Heel vervelend trekje dat Littler op 9-darter stond en Asp zijn dartertius faket.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:47 schreef Wertha het volgende:
Mooi dat Asp deze gooit. Kutvreter zat weer publiek op te zwepen net toen zijn tegenstander aan ging leggen. Geloof niet dat het vervelend bedoeld is richting zijn tegenstander, maar wel een kuttrekje van hem. Vreselijk.
Toch knap om met darteritus en wisselvallige hupjesworp (@Poepz0r) zo goed te gooienquote:
Eigenlijk wel heel knap wat hij nog neerzet. Beste darteritis darter ter wereld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan krijgt Asp een Darteritis aanval
Eens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch knap om met darteritus en wisselvallige hupjesworp (@:Poepz0r) zo goed te gooien
Had ook gewoon door moeten gooien. Dat grappen en grollen hoeft van mij niet. Net al gepost.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel vervelend trekje dat Littler op 9-darter stond en Asp zijn dartertius faket.
Vast niet. Weet niet eens of hij een lijstje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft @:onlogisch de eerste puntjes al binnen?
[ x ]
Wil je mij niet zo laten schrikken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Waar hebben we dit spook aan verdiend?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
@maxi-musquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Noam Chomsky-Ouderdom-96-man-Amerikaanse-Filosoof
Imca Marina-ongeluk-83-vrouw-Nederlandse-Zangeres
Ron Fresen-ziekte-66-man-Nederlandse-Presentator
Phil Collins-ongeluk-73-man-Nederlandse-Zanger
Alberto Fujimori-vermoord-85man--Peruaanse-Oud President
Prins Harry-Zelfmoord-40-man-Engelse-Royal
Clint Eastwood-ongeluk-94-man-Amerikaanse-Acteur
Barbie-overdosis-35-vrouw-Nederlandse-TV Persoonlijkheid
Dick van Dyke-Ouderdom-99-man-Amerikaanse-Acteur
Justin Bieber-vermoord-30-man-Canadese-Zanger
Mijn joker gaat op Clint Eastwood
Een kopie van mijn lijstje van vorig jaar. Fujimori vervang ik voor P. Diddy, zelfmoord.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:58 schreef fetX het volgende:
01-01-2025 @ 22:57:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #105 - Peeda!"
quote:
quote:Phil Collins-ongeluk-73-man-Nederlandse-Zanger
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.quote:
quote:
quote:,,We ontdekten pas toen we hier waren dat de officiële nieuwjaarsduik niet doorging”, vertelt Mia. ,,Toen was het al te laat om terug te gaan.” Imanuel: ,,Toen zagen we een gast die het gewoon deed. En toen dachten we: ‘Fuck it’. En het was het waard. Tenminste, als we de komende dagen niet ziek worden”, lacht hij.
Of een staking in het openbaarvervoer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.
Of op 31 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.
Zelfde kaak als MvG.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Wouter Goes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie hopen jullie dat er in 2025 een ijskoude duik in de Noordzee gaat maken?
Erica Terpstra.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
@:zipportal heeft vandaag nog geen likes gekregen van @:ikgeefenkellikes
ik gun @Frozen-assassin een ijskoude duik in de Noordzee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Noano Lang.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Henk Spaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Noanoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noano
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noa Lang kan mij niet zo triggeren, wel mensen die doen alsof dat eigenlijk een heel erg leuke gast is
Ik heb de docu gezien en het antwoord is nee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n gozer moet gewoon eens op zijn plek gezet worden door zijn omgeving. Je kan wel raden of dat gebeurt.
Geen Aziaat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou hem niet als mijn schoonzoon willen hebben.
Hoort niet in de PL thuis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan
Prima ventje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspie vindt het gewoon mooi om hier te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |