abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216139097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 19:27 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Linkse humor is geen humor. Die seksloze woke hypocrieten doen een zielige poging om te zeggen "kijk eens wat een goed mens ik ben en zij zo slecht". Dit soort 'vermaak' zou verboden moeten worden.
pi_216139147
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 19:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Typisch gevalletje gebrek aan argumenten en dan met dit gifje komen. U bent AF.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216139189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 19:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Typisch gevalletje gebrek aan argumenten en dan met dit gifje komen. U bent AF.
Oh gecanceld wat erg zeg :'(
pi_216139540
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 19:42 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zei toch al dat linkse humor geen humor is. Het is allemaal zo voorspelbaar, saai en tenenkrommend slecht. Het is cultuur met een piepkleine c.

Linkse humor is soms meer een preek dan een grap. Het gaat van "Haha!" naar "Hmm..." omdat de punchline je vooral wil laten nadenken over sociale rechtvaardigheid, klimaatverandering of kapitalisme. En wie lacht nu om z’n eigen schuldgevoel?

Linkse 'komedie' eindigt nooit met gelach, maar met een discussie over het systeem. Je dacht dat je naar een cabaretshow ging, maar je zit ineens in een seminar over de belasting op multinationals of in een massaprotest van antisemitische seksloze wokisten.

Humor werkt goed met zelfspot, maar linkse 'humoristen' zijn bang om progressieve idealen belachelijk te maken, omdat rechts dan weer wint. Het is als een kok die z’n eigen eten niet durft te proeven omdat de gasten anders zouden klagen. Het is allemaal zo verschrikkelijk hypocriet.

Linkse humor probeert vaak ironisch te zijn, maar ironie vereist subtiele balans. Het publiek zit soms met de vraag: "Was dat satire of een serieus pleidooi voor meer AZC's?"

Nee, linkse humor is gewoon heel erg slecht. Het wil je laten glimlachen én verbeteren, maar soms wil je gewoon een simpele, stomme grap over een banaan en een schil. Misschien moeten linkse 'grappenmakers' gewoon wat meer durven: minder gepreek en meer goeie ouwe scheetgrappen

Uitsmijter: een door chatgpt gegenereerde mop over hypocriete linkse politici die heel erg woke zijn:

quote:
Een extreem woke politicus houdt een speech:
"We moeten stoppen met het eten van vlees! Het is slecht voor het milieu, wreed tegen dieren en een symbool van patriarchale onderdrukking!"

Na de speech vraagt iemand uit het publiek:
"Wat eet u zelf dan?"

De politicus glimlacht trots:
"Alleen biologisch geďmporteerde avocado’s en quinoa. Dat de vrachtvlucht uit Peru wat CO₂-uitstoot had, mag de boeren niet afnemen dat ik solidair ben met hun strijd!"
Die achterlijke Derks heeft echt een kans gemist om er een vermakelijke avond van te maken maar dat deed hij niet dus hij is een hypocriet, zoals zo vele linksen.
pi_216139595
Niet gelezen
pi_216139597
Ik heb hem wél begrepen, vond hem niet ijzersterk, maar bij vlagen best grappig.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_216139618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:14 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ik zei toch al dat linkse humor geen humor is. Het is allemaal zo voorspelbaar, saai en tenenkrommend slecht. Het is cultuur met een piepkleine c.

Linkse humor is soms meer een preek dan een grap. Het gaat van "Haha!" naar "Hmm..." omdat de punchline je vooral wil laten nadenken over sociale rechtvaardigheid, klimaatverandering of kapitalisme. En wie lacht nu om z’n eigen schuldgevoel?

Linkse 'komedie' eindigt nooit met gelach, maar met een discussie over het systeem. Je dacht dat je naar een cabaretshow ging, maar je zit ineens in een seminar over de belasting op multinationals of in een massaprotest van antisemitische seksloze wokisten.

Humor werkt goed met zelfspot, maar linkse 'humoristen' zijn bang om progressieve idealen belachelijk te maken, omdat rechts dan weer wint. Het is als een kok die z’n eigen eten niet durft te proeven omdat de gasten anders zouden klagen. Het is allemaal zo verschrikkelijk hypocriet.

Linkse humor probeert vaak ironisch te zijn, maar ironie vereist subtiele balans. Het publiek zit soms met de vraag: "Was dat satire of een serieus pleidooi voor meer AZC's?"

Nee, linkse humor is gewoon heel erg slecht. Het wil je laten glimlachen én verbeteren, maar soms wil je gewoon een simpele, stomme grap over een banaan en een schil. Misschien moeten linkse 'grappenmakers' gewoon wat meer durven: minder gepreek en meer goeie ouwe scheetgrappen

Uitsmijter: een door chatgpt gegenereerde mop over hypocriete linkse politici die heel erg woke zijn:
[..]
Die achterlijke Derks heeft echt een kans gemist om er een vermakelijke avond van te maken maar dat deed hij niet dus hij is een hypocriet, zoals zo vele linksen.
Spot on en helemaal mee eens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216139633
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
Niet gelezen
Hoe weet je dan dat er een reactie was op jouw post, suffie? :')
pi_216139732
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:20 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Hoe weet je dan dat er een reactie was op jouw post, suffie? :')
Door een melding suffie.
  woensdag 1 januari 2025 @ 20:27:31 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216139756
Noem eens een 'rechtse' cabaretier die echt leuk is en links op de hak neemt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216140050
quote:
11s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef golfer het volgende:
Die zijn er niet of nauwelijks volgens mij.

Hans Teeuwen is ook een verbitterd zuur mannetje geworden (en nog onbeschoft ook; hoe hij tekeer is gegaan tegen Raoul Heertje die het waagde enige nuance te gebruiken in zijn standpunten rond het conflict tussen Israël en de Gaza strook / Hamas, dat was echt ongepast).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_216140516
Teeuwen is gematigd rechts maar brengt vooral neutrale humor, en best hard. Maar kan af en toe ook best linksig zijn. Zelfde geld voor Theo Maassen. Eigenlijk is al het cabaret op TV ook van Lubach en Even tot Hier heel activistisch links.
Allemaal cabaretteketet!
pi_216140622
Misschien is dit wat.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216143106
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Door een melding suffie.
Daar geloof ik niks van. Nee, je hebt mijn post gelezen en je wilt niet toegeven dat ik gelijk heb. :)
pi_216143127
Enfin, het wordt tijd voor rechts-radicale cabaretiers op Oudjaarsavond die hypocriete linkse politici belachelijk maken en waar je lekker kan lachen om grappen over o.a. bijstandtrekkers, asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, de burgemeester van Amsterdam met haar voorkeur voor niet-joodse inwoners van haar stad, klimaatnazi's, antisemitische pro-Palestijnse aanhangers (langharig werkschuw tuig dat vooral Engels of Arabisch spreekt in de straten van Amsterdam) en de woke-gekte met de door links Nederland geďdentificeerde tientallen gender-identiteiten. Nederland is er klaar voor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bassie48 op 02-01-2025 04:08:11 ]
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 07:00:33 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_216143299
quote:
11s.gif Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef golfer het volgende:
De enige die ik kan verzinnen is Micha Wertheim's meta Wim Kan van vorig jaar :P

Vond dit jaar wel leuk maar vorig jaar was toch wel een hoogtepuntje in de eindejaarsgeschiedenis is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 02-01-2025 10:47:13 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 2 januari 2025 @ 09:26:10 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216143826
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 03:55 schreef Bassie48 het volgende:
Enfin, het wordt tijd voor rechts-radicale cabaretiers op Oudjaarsavond die hypocriete linkse politici belachelijk maken en waar je lekker kan lachen om grappen.
Noem er eens een paar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216143986
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 03:55 schreef Bassie48 het volgende:
Enfin, het wordt tijd voor rechts-radicale cabaretiers op Oudjaarsavond die hypocriete linkse politici belachelijk maken en waar je lekker kan lachen om grappen over o.a. bijstandtrekkers, asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, de burgemeester van Amsterdam met haar voorkeur voor niet-joodse inwoners van haar stad, klimaatnazi's, antisemitische pro-Palestijnse aanhangers (langharig werkschuw tuig dat vooral Engels of Arabisch spreekt in de straten van Amsterdam) en de woke-gekte met de door links Nederland geďdentificeerde tientallen gender-identiteiten. Nederland is er klaar voor.
Daarvoor kun je toch gewoon het Fok!-forum doorlezen?

Of de tweets van ome Geert
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  donderdag 2 januari 2025 @ 11:12:42 #69
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216144949
Rechtse cabaretier: contradictio in terminis. Rechts heeft geen humor en al helemaal geen zelfreflectie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216147891
Het was een oké conference naar mijn mening. Een 7. Vrij braaf (maar zo is Pieter) en een paar keer toch goed gelachen (dat verhaal over de voetbalhooligans :') )
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 15:55:57 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_216148010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:44 schreef TommyL0204 het volgende:
Het was een oké conference naar mijn mening. Een 7. Vrij braaf (maar zo is Pieter) en een paar keer toch goed gelachen (dat verhaal over de voetbalhooligans :') )
Ik zag alleen crystal mest niet aan komen en ik vond de Dries van Agt grap leuk. Ja mijn lat ligt laag :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_216148273
quote:
88s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ik zag alleen crystal mest niet aan komen en ik vond de Dries van Agt grap leuk. Ja mijn lat ligt laag :D
Oh ja, die was ook wel geinig
pi_216148495
Bij vlagen vond ik hem wel leuk. Maar dat ik echt heb moeten lachen, nee. Jammer :{
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:57:25 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216152305
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 09:26 schreef golfer het volgende:

[..]
Noem er eens een paar?
Ik vind Diederik Smit niet onaardig, dat is de enige die ik kan bedenken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 15:26:47 #75
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_216161001
Mijn ranking publieke omroep oudejaarsen

Wim Kan
Youp van 't Hek
Freek de Jonge
Herman Finkers