Ik weet niet of ik er zin in zou hebben dat heel fok dan op mij zit te simpenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat is het leven toch mooi als je een knappe vrouw bent.
Dus jij bent er ook zo eentje die indirect Disturbed in het zadel helpt?quote:
Die mag wel wisselen met Somebody to Love.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:23 schreef Zorro het volgende:
En een van mijn stemplaten zit in dit uur.
The Show Must Go On
Al die geile FOK!kers van je afslaan, brrr..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Deels wel, maar het komt ook met een hoop gedoe lijkt me.
Is er al iemand die zijn auto naar Veen heeft gebracht?quote:
28 stemplaten in de lijst, 0 in de top 900.quote:
Dit is wel mijn type ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Zij is leuk jaGoede camerahoek ook wel
Ik had laatste een discussie hierover met één of andere kerel, die claimde dat knappe vrouwen de aandacht altijd leuk vinden. Ik kon het niet aan z'n verstand brengen dat dat zeker niet zo zal zijn. Maar mannen als hij zijn dus wel het probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al die geile FOK!kers van je afslaan, brrr..
Maar onderaan de streep?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Deels wel, maar het komt ook met een hoop gedoe lijkt me.
wunderbarquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef essnhills het volgende:
Dit was een keer een vraag met een pubquiz
Kreeg je het intro te horen, welk liedje het was
Niemand wist het behalve ik
Wtf?
Wauw. Trots op jequote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef essnhills het volgende:
Dit was een keer een vraag met een pubquiz
Kreeg je het intro te horen, welk liedje het was
Niemand wist het behalve ik
Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |