hij is volgens mij een witte neger, ben alleen de naam vergeten hoe ze zo iemand noemen...quote:
Kijk, die pakken we toch nog even mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finale
Heinoquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij is volgens mij een witte neger, ben alleen de naam vergeten hoe ze zo iemand noemen...
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk, die pakken we toch nog even mee.
Ja?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finale
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Halve finalisten Dobey, Van Gerwen, Bunting en Littler begonnen vandaag aan de wedstrijd
Scherp.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.
Nog tien minutenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alleen geen fact dat Littler een halve finalist is.
Bohh, vakantieslaapje. Genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:12 schreef Anneloos het volgende:
Had vakantiecoma na twee cocktails net. Poh @:Wereldgozer moest zijn best doen om mij wakker te maken, zodat we nog iets konden eten.
Kan die jongen zijn eigen kostje niet klaarmaken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:12 schreef Anneloos het volgende:
Had vakantiecoma na twee cocktails net. Poh @:Wereldgozer moest zijn best doen om mij wakker te maken, zodat we nog iets konden eten.
Nog 365 dagen tot ik een oliebol ga etenquote:
Met mayo?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 365 dagen tot ik een oliebol ga eten
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Fun fact:
Iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 365 dagen tot ik een oliebol ga eten
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen toen hij boos werd op zijn vriendin (1 van de 80 keren) die boodschappen had gedaan en hij tegen haar zei ; luister broer Noa Lang eet alleen merk pindakaas.
Nou, daarvoor moest hij toch de hotelkamer uit zonder mij. Hij heeft natuurlijk wel pleinvrees. Het is en blijft een fokker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan die jongen zijn eigen kostje niet klaarmaken?
Het overkomt me eigenlijk, nog nooit gekocht.quote:
Ach provinciekereltjequote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, daarvoor moest hij toch de hotelkamer uit zonder mij. Hij heeft natuurlijk wel pleinvrees. Het is en blijft een fokker.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze bollen liggen er al drie weken
Beaugodin.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:14 schreef Grifte het volgende:
Op welke spelers gaan we letten bij Q-school?
Aldus Anneloos die wegduikt achter het bankstel als de voordeurbel gaatquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou, daarvoor moest hij toch de hotelkamer uit zonder mij. Hij heeft natuurlijk wel pleinvrees. Het is en blijft een fokker.
Lewis Gurney!quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:14 schreef Grifte het volgende:
Op welke spelers gaan we letten bij Q-school?
Koekoek. Zonder seks naar bed straks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus Anneloos die wegduikt achter het bankstel als de voordeurbel gaat
Directeurtje met kibbeling genot.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen toen hij boos werd op zijn vriendin (1 van de 80 keren) die boodschappen had gedaan en hij tegen haar zei ; luister broer Noa Lang eet alleen merk pindakaas.
Jeetje is er ook al een docu.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de docu gezien en het antwoord is nee.
Touché, maar dat is wel echt sinds ik jou ken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |