SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een andere TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Echt heel gevoelig, kusjes maar een dagje uitstellenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ookquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar die oliebollen waren zo lekker
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er wordt gezeken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niks, doet het nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heerlijk soms.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt van de drank manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar valt best wat aan te doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hier ook. Maar niet van plan de deur uit te gaan vandaag.quote::')![]()
Dat is mooi. Ik heb geen idee hoe het is buiten; de gordijnen heb ik dicht nu.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moest net ff wandelen met marleyquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook. Maar niet van plan de deur uit te gaan vandaag.![]()
Ff checken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik heb geen idee hoe het is buiten; de gordijnen heb ik dicht nu.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja, kon mn skinny jeans niet echt uit krijgen![]()
![]()
Hulp nodig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja, kon mn skinny jeans niet echt uit krijgen![]()
![]()
Even gecheckt. En het regentquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog een moonbolk pardon ToTBolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is gebeurd. Echt.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mensen skunk kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Smashing pumpkins komt naar Trondheimquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smashing pumpkins komt naar TrondheimBloody awesome!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom nog niet dan?![]()
![]()
Omdat er een diep gat in mijn bankrekening komt van drie weken op vakantie gaan. Ik wil eerst weten hoe diep dat gat is voordat ik nieuwe dingen bestel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloody awesome!!!
Waarom nog niet dan?I'm surrounded by morons!
Verstandig!quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat er een diep gat in mijn bankrekening komt van drie weken op vakantie gaan. Ik wil eerst weten hoe diep dat gat is voordat ik nieuwe dingen bestel.![]()
![]()
Ben ik soms welquote:
Maar vaak ook niet
I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KUT TT welSPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Lach met een schone bips![]()
Kus… niet kut. Leer lezenquote:
Ah, lekkerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thx! Leuke oud&nieuw gehad?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wens je de beste bolkjes van de wereld toeHappy nog wattes
![]()
Ik vermoed een overloop van het dak waardoor overtollig water wordt afgevoerd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat er een diep gat in mijn bankrekening komt van drie weken op vakantie gaan. Ik wil eerst weten hoe diep dat gat is voordat ik nieuwe dingen bestel.dat doe je normaal toch ook niet?
Gewoon bestellen!![]()
Sparen voor later is zonde, wie weet is er wel helemaal geen later, nu genieten!![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik snapte jequote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
@:AardappelSchotel missen dus
Want ik was weer eens te langzaam![]()
Nee hoor, drstraks ook nog geconstateerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar Jus heeft het er soms moeilijk mee![]()
![]()
Tja het is een man héquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar Jus heeft het er soms moeilijk mee
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoor, drstraks ook nog geconstateerddan wilde je me alleen inwrijven dat ik langzaam ben?
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee niet zo'n katerquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een katten kater?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dan wilde je me alleen inwrijven dat ik langzaam ben?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee voor een vrouw
Nee moet dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij geen noodpakket aangelegd?
Morgen maar halenquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als voorbereiding op de toekomst!
Maar misschien is er helemaal geen later?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als voorbereiding op de toekomst!![]()
![]()
Soms wel. Het gaat niet om spareb maar om gewoon helemaal geen overzicht hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat doe je normaal toch ook niet?
Gewoon bestellen!![]()
Sparen voor later is zonde, wie weet is er wel helemaal geen later, nu genieten!![]()
Concert is pas in augustus, tijd zat dus en genieten doe ik toch wel.
En had al een trip naar Korea besteld
Of is dit al later?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar misschien is er helemaal geen later?
*insert Stef Bos*Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan heb je geen noodpakket nodig!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of is dit al later?
*insert Stef Bos*![]()
![]()
Ooooh augustus pas, dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms wel. Het gaat niet om spareb maar om gewoon helemaal geen overzicht hebben
Concert is pas in augustus, tijd zat dus en genieten doe ik toch wel.
En had al een trip naar Korea besteld
Toevallig 17 augustus?
Ja want je was er wel op voorbereid!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ben ik dan nog wel een slimme meid? 🤔🤷🏻♀️![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Toch maar overgeschakeld naar Squid Game seizoen 2:')![]()
15 of 16 augustus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh augustus pas, dat duurt nog wel even.
Toevallig 17 augustus?I'm surrounded by morons!
Zeker, maar denk dat ik er vanavond erg vroeg in lig.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Misschien hebben ze de 17e tijd voor je?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei das net 1 of 2 dagen te vroegI'm surrounded by morons!
Vast welquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de 17e tijd voor je?![]()
MooiI'm surrounded by morons!
Kunnen ze even hier langs komen, als ze toch in de buurt zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de 17e tijd voor je?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zijn we hier precies aan het doen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Morgen vroeg weer..quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Koffie. Goed idee...!
Oeh, dankje Lievquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
*schenkt een kopje thee in voor Justie![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever het licht uit als ik ga slapen
En koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben weer thuis jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Squid Game is lastig inkomen. Lang geleden dat ik s1 zag:')![]()
hier bloeit wat opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
2 jaar abo?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey zeg, heb jij me nou extra abo gegeven![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toch iemand, das al winstquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bijna niemand had je gemist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja waaien en inmiddels ook regen.quote:
Zou eigenlijk naar mijn huis gaan maar stellen we nog een nachtje uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik niet..quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey zeg, heb jij me nou extra abo gegeven
Even door de eerste 2 episodes heen worstelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Squid Game is lastig inkomen. Lang geleden dat ik s1 zag
squid game is net wat te eigenaardig voor mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het wordt je gegundquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2x een half jaar. Tweede gift was anoniemen terecht
![]()
![]()
Regent hier ook weer..quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja waaien en inmiddels ook regen.
Zou eigenlijk naar mijn huis gaan maar stellen we nog een nachtje uit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bijna niemand had je gemist![]()
jij toch zeker wel?
Ik ben weer thuis
Stop de tijd.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
welkom!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
19:55 stopt de tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ohjaquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee, ik mis @:AardappelSchotel nog steeds![]()
![]()
waar is aardappelschotelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik.moet alleen nog even denken wat ik ga etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pozzaquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik.moet alleen nog even denken wat ik ga eten![]()
oliebollenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had dus eergisteren de poes als bierquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dan begint er in deel 3 weer een squid game toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even door de eerste 2 episodes heen worstelen:')![]()
of oliebolltjuhsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is vrij onhandig met een koemelk, soja en noten allergiequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Biefstukquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik.moet alleen nog even denken wat ik ga eten
sexytalk denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had dus eergisteren de poes als bierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja. Kom.jij ff brengen heerlijk mensquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je bent afgeschreven.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is vrij onhandig met een koemelk, soja en noten allergie![]()
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dan begint er in deel 3 weer een squid game toch?
Ik was al bang dat het een hele andere opzet zou hebben, maar viel meeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een wortel een optie?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is vrij onhandig met een koemelk, soja en noten allergie![]()
Zoek in Untapped naar De Poesquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lukt vanavond niet meer helaas.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja. Kom.jij ff brengen heerlijk mensI'm surrounded by morons!
Potjandoriequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had dus eergisteren de poes als bier
Kusje derop.quote:I'm surrounded by morons!
hevig teleurgesteld nuquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik vind aflevering 1 ook wel oké hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja
Ik was al bang dat het een hele andere opzet zou hebben, maar viel mee:')![]()
HEVIGOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: