Alles beter dan Claudia de Breij of Martijn Koningquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:53 schreef superniger het volgende:
Voor de mensen die vanavond niet willen lachen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:59 schreef Bassie48 het volgende:
Ik ga mijn avond niet verpesten door mij kapot te ergeren aan deze linkse rakker met zijn voorspelbare en vooral matige grappen en grollen.
Nee.quote:
Nu toch wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die gast is echt nog nooit van zijn leven grappig geweest
Omdat opgenomen.quote:
Raar dit moet gewoon livequote:Op dinsdag 31 december 2024 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat opgenomen.
Als het live zou zijn staat dat rechtsboven in beeld.
Timmermans kwam er in voor maar daar had ie geen grap over omdat ie niet relevant was.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Bassie48 het volgende:
Laat mij raden: "Schoof, Faber, Wilders, en andere rechtse kanonnen" en geen woord over die schijnheilige, hypocriete linkse idioten als Timmermans en Jetten.
Godzijdank heb ik er niks van gezien.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Bassie48 het volgende:
Laat mij raden: "Schoof, Faber, Wilders, en andere rechtse kanonnen" en geen woord over die schijnheilige, hypocriete linkse idioten als Timmermans en Jetten.
Dan moet je toch Freek zijn laatste show gaan bekijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef MadMaster het volgende:
Voor wat ik er van gezien heb (na 25 minuten zijn we weggezapt…) vond ik het een matig optreden met veel te lange intro's om tot de kern van het betoog/de grap te komen.
Volgende keren graag weer een cabaretier die kort en snel niet doorzichtige sneren uitdeelt aan alles en iedereen…
Je bent behoorlijk druk met iets wat je écht niet hebt gekeken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Bassie48 het volgende:
Hoezo? Ik vind Derks een verschrikkelijk slechte cabaretier en dat zeg ik gewoon. Ter leering ende vermaeck.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk druk met iets wat je écht niet hebt gekeken.
De meeste mensen gaan niet (meermaals) reageren in topics van programma’s die ze niet kijken. Verder heb ik een hoop ‘geleerd’ van jouw reacties in dit topic.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind Derks een verschrikkelijk slechte cabaretier en dat zeg ik gewoon. Ter leering ende vermaeck.
Dit is ook mijn enige aanmerking op deze conference, voor de rest vond ik het prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:15 schreef Krisp het volgende:
Het had wat minder op de persoon gekund, want ook op inhoud is het PVV-ers gemakkelijk schieten.
Ik had graag gekeken als hij die waardeloze linkse kliek eens te grazen nam. Gemiste kans dus van Derks.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:15 schreef Krisp het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan niet (meermaals) reageren in topics van programma’s die ze niet kijken. Verder heb ik een hoop ‘geleerd’ van jouw reacties in dit topic.![]()
Ontopic: hoewel behoorlijk elitair en zeker niet geschikt voor iedereen (zie ook de reacties in dit topic), heb ik me kostelijk vermaakt en wist Derks de vinger regelmatig op de gevoelige plek te leggen. Het had wat minder op de persoon gekund, want ook op inhoud is het PVV-ers gemakkelijk schieten.
Dat maakt niet uit. Calimero rechts moet bevestigd worden in hun geloof dat alles de schuld van Links is, zelfs als ze zelf aan de macht zijn en het verkloten. En dat moet zelfs in cabaret gebeuren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef potjecreme het volgende:
Links was niet veel in het nieuws. Nieuws werd gedomineerd door Schoof 1 en hun amateurisme. Zelf de Telegraaf maakt Faber inmiddels belachelijk.
Dat belooft weinig goeds voor de toekomst want rechts heeft geen humor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Linkse humor slaat niet meer aan in deze tijd, lekker gemist dit en als ik deze thread weet ik weer waarom...
Er zijn geen rechtse cabaretiers.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat belooft weinig goeds voor de toekomst want rechts heeft geen humor.
My point exactly. Ook geen rechtse komieken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn geen rechtse cabaretiers.
Inderdaad, dus daarom maar lekker losknallen op die hopeloze extreem rechtse puinhoopquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat belooft weinig goeds voor de toekomst want rechts heeft geen humor.
Linkse humor is geen humor. Die seksloze woke hypocrieten doen een zielige poging om te zeggen "kijk eens wat een goed mens ik ben en zij zo slecht". Dit soort 'vermaak' zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef freaky40 het volgende:
Linkse humor slaat niet meer aan in deze tijd, lekker gemist dit en als ik deze thread weet ik weer waarom...
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:27 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Linkse humor is geen humor. Die seksloze woke hypocrieten doen een zielige poging om te zeggen "kijk eens wat een goed mens ik ben en zij zo slecht". Dit soort 'vermaak' zou verboden moeten worden.
Typisch gevalletje gebrek aan argumenten en dan met dit gifje komen. U bent AF.quote:
Oh gecanceld wat erg zegquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Typisch gevalletje gebrek aan argumenten en dan met dit gifje komen. U bent AF.
Ik zei toch al dat linkse humor geen humor is. Het is allemaal zo voorspelbaar, saai en tenenkrommend slecht. Het is cultuur met een piepkleine c.quote:
Die achterlijke Derks heeft echt een kans gemist om er een vermakelijke avond van te maken maar dat deed hij niet dus hij is een hypocriet, zoals zo vele linksen.quote:Een extreem woke politicus houdt een speech:
"We moeten stoppen met het eten van vlees! Het is slecht voor het milieu, wreed tegen dieren en een symbool van patriarchale onderdrukking!"
Na de speech vraagt iemand uit het publiek:
"Wat eet u zelf dan?"
De politicus glimlacht trots:
"Alleen biologisch geïmporteerde avocado’s en quinoa. Dat de vrachtvlucht uit Peru wat CO₂-uitstoot had, mag de boeren niet afnemen dat ik solidair ben met hun strijd!"
Spot on en helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:14 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat linkse humor geen humor is. Het is allemaal zo voorspelbaar, saai en tenenkrommend slecht. Het is cultuur met een piepkleine c.
Linkse humor is soms meer een preek dan een grap. Het gaat van "Haha!" naar "Hmm..." omdat de punchline je vooral wil laten nadenken over sociale rechtvaardigheid, klimaatverandering of kapitalisme. En wie lacht nu om z’n eigen schuldgevoel?
Linkse 'komedie' eindigt nooit met gelach, maar met een discussie over het systeem. Je dacht dat je naar een cabaretshow ging, maar je zit ineens in een seminar over de belasting op multinationals of in een massaprotest van antisemitische seksloze wokisten.
Humor werkt goed met zelfspot, maar linkse 'humoristen' zijn bang om progressieve idealen belachelijk te maken, omdat rechts dan weer wint. Het is als een kok die z’n eigen eten niet durft te proeven omdat de gasten anders zouden klagen. Het is allemaal zo verschrikkelijk hypocriet.
Linkse humor probeert vaak ironisch te zijn, maar ironie vereist subtiele balans. Het publiek zit soms met de vraag: "Was dat satire of een serieus pleidooi voor meer AZC's?"
Nee, linkse humor is gewoon heel erg slecht. Het wil je laten glimlachen én verbeteren, maar soms wil je gewoon een simpele, stomme grap over een banaan en een schil. Misschien moeten linkse 'grappenmakers' gewoon wat meer durven: minder gepreek en meer goeie ouwe scheetgrappen
Uitsmijter: een door chatgpt gegenereerde mop over hypocriete linkse politici die heel erg woke zijn:
[..]
Die achterlijke Derks heeft echt een kans gemist om er een vermakelijke avond van te maken maar dat deed hij niet dus hij is een hypocriet, zoals zo vele linksen.
Door een melding suffie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:20 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een reactie was op jouw post, suffie?
Die zijn er niet of nauwelijks volgens mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef golfer het volgende:
Noem eens een 'rechtse' cabaretier die echt leuk is en links op de hak neemt?
Daar geloof ik niks van. Nee, je hebt mijn post gelezen en je wilt niet toegeven dat ik gelijk heb.quote:
De enige die ik kan verzinnen is Micha Wertheim's meta Wim Kan van vorig jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef golfer het volgende:
Noem eens een 'rechtse' cabaretier die echt leuk is en links op de hak neemt?
Noem er eens een paar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:55 schreef Bassie48 het volgende:
Enfin, het wordt tijd voor rechts-radicale cabaretiers op Oudjaarsavond die hypocriete linkse politici belachelijk maken en waar je lekker kan lachen om grappen.
Daarvoor kun je toch gewoon het Fok!-forum doorlezen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:55 schreef Bassie48 het volgende:
Enfin, het wordt tijd voor rechts-radicale cabaretiers op Oudjaarsavond die hypocriete linkse politici belachelijk maken en waar je lekker kan lachen om grappen over o.a. bijstandtrekkers, asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, de burgemeester van Amsterdam met haar voorkeur voor niet-joodse inwoners van haar stad, klimaatnazi's, antisemitische pro-Palestijnse aanhangers (langharig werkschuw tuig dat vooral Engels of Arabisch spreekt in de straten van Amsterdam) en de woke-gekte met de door links Nederland geïdentificeerde tientallen gender-identiteiten. Nederland is er klaar voor.
Ik zag alleen crystal mest niet aan komen en ik vond de Dries van Agt grap leuk. Ja mijn lat ligt laagquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:44 schreef TommyL0204 het volgende:
Het was een oké conference naar mijn mening. Een 7. Vrij braaf (maar zo is Pieter) en een paar keer toch goed gelachen (dat verhaal over de voetbalhooligans)
Oh ja, die was ook wel geinigquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zag alleen crystal mest niet aan komen en ik vond de Dries van Agt grap leuk. Ja mijn lat ligt laag
Ik vind Diederik Smit niet onaardig, dat is de enige die ik kan bedenken.quote:
Minder! Minder! Minderheidskabinet vond ik ook goed gevonden. Verder eens met wat hier werd gezegd. Er zaten enkele leuke grappen in, allemaal een beetje van dit niveau. Voorstellingtechnisch pakte hij een enkele keer ook goed terug op iets wat hij eerder in de voorstelling had benoemd (Dick Schoof als stripfiguur, die later in een sterk stukje over de Donald Duck terugkwam).quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zag alleen crystal mest niet aan komen en ik vond de Dries van Agt grap leuk. Ja mijn lat ligt laag
Dan heb je niet goed geluisterd, hij had het bijvoorbeeld over een brief die Faber niet goed verstuurd had etc.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Battlecruiser het volgende:
Grappen over Faber en Schoof gingen alleen over uiterlijk, dus blijkbaar geen kritiek op hun werk. Op het eind moest ik bijna overgeven door die lange linkse geloofsbelijdenis. Dat hij zo links is, hoeft hij toch niet als een evangelist te verkondigen? Na Freek de Jonge moet het land immers nog steeds bijkomen.
Je hebt er niet veel van begrepen, zo te zien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef Battlecruiser het volgende:
Grappen over Faber en Schoof gingen alleen over uiterlijk, dus blijkbaar geen kritiek op hun werk. Op het eind moest ik bijna overgeven door die lange linkse geloofsbelijdenis. Dat hij zo links is, hoeft hij toch niet als een evangelist te verkondigen? Na Freek de Jonge moet het land immers nog steeds bijkomen.
Als ik al moet uitleggen wat Pieter Derks zoal gezegd heeft en zijn grappen ook nog eens moet uitleggen, dan is dat in jouw geval verspeelde moeite.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Battlecruiser het volgende:
Tjongejonge de ambtenaren van Faber hebben een brief verkeerd geadresseerd.
En Golfer, ( met je arrogante “bruinrechtse”), jij hebt er blijkbaar wel veel van begrepen en heel goed geluisterd naar het gebrabbel, leg eens uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |