Deze man weetquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:26 schreef Metalfreak het volgende:
Hierbij moet ik altijd aan New Kids denken
Op 1522 zou ik dit beter kunnen hebben jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ach, ja. Dit gezwijmel altijd weer te hoog
Ojaquote:
Ga zo maar naar Zeeland toequote:
Toen ik je zag ook wel een mooi lied.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen en Centraal Station zijn mooi van Guus, de rest minder
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik ben het andere uiterste, ik spreek nooit vrouwen aan.
Maar dan komt ie dichterbijquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als rasechte Brabander distantieer ik me van dit gedrocht
Wanneer onteigenen we Guus z'n crematorium, om het dan aan Flevoland te geven ofzo?
Nee. Ik red juist platen van de ondergangquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus jij bent er ook zo eentje die indirect Disturbed in het zadel helpt?
Geld is ook belangrijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik ben het andere uiterste, ik spreek nooit vrouwen aan.
Ja ik woon er wel, al is dit een beetje nep-Brabant, vroeger was het gewoon Zuid-Hollandquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 91522 zou ik dit beter kunnen hebben ja
Die blijft ook beter hangen inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik je zag ook wel een mooi lied.
Bij mij eentje op 130 o.i.d. De rest ook niet in de top 1000.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
28 stemplaten in de lijst, 0 in de top 900.
Groningers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef spicymchaggis het volgende:
"De mensen zijn stug"? Wie, brabo's?
Eftelingrock?quote:
Vooral erg als je bedenkt dat dat voorheen gewoon best een aardig huis wasquote:
Praat je wel Brabandisch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon er wel, al is dit een beetje nep-Brabant, vroeger was het gewoon Zuid-Holland
Ja gadverquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Dit ademt van die belegen Omroep Max-worstebroodjes-gezelligheid.
Men had hier net zo goed Gras van het noorderplantsoen kunnen instemmen. Maar die erkenning hebben we gelukkig niet nodigquote:
Neequote:
Gelukkig gaan ze in het cafe rond met goedkope worstenbroodjes momenteelquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Dit ademt van die belegen Omroep Max-worstebroodjes-gezelligheid.
Weleens als Randstedeling een dorpskroeg in zeg Ginderover ingewandeld voor een gezellige avond?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef spicymchaggis het volgende:
"De mensen zijn stug"? Wie, brabo's?
De noordzee.quote:
maar t nummer is wel machtig mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Men had hier net zo goed Gras van het noorderplantsoen kunnen instemmen. Maar die erkenning hebben we gelukkig niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |