SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ja hoor. Willen ze in de studio al naar bed?quote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Die kan nu met heel veel speeksel in zijn mond zeggen dat Humphries momenteel iets beter is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo’n vermoeden dat MvG het daar niet mee eens is.
Maar een finale tussen vGerwen een Littler (wat het ongetwijfeld gaat worden) kan wel extreem spannend worden.Makkelijk eerste![]()
Ze hadden het over slapen, jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Willen ze in de studio al naar bed?![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
hij weet dat ie kansloos isquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:41 schreef Wertha het volgende:
Aspinall, gooi eens gewoon door in plaats van geintjes te maken.![]()
Even gemiddelde opkrikken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat MVG het heul heul heul moeilijk krijgt met Luke![]()
Littler is veel meer in vormquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
MvG heeft een aantal keer van Littler gewonnen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Iedere wedstrijd zo'n geintje hoeft voor mij niet.quote:
- Wedstrijd stilleggen om te kijken hoe een kneus een pitcher leeg at, Gilding;
- Doen alsof je een afzwaaier uit het bord wil halen om opnieuw te gooien, Pietreczko;
Nu weer dit.![]()
Ik blijf lekker zitten
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maar niet in een lang format.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
MvG heeft een aantal keer van Littler gewonnen.Makkelijk eerste![]()
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat MVG het heul heul heul moeilijk krijgt met Luke
Ik hoop dat ie dan al uitgeschakeld is. Nee niet Littler.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
“Je weet nooit hoeveel openingen er nog komen.”![]()
– Zjak, 2025Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Darteritus begint nu heel erg te worden bij AspIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ruimdenkend mens, Zjak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
– Zjak, 2025![]()
Hopelijk steekt hij Van Peer ook weer aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Darteritus begint nu heel erg te worden bij Asp![]()
Jawel, Scott Williamsquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand geloofde in Scott WilliamsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik had wel het gevoel dat Scott Williams er zelf in geloofde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand geloofde in Scott Williams![]()
Met een aansteker?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk steekt hij Van Peer ook weer aan.![]()
Goedzo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niemand die we serieus nemen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel het gevoel dat Scott Williams er zelf in geloofde.Makkelijk eerste![]()
Yvonne van Gennip met een opening van 10.1, bohhhhh.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
– Zjak, 2025Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Puddinglek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aspinall een echt VECHTERSBAASJE, aldus ScholtenIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Mooi dat Asp deze gooit. Kutvreter zat weer publiek op te zwepen net toen zijn tegenstander aan ging leggen. Geloof niet dat het vervelend bedoeld is richting zijn tegenstander, maar wel een kuttrekje van hem. Vreselijk.![]()
Ziedend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:47 schreef Wertha het volgende:
Mooi dat Asp deze gooit. Kutvreter zat weer publiek op te zwepen net toen zijn tegenstander aan ging leggen. Geloof niet dat het vervelend bedoeld is richting zijn tegenstander, maar wel een kuttrekje van hem. Vreselijk.![]()
Pieter Wright zou dan wisselen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was wel een waardeloos setje van Littler![]()
Rip gemiddeldeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Op deze manier valt het mee 🤣🤣quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat MVG het heul heul heul moeilijk krijgt met Luke![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:50 schreef Zipportal het volgende:
180000000000000000000000000000000000000000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |