Ik ben een stuk minder enthousiastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:02 schreef Yesse het volgende:
Zonder te spoilen, wat was dat een leuke eerste aflevering van WIDMLeuke mensen, goede sfeer, mooie beelden en leuke twist
Mwah ik had er meer van verwachtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:02 schreef Yesse het volgende:
Zonder te spoilen, wat was dat een leuke eerste aflevering van WIDMLeuke mensen, goede sfeer, mooie beelden en leuke twist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah ik had er meer van verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kort rond en onder het vriespunt om dan de komende twee dagen twaalf graden te wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vannacht sneeuw en morgenochtend is het alweer weg.![]()
Ik had vanochtend al sneeuw (of iets soortgelijks) in een hoekje van de dakgoot liggenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Erg stressvol nachtje voor mensen die vandaag gaan vliegen kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat je ons weten of het een beetje te doen was?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:09 schreef Redefine het volgende:
Hier liggen nog wel heel een der wat restjes sneeuw. Verder is het vooral erg mistig. Moet zometeen op de fiets. Hopelijk is dat nog een beetje te doen.
Dat was het niet echt. Wel nog even gedaan. Maar was wel wat glad en zeikregen wat aanvoelde als ijswater. Toch maar teruggegaan. Dan maar volgende week naar mijn moederquote:Op zondag 5 januari 2025 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat je ons weten of het een beetje te doen was?
Gelijk heb je, het moet wel een beetje veilig zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 14:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was het niet echt. Wel nog even gedaan. Maar was wel wat glad en zeikregen wat aanvoelde als ijswater. Toch maar teruggegaan. Dan maar volgende week naar mijn moeder
Bij het ouder worden hoort helaas ook dat het steeds lastiger wordt om heel enthousiast te raken van dingen, en dan vooral dingen die je vroeger leuker vond. Daarom is het ook zo belangrijk om je regelmatig te verdiepen in volledig nieuwe interesses die je wel weer die fijne energie geven.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:32 schreef molloot200 het volgende:
Goedemiddag
Inmiddels WIDM teruggekeken maar ik heb gewoon niet de hype die ik ooit als 11-jarige kijker had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |