@maxi-musquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:45 schreef onlogisch het volgende:
Noam Chomsky-Ouderdom-96-man-Amerikaanse-Filosoof
Imca Marina-ongeluk-83-vrouw-Nederlandse-Zangeres
Ron Fresen-ziekte-66-man-Nederlandse-Presentator
Phil Collins-ongeluk-73-man-Nederlandse-Zanger
Alberto Fujimori-vermoord-85man--Peruaanse-Oud President
Prins Harry-Zelfmoord-40-man-Engelse-Royal
Clint Eastwood-ongeluk-94-man-Amerikaanse-Acteur
Barbie-overdosis-35-vrouw-Nederlandse-TV Persoonlijkheid
Dick van Dyke-Ouderdom-99-man-Amerikaanse-Acteur
Justin Bieber-vermoord-30-man-Canadese-Zanger
Mijn joker gaat op Clint Eastwood
Een kopie van mijn lijstje van vorig jaar. Fujimori vervang ik voor P. Diddy, zelfmoord.
Ik vind dat spel niet meer leuk sinds al die vermoeiende regelsquote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:58 schreef fetX het volgende:
01-01-2025 @ 22:57:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #105 - Peeda!"
quote:
quote:Phil Collins-ongeluk-73-man-Nederlandse-Zanger
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.quote:
quote:
quote:,,We ontdekten pas toen we hier waren dat de officiële nieuwjaarsduik niet doorging”, vertelt Mia. ,,Toen was het al te laat om terug te gaan.” Imanuel: ,,Toen zagen we een gast die het gewoon deed. En toen dachten we: ‘Fuck it’. En het was het waard. Tenminste, als we de komende dagen niet ziek worden”, lacht hij.
Of een staking in het openbaarvervoer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.
Of op 31 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Net zo leuk als op 30 april door Amsterdam op zoek naar verdwaalde toeristen die denken dat het Koninginnedag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |