Jaja sorry dat vergeet ik soms.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beide bands? Foo Fighters, Nirvana, Queens of the Stone Age, Tenacious D...
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat deze 14 plekken is gezakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Als het aan mij ligt, gaat dat ook niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb deze nog nooit gehoord alvorens op het oud & nieuw samenzijn aanwezig te zijn
Tenacious D was alleen de videoclipquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beide bands? Foo Fighters, Nirvana, Queens of the Stone Age, Tenacious D...
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
17 keer. 18 als je No One Knows ook meerekent.
De boot nemen uit Tirana?quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Wat kon Clarence nou gebeuren toen hij van elf meter schoot?
Ja, hij heeft ons nog enigszins gespaardquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
Toch fijn dat Bruce één mooi nummer heeft gemaakt
Personnelquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenacious D was alleen de videoclip
Tot en met The River, met die als hoogtepunt, heeft ie prima albums gemaakt.quote:
Geen broekje uit dus voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen de stem van Bruce…
Ja ik snap het wel, die mompelige rauwe stem. Ik vind het zelf niet zo erg maar het zijn meer de nummers die me niet aanspreken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen de stem van Bruce…
Ik kom uit op 19 18 keer Grohl.quote:
Ah toch wel, dan zat ik er naast.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Personnel
Jack Black (vocals/acoustic guitar)
Kyle Gass (backing vocals/acoustic guitar)
Page McConnell (keys)
Dave Grohl (drums, rhythm guitar)
Warren Fitzgerald (electric guitar solo)
Alfredo Ortiz (additional drums)
The Dust Brothers (production)
Ken Andrews (mixer)
Het is voornamelijk zijn stem, maar ook zijn nummers. Ik heb er helemaal niets meequote:Op dinsdag 31 december 2024 19:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, die mompelige rauwe stem. Ik vind het zelf niet zo erg maar het zijn meer de nummers die me niet aanspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |