Noanoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noano
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is
Ik heb de docu gezien en het antwoord is nee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.
Geen Aziaat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.
Hoort niet in de PL thuis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan
Prima ventje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan
hij is volgens mij een witte neger, ben alleen de naam vergeten hoe ze zo iemand noemen...quote:
Kijk, die pakken we toch nog even mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finale
Heinoquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij is volgens mij een witte neger, ben alleen de naam vergeten hoe ze zo iemand noemen...
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk, die pakken we toch nog even mee.
Ja?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finale
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd
Scherp.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.
Nog tien minutenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |