartodate2024Met pijn en moeite derde![]()
Wat een lijstquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
31 als je alleen toernooien pakt vanaf 1-1-2024 https://www.dartsrankings.com/yeartodate2024
Psychoot Dimi, De Decker en Edhouse ach ach![]()
Tot morgen
Aspinall laat zich wel erg kennen hoor met zijn box en handjes steeds.~FEYENOORD~
GMSBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: