Henk Spaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie hopen jullie dat er in 2025 een ijskoude duik in de Noordzee gaat maken?
Noanoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noano
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is
Ik heb de docu gezien en het antwoord is nee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.
Geen Aziaat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.
Hoort niet in de PL thuis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan
Prima ventje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |