quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 91522 zou ik dit beter kunnen hebben ja
Die blijft ook beter hangen inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik je zag ook wel een mooi lied.
Bij mij eentje op 130 o.i.d. De rest ook niet in de top 1000.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
28 stemplaten in de lijst, 0 in de top 900.
Groningers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef spicymchaggis het volgende:
"De mensen zijn stug"? Wie, brabo's?
Eftelingrock?quote:
Vooral erg als je bedenkt dat dat voorheen gewoon best een aardig huis wasquote:
Praat je wel Brabandisch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon er wel, al is dit een beetje nep-Brabant, vroeger was het gewoon Zuid-Holland
Ja gadverquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Dit ademt van die belegen Omroep Max-worstebroodjes-gezelligheid.
Men had hier net zo goed Gras van het noorderplantsoen kunnen instemmen. Maar die erkenning hebben we gelukkig niet nodigquote:
Neequote:
Gelukkig gaan ze in het cafe rond met goedkope worstenbroodjes momenteelquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef Eightyone het volgende:
Dit ademt van die belegen Omroep Max-worstebroodjes-gezelligheid.
Weleens als Randstedeling een dorpskroeg in zeg Ginderover ingewandeld voor een gezellige avond?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:28 schreef spicymchaggis het volgende:
"De mensen zijn stug"? Wie, brabo's?
De noordzee.quote:
maar t nummer is wel machtig mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Men had hier net zo goed Gras van het noorderplantsoen kunnen instemmen. Maar die erkenning hebben we gelukkig niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |