Pohhhquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Daphne. Die werd tijdens oud op nieuw nog gedubbeld
Ik sta #10 als FOK influencer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn FOK!score is boven de 50.000 inmiddels. Wel een feestje waard.
Vind ik leuk.quote:
Al die livescore sites zitten t niet handmatig in te voeren lijkt me door een belchinees tussen het publiek? neem aan dat er iig in dat bord sensor zit die alles automatisch noteert?quote:
Nope.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al die livescore sites zitten t niet handmatig in te voeren lijkt me door een belchinees tussen het publiek? neem aan dat er iig in dat bord sensor zit die alles automatisch noteert?
Misschien staan er nog mensen voor jou die niet in de Usertotals staan? Minder dan 66k posts zeg maar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik sta #10 als FOK influencer.
Gewoon.
Ogen openen?quote:
Zou niet eens weten waar je dat kunt zien.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Users met minder dan 12.000 forumlikes neem ik totaal niet serieus.
hier moeten er eerst nog oliebollen en appelflappen op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Rnie het volgende:
Mezelf voorgenomen om in het nieuwe jaar wat gezonder te gaan eten.
Heb trek in een mokervette babi pangang.
Ook in de Usertotals, als je daar in voorkomt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar je dat kunt zien.
gewoon weggooien, zonde van de calorieenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier moeten er eerst nog oliebollen en appelflappen op.
Jammer. Maar ik vind 10.455 nog heel wat eigenlijk. Waar heb ik dat aan verdiend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kun je dat zien danquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederlandse AH toch een zware concurrent geworden van de colruytquote:
Ahold Delhaize. Gigantisch bedrijf inmiddels.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlandse AH toch een zware concurrent geworden can de colruyt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |