SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Matige TT.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alweer 100 topics volgeluldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
101Barz
Dat was een bazenTT geweest.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga even beneden kijken of de familie er al is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Veel plezier (als ze er zijn)quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even beneden kijken of de familie er al is.![]()
Hoppaaaquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef RipCity het volgende:
6100 forum likes. Wie geeft me er nog een?!![]()
Beter doen alsof je zelf niet thuis bentquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even beneden kijken of de familie er al is.![]()
Dank! Ook aan @IkGeefEnkelLikes Fijn om het nieuwe jaar met 2 likes te beginnen!quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Finish hoor, koekoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
D18 D18 genotIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Respect = respect terug.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef RipCity het volgende:
6100 forum likes. Wie geeft me er nog een?!
Ofzo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zie het niet maar zal wel omdat ik mobiel zit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes![]()
Die duitse commentaroren op Twitch waren zich al aan het voorbereiden om Viral te gaan met de video.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
r&r = back jwzquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Dat kloptquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie het niet maar zal wel omdat ik mobiel zit.Makkelijk eerste![]()
Coronatje onderweg, tussen de Engelsen en naast @Anneloos, uitzicht op zee, sky op groot scherm genot.![]()
Het is een beetje vreemd dat ik niet in die lijst sta
zegt me alleen dat die lijst gewoon niet klopt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
2-2
2-2|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waar zitten jullie? Doe de groeten aan @Anneloosquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Coronatje onderweg, tussen de Engelsen en naast @:anneloos, uitzicht op zee, sky op groot scherm genot.![]()
![]()
WE?quote:
ik niet hoor"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Rits oogt een stuk sympathieker als hij niet voortdurend dreigt de scherpe spullen te pakkenMakkelijk eerste![]()
Pfffffffffffffffffff
dit blijft niet goed gaan natuurlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het is wel een kikvors in een emmer snot zoals ie overal tussendoor glibbertUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
als ik hier uit ontsnap kom ik jou is opzoeken....quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee jij zit veilig in die inrichting."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja het is niet PSV tegen het kleine Feyenoord.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Gelukkig Nieuwjaar maatquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik hier uit ontsnap kom ik jou is opzoeken....![]()
![]()
In theorie is ieder jaartal een kwadraat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat we in een jaartal leven dat ook een kwadraat is.
Een wortel daarentegen…Makkelijk eerste![]()
Klokslag 03:30 de eerste 180 van het jaar gegooid maatquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland is helemaal oranje. We staan weer achter Holland als eeen mannn![]()
Lekkere pot hoor. Dat van Price en Dobey was ook al lekkerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lekker maatquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klokslag 03:30 de eerste 180 van het jaar gegooid maat![]()
wtf is a feyenoordquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja het is niet PSV tegen het kleine Feyenoord.![]()
FOK!score plaats 499quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes![]()
![]()
Vorig jaar!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef fetX het volgende:
Wat een hoerenweer vandaag. Wanneer is het eigenlijk voor het laatst licht geweest?![]()
Dat gaat goed met mij gelul hebben we bij Searle ook gehoord. Ook verloren bam doei weg ermeeSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wow MVG de enige EU spelerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je zou bijna de zon gaan opzoeken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef fetX het volgende:
Wat een hoerenweer vandaag. Wanneer is het eigenlijk voor het laatst licht geweest?![]()
En alweer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
MvG komt alweer ontzettend goed weg, vetnek![]()
Ticket naar Pattaya is al geboekt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je zou bijna de zon gaan opzoeken.![]()
Is dit een citaat van An en Eefje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef fetX het volgende:
Het is echt treurig en vermoeiend. Terwijl ons beloofd was dat ze zon weer zou schijnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:42 schreef fetX het volgende:
Wat een hoerenweer vandaag. Wanneer is het eigenlijk voor het laatst licht geweest?
Afgelopen jaren vloog ik altijd 1 of 2 januari, maar dat zit er nu niet in
Makkelijk eerste![]()
Doe eens lief..quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Stukje ladyboy.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ticket naar Pattaya is al geboekt.![]()
Triest dit. Je hebt wel iets met Marc Dutroux he..quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dit een citaat van An en Eefje?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
SOI 6 maakt zich al vast op voor alle lady drinks!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ticket naar Pattaya is al geboekt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
of rydz is gewoon niet goed genoeg om mee te kunnen met mvgquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef Szura het volgende:
Leugens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
of rydz is gewoon niet goed genoeg om mee te kunnen met mvg![]()
9 dart legs is zo zeldzaam.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als ie kansloos is in de leg gaat Rydz ineens als een malle gooien.
DOE DAT EERDER MARMOTHOOFDUn dann rettet kein Kavallerie,
Gemiddelde is beter en checkouts ook (tot nu toe).quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
of rydz is gewoon niet goed genoeg om mee te kunnen met mvg![]()
Kwartfinale is heul vaak de beste ronde, maakt niet uit van watOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
feyenoord mentaliteit ditquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Gemiddelde is beter en checkouts ook (tot nu toe).![]()
Samen met littler qua gemiddelde de beste speler dit toernooi en Rydz ook trouwensquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
MvG legt toch een prima niveautje op het bord.![]()
Vaak ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef koffieleuk het volgende:
Kwartfinale is heul vaak de beste ronde, maakt niet uit van wat![]()
Bijna stukje Prince William die bovenstequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ik ben zo blij dat die Solispolar kneus hier niet meepostquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rot eens op met je voetbalgelul hier.Makkelijk eerste![]()
Die kraamt zo ongekend veel stront uit. Laten we dit warme bad warm houden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat die Solispolar kneus hier niet meepost![]()
wie? Maar missen we niets aan dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn motivatiespeech heeft geholpen
Un dann rettet kein Kavallerie,
@Solispolarquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
LekkerOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
![]()
![]()
dit is reclame voor het Darts
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je schrijft Rydz verkeerdquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik had gisteren 38 pijlen nodig gehad om een leg ge finishenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Omdat ik altijd een teringhekel aan die debiel heb dus waarom nu niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?Un dann rettet kein Kavallerie,
Los van dat een vlaggetje totaal niet boeiend is is van Gerwen een ongelofelijk arrogante klootzak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?➞![]()
Die haten hun eigen landquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heb je hier ook een verklaring voor? Ik neem aan dat je hem niet persoonlijk kent.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een teringhekel aan die debiel heb dus waarom nu niet?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe komt het dat zoveel Nederlanders fout waren in de oorlog?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?
Beetje de volksaard helaas..![]()
Zijn Molukkersquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?![]()
@WAvanBuren heeft het hierboven perfect verwoord.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je hier ook een verklaring voor? Ik neem aan dat je hem niet persoonlijk kent.Un dann rettet kein Kavallerie,
Littler, Price, Wright, Humphries, Dobey, etc. toch ook allemaal?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Los van dat een vlaggetje totaal niet boeiend is is van Gerwen een ongelofelijk arrogante klootzak.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben de enige die mvg heel goed kent. Moet altijd lachen om hoe mensen hem zien etcquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:WAvanBuren heeft het hierboven perfect verwoord.![]()
![]()
Wij juichen liever voor Nederlanders zoals Sifan Hassan, Abdi Nageeye en Salomon Kalou.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?![]()
ingezet op 5-3 dus puur eigenbelangquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom wil je geen beslissende set?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Alleen Price zet ik op dat gebied op gelijk niveauquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Littler, Price, Wright, Humphries, Dobey, etc. toch ook allemaal?Un dann rettet kein Kavallerie,
Vincent kent hem ook goed!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben de enige die mvg heel goed kent. Moet altijd lachen om hoe mensen hem zien etc➞![]()
Ik zal eens in je moeder finishen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had gisteren 38 pijlen nodig gehad om een leg ge finishen![]()
Dat heeft niks met z'n nationaliteit te makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Dat is het verschil met Belgen. Je mag nog de grootste klootzak zijn, heel België staat achter je.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nou ja, het is natuurlijk een ongekend arrogante zak. Maar goed ik haat hem niet. Maar fan ben ik ook niet per sé.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je hier ook een verklaring voor? Ik neem aan dat je hem niet persoonlijk kent.
BarneyGod![]()
Prijs is een lul ja, de anderen zijn lieve jongens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Littler, Price, Wright, Humphries, Dobey, etc. toch ook allemaal?➞![]()
38cm ipv 38 pijlen in je moederquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zal eens in je moeder finishen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Maar Barney is ook een ongekend arrogante zak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk een ongekend arrogante zak. Maar goed ik haat hem niet. Maar fan ben ik ook niet per sé.
BarneyGod
Toch begrijp ik dat mensen wel fan van hem zijnMakkelijk eerste![]()
Als je Vlaams bent heeft heel Wallonië een hekel aan je en andersom. Onzin dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is het verschil met Belgen. Je mag nog de grootste klootzak zijn, heel België staat achter je.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het podium wel ja, maar er buiten ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Prijs is een lul ja, de anderen zijn lieve jongens.Makkelijk eerste![]()
Phil Taylor was een nog grotere kwal en ook daar zijn fans van in dit topic.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?graag op anoniem![]()
Why not bothquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
38cm ipv 38 pijlen in je moeder![]()
Daarom is België ook een veredeld derde wereld land en Nederland niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is het verschil met Belgen. Je mag nog de grootste klootzak zijn, heel België staat achter je.➞![]()
Oh dat vind ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Barney is ook een ongekend arrogante zak.![]()
TaylorGODquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Phil Taylor was een nog grotere kwal en ook daar zijn fans van in dit topic.
Piet Hein?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef Doevelaer het volgende:
Het is Döner geworden, Littler zal trots op me zijn![]()
Komt dit omdat er een NEDERLANDER speelt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is plots wel erg heel dagjesvolk.![]()
Smakelijk, ouwe dibbesquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef Doevelaer het volgende:
Het is Döner geworden, Littler zal trots op me zijn![]()
![]()
Op dit forum zijn termen als 'arrogantie' en 'act' aan inflatie onderhevig, en niet zo'n beetje ook.![]()
GOATs mogen arrogant zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Phil Taylor was een nog grotere kwal en ook daar zijn fans van in dit topic.![]()
Hallo maat. Groetjes aan Godquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef KingRoland het volgende:
Jammes dat het dagjesvolk zich meldt![]()
ACT!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op dit forum zijn termen als 'arrogantie' en 'act' aan inflatie onderhevig, en niet zo'n beetje ook.![]()
![]()
Van Gerwen staat overigens wel erg slecht te gooien. Waar zijn de tijden dat hij mat gemak 105+ gemiddeld gooide over een hele wedstrijd?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn doet weer eens een arrogante act.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op dit forum zijn termen als 'arrogantie' en 'act' aan inflatie onderhevig, en niet zo'n beetje ook.Makkelijk eerste![]()
Dagjesvolkedquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen staat overigens wel erg slecht te gooien. Waar zijn de tijden dat hij mat gemak 105+ gemiddeld gooide over een hele wedstrijd?![]()
Die zijn al lang verleden tijdquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen staat overigens wel erg slecht te gooien. Waar zijn de tijden dat hij mat gemak 105+ gemiddeld gooide over een hele wedstrijd?![]()
Ok vervang Belg door Vlamingquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je Vlaams bent heeft heel Wallonië een hekel aan je en andersom. Onzin dus.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Volg het darts eens, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Shreyas het volgende:
RonaldoGODquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is niet waar zie Cristiano Ronaldo.
Maak jezelf nou niet nog meer belachelijk. Van Gerwen staat meer dan ok te speren, verre van “erg slecht”.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen staat overigens wel erg slecht te gooien. Waar zijn de tijden dat hij mat gemak 105+ gemiddeld gooide over een hele wedstrijd?➞![]()
Zoals Dutroux.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is het verschil met Belgen. Je mag nog de grootste klootzak zijn, heel België staat achter je.U MAD?![]()
Een erg slechte 102 gemiddeld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet nog meer belachelijk. Van Gerwen staat meer dan ok te speren, verre van “erg slecht”.![]()
Ik kan beter met pijlen gooien denk ik
dan heb ik wel die pijlen nodig van de TU Delft.graag op anoniem![]()
Scholten wel. Rolandgod.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya is geen leuke man naast de baan. Hagenezen hebben dat wel vaker![]()
Ja daar had ik het eigenlijk over.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rydz staat ook prima te speren
Maar allebei natuurlijk.![]()
Prima speler.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rydz staat ook prima te speren'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Grote mannen leg.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Gewoon een heel onsympathieke man. Recent nog die woedeaanval omdat Littler niet op een appje van hem had gereageerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya is geen leuke man naast de baan. Hagenezen hebben dat wel vakerboehoe ik kan niet met mijn wereldtitels betalen in de supermarkt
Makkelijk eerste![]()
Raya is daardoor wel een vermakelijke act.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een heel onsympathieke man. Recent nog die woedeaanval omdat Littler niet op een appje van hem had gereageerdboehoe ik kan niet met mijn wereldtitels betalen in de supermarkt
![]()
Nou ja, ik elk geval mijn voorspelling goedUn dann rettet kein Kavallerie,
Lekker dan!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Boooohhh boooh booohIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |