SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Komt er nog een toepasselijke afbeelding in de OP?Ik zeg niksquote:![]()
![]()
![]()
Een toepoeselijke is er.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Komt er nog een toepasselijke afbeelding in de OP?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh, ik ga even 11x spuiten ofzo.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze zit d'r eigen kont te likken en jij probeert d'r na te doen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen en ik doen logische dingen nu.![]()
![]()
11x is teveel manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zit d'r eigen kont te likken en jij probeert d'r na te doen?![]()
![]()
![]()
Laffing aut laut.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Modder toch?quote:I'm surrounded by morons!
Verschrikkelijk
Er staat iemand muziek te draaien en mee te zingen, maar wel op zo'n beroerde manier dat ik gevlucht ben. Ik kan deze man niet eens een entertainer noemen zo slecht issie. Zingt zo vals als een kraai mee op Nederlandstalige muziek, draait linedance muziek die alleeen de bejaarden interessant vinden. Geeft totaal geen schwung aan de avond
En dan zitten we ook nog eens opgescheept met twee rollator crossers aan onze tafel die het machtig vinden dat wij wel vlot kunnen lopen om drinken te halen.
Oh en het schijnt dat er de afgelopen dagen al 18 gevallen van buikgriep zijn vastgesteld in het hotel. Jullie mogen een keer raden waar ik al de helft van de tijd doorbreng vandaag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
deze post is compleet random mensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:04 schreef DJMO het volgende:
Verschrikkelijk
Er staat iemand muziek te draaien en mee te zingen, maar wel op zo'n beroerde manier dat ik gevlucht ben. Ik kan deze man niet eens een entertainer noemen zo slecht issie. Zingt zo vals als een kraai mee op Nederlandstalige muziek, draait linedance muziek die alleeen de bejaarden interessant vinden. Geeft totaal geen schwung aan de avond
En dan zitten we ook nog eens opgescheept met twee rollator crossers aan onze tafel die het machtig vinden dat wij wel vlot kunnen lopen om drinken te halen.
Oh en het schijnt dat er de afgelopen dagen al 18 gevallen van buikgriep zijn vastgesteld in het hotel. Jullie mogen een keer raden waar ik al de helft van de tijd doorbreng vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vanalles aan de handquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bij mij komt er geen modder uit. Spuit 11 geeft modder.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat er bij jou ook uit mogen komen!I'm surrounded by morons!
En een toepasselijk plaatje bij de TT :
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik blijf er bij: een hoop antiek daar!quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:04 schreef DJMO het volgende:
Verschrikkelijk
Oh en het schijnt dat er de afgelopen dagen al 18 gevallen van buikgriep zijn vastgesteld in het hotel. Jullie mogen een keer raden waar ik al de helft van de tijd doorbreng vandaag![]()
![]()
Goede observatiequote:![]()
* Fogel plakt een sticker op sp3cs voorhoofdI'm surrounded by morons!
Ja maar na 11 keer spuiten komt er misschien wel iets anders uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij komt er geen modder uit. Spuit 11 geeft modder.![]()
![]()
Liever een sticker dan wat anders op het voorhoofd plakken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goede observatie![]()
* Fogel plakt een sticker op sp3cs voorhoofdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarschijnlijk weinig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar na 11 keer spuiten komt er misschien wel iets anders uit
Zijn er hier vrijwilligsters waar ik het mee kan testen?
I'm surrounded by morons!
Bierviltje kan ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever een sticker dan wat anders op het voorhoofd plakken?I'm surrounded by morons!
Vast welquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weinig.
Zijn er hier vrijwilligsters waar ik het mee kan testen?![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gelukkig nieuwjaarquote:
en jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben niet eens in de buurt van vuurwerk geweest johquote::')![]()
Hier ook niet deze xquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben niet eens in de buurt van vuurwerk geweest joh![]()
damnquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Komt hier straks echt veel aan als ik buienradar moet geloven.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ziet er niet best uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt hier straks echt veel aan als ik buienradar moet geloven.![]()
Nog niet droog geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt hier straks echt veel aan als ik buienradar moet geloven.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal wel door jouw aanwezigheid in DTS komen![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik vrijdag wel, zag dat ik maandag 3 vergaderingen heb die ik nog moet voorbereidenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ook pas maandag weer aan de bak
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En ben afgelopen 2 weken vergeten de plantjes van zieke collega water te geven, dus moet nog naar kantoor ook
Te laatquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
En ben afgelopen 2 weken vergeten de plantjes van zieke collega water te geven, dus moet nog naar kantoor ook![]()
![]()
Die paar dagen redden ze ook nog wel danquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
En ben afgelopen 2 weken vergeten de plantjes van zieke collega water te geven, dus moet nog naar kantoor ook![]()
![]()
En dat was de achtste schijt ronde van vandaag.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik durf de gok niet te nemen. Collega is gek op die plantjes. Maar nu alweer een jaar ziek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:30 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Die paar dagen redden ze ook nog wel dan
Heb je het over sanitaire stops, of die belabberde zanger?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:32 schreef DJMO het volgende:
En dat was de achtste schijt ronde van vandaag.
Want die is inderdaad wel heel erg slecht!![]()
![]()
Nee, dat zijn de mijne die ernaast staan. Want eigenlijk zijn levende planten verboden.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het over sanitaire stops, of die belabberde zanger?
Want die is inderdaad wel heel erg slecht!![]()
![]()
Een natuurfilm?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:33 schreef Bally-b het volgende:
Zo maar ff een film opzoeken en stoel achterover..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oww, ja dan moet je dat even doen iddquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf de gok niet te nemen. Collega is gek op die plantjes. Maar nu alweer een jaar ziek.![]()
Jah, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Oww, ja dan moet je dat even doen idd
En goed voornemen is om meer naar kantoor te gaan
Ja, dat is mijn andere goede voornemen, meer met de natuur bezig zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:35 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nee, ben liever zelf met de natuur bezig dan er naar te kijken
Zet hem opquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, zo ben ik dan ook wel weer.
En goed voornemen is om meer naar kantoor te gaan![]()
![]()
De voortuin snoeien en zulks?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn andere goede voornemen, meer met de natuur bezig zijn![]()
![]()
Ja, dat kan er wel onderdeel van uitmaken denk ikquote:
Moest nog veel aan gebeuren toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat kan er wel onderdeel van uitmaken denk ik![]()
![]()
Goed voor de ontspanningquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn andere goede voornemen, meer met de natuur bezig zijn![]()
![]()
De vriendelijke FOK!ker die zich had aangeboden om me daarbij te helpen had zich terug getrokken
Naja zeg!quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
De vriendelijke FOK!ker die zich had aangeboden om me daarbij te helpen had zich terug getrokken![]()
Ja ik was ook geschokt.quote:
Of nou ja, ook weer niet heel erg eigenlijk
Maar wel teleurgesteld uiteraard?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik was ook geschokt.
Of nou ja, ook weer niet heel erg eigenlijk![]()
Sanitaire stops helaas. En ik voel de volgende al weer opkomenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het over sanitaire stops, of die belabberde zanger?
Want die is inderdaad wel heel erg slecht!
Uiteraardquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gladiator 11quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij ook!
Ben benieuwd welke film het wordt!fijne avond miz
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
UiteraardBen nu wel heel benieuwd over wie het gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah klinkt als half naakte mannen, altijd goedquote:
Dank je, jij ook![]()
DMquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben nu wel heel benieuwd over wie het gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
DMDan zullen we het nooit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is dit in la Belgique?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Deze poes was wel erg lekker
[..]
Dank
[ link | afbeelding ]
Ongeveer hier in de buurt dron ik de PoesCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Antwerpen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Deze poes was wel erg lekker
[..]
Dank
[ link | afbeelding ]
Ongeveer hier in de buurt dron ik de Poes![]()
Dat ie nog komt helpen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar denk ook dat het nooit gebeuren gaat![]()
Ja niet dusquote:
Gelukkig kan ik zelf ook nog wel iets
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja niet dus
Gelukkig kan ik zelf ook nog wel iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zekersquote:Nopequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Met zoveel vertrouwen komt het vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoe erg is het met je gesteld als je bij de eerste tonen direct het nummer one way wind van the cats herkent?Ik heb er één en ik ben er trots op
Heel ergquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef DJMO het volgende:
Hoe erg is het met je gesteld als je bij de eerste tonen direct het nummer one way wind van the cats herkent?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met zoveel vertrouwen komt het vast goedVast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor sommige dingen moet je de tijd nemen idd
![]()
![]()
Ow nee het is @capuchon_jongenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik liet een hele vieze boerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Toch nog iemand die daar op let.quote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Voorzichtig iets gegeten, buikpijn is al iets minderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
Voorzichtig iets gegeten, buikpijn is al iets minder![]()
![]()
Ah buikpijn is nooit fijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
Voorzichtig iets gegeten, buikpijn is al iets minder
Iets verkeerds gegeten gisteren?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb een aantal delen gemist geloof ik, de elfde alweerquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oliebollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah buikpijn is nooit fijn
Iets verkeerds gegeten gisteren?![]()
![]()
oliebollen, stuk of 6 totaalquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah buikpijn is nooit fijn
Iets verkeerds gegeten gisteren?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Grandioos dit
Ik had briefje aan de zanger gegeven met verzoek om snollebollekes en hazes is de basis. Eerste nummer wat gedraaid werd toen ik van de plee kwam? De snollebollekes, en aansluitend zij gelooft in mij van hazes
Mijn buik kon het even niet aan dit keerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Blijkbaar..quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn buik kon het even niet aan dit keer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat waren krentenbollen en daar zijn nog 2 van over zag ik toen ik daar vanmiddag weer was.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je had het ook over oliebollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat waren krentenbollen en daar zijn nog 2 van over zag ik toen ik daar vanmiddag weer was.![]()
@maily![]()
van de 10 gewone oliebollen zijn nog 3 over en daar had ik wel 4 van gehadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik ben de tel kwijt hoor, van de olie- en krentenbollen van @drakinquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je had het ook over oliebollen![]()
@:maily![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben de tel kwijt hoor, van de olie- en krentenbollen van @:drakin![]()
![]()
een batch van 5 stuks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je had het ook over oliebollen![]()
@:maily
Later pas aan de batch van 10 stuks begonnen.
Maar totaal heb ik dus 6 gehad en dat is vet genoeg voor 1 buikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Krentenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat waren krentenbollen en daar zijn nog 2 van over zag ik toen ik daar vanmiddag weer was.![]()
![]()
Ik ben daar goed inquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben de tel kwijt hoor, van de olie- en krentenbollen van @:drakin
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoef ik ook niet, maar die batch van 5 moesten met krenten. Ik had gewoon geen keusquote:
Ik nog geenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
Gisteren 3 oliebollen en vandaag 1. Dat is wel weer genoeg voorlopig.![]()
![]()
Hoelang kan je oude oliebollen bewaren in de koelkast?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb vanavond wat groentesoep gegeten, buik begint er nu een beetje op te reagerenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon een pak in de supermarkt halen en zelf bakkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen zin om te halen en de goede oliebollen kraam hier is wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En slechte oliebollen wil je ook niet. Dan liever niets.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen zin om te halen en de goede oliebollen kraam hier is weg![]()
Daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een pak in de supermarkt halen en zelf bakken![]()
Ja precies.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef Shii het volgende:
[..]
En slechte oliebollen wil je ook niet. Dan liever niets.![]()
Dan 11,5 maanden wachtenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 129 / +0 / +129 / 563 / 585
2. FreshFruit / 77 / +0 / +77 / 343 / 394
3. loveyoulongtime / 14 / +0 / +14 / 95 / 103
4. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 39 / 46
5. ToT / 11 / +0 / +11 / 127 / 137
6. KillemWieft / 9 / +0 / +9 / 63 / 67
7. Harrie / 8 / +0 / +8 / 49 / 57
8. MizzezAmy / 6 / +0 / +6 / 110 / 129
9. hemarookworst / 5 / +0 / +5 / 48 / 56
10. mascara-klodder / 5 / +0 / +5 / 168 / 179
11. mario390 / 5 / +0 / +5 / 33 / 36
12. greysbones / 4 / +0 / +4 / 81 / 87
13. sinterklaaskapoentje / 3 / +0 / +3 / 91 / 98
14. gebrokenglas / 3 / +0 / +3 / 88 / 98
15. roos94 / 3 / +0 / +3 / 18 / 23
16. Lovely / 3 / +0 / +3 / 163 / 180
17. moemoe / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
18. maily / 2 / +0 / +2 / 14 / 16
19. Pinnenmutske / 2 / +0 / +2 / 14 / 16
20. drakin / 2 / +0 / +2 / 22 / 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Daar ging het brandalarm eens af, iets te veel rook uit de wokUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Daar ging het brandalarm eens af, iets te veel rook uit de wok![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks aan de hand verder hoor![]()
![]()
bulkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
uitbulkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker bolkenI'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
*Insert Trump gifquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet te veel anders krijg je een oranje hoofd![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet te veel anders krijg je een oranje hoofd![]()
![]()
![]()
Zag splkie ook net zo staan op tv. Concert van di rect op npo 3quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit is de gitarist van AC/DC!quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag splkie ook net zo staan op tv. Concert van di rect op npo 3![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: