https://www.rijnmond.nl/n(...)-kwijt-door-vuurwerkquote:'Jongen in 's-Gravendeel raakt negen vingers kwijt door vuurwerk'
Op de Vlasakker in 's-Gravendeel is vanmiddag een jongen ernstig gewond geraakt bij het afsteken van vuurwerk. Volgens ooggetuigen is het slachtoffer ongeveer 17 jaar en heeft hij negen vingers verloren.
De politie kent die verhalen, maar kan ze niet bevestigen. De traumahelikopter landde in 's-Gravendeel om eerste hulp te verlenen. Het toestel heeft de jongen daarna naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht.
Agenten waren in het dorpje in de Hoeksche Waard bezig met het afhandelen van een klein brandje. Iemand sprak ze aan en vertelde van het gewonde slachtoffer.
Burgemeester Erik van Heijningen van Hoeksche Waard - waar 's-Gravendeel onder valt - had vooraf opgeroepen om het rustig te houden met de jaarwisseling.
FEE / Vuurwerkverbod in 19 gemeenten...quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
Hier in Rotterdam gelukkig verboden. Snap niet dat deze wapens niet landelijk verboden zijn.
Maar dat er in je geliefde Amerika meer vuurwapens dan mensen zijn, waar elke week wel een een kind door zijn broertje of zusje wordt doodgeschoten, omdat ze denken dat het (door)geladen pistool dat pappa in zijn nachtkastje bewaard speelgoed is, dat is heel normaalquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
Hier in Rotterdam gelukkig verboden. Snap niet dat deze wapens niet landelijk verboden zijn.
Dus nog even afwachten voordat ik mijn pittige mening deel.quote:Het is onduidelijk of de jongen het vuurwerk zelf afstak of dat iemand anders dat deed.
Illegaal spul, stomme spelletjes/challenges die mensen met vuurwerk doen, veel pubers die vuurwerk afsteken etc..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:19 schreef littlemindy het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat ondanks alle waarschuwingen mensen het nog voor elkaar krijgen gewond te raken en/of anderen te verwonden.
Jammer he, kunnen we nog niet 'Net goed!! Ik hoop dat hij levenslang zwaar verminkt is!" roepen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus nog even afwachten voordat ik mijn pittige mening deel.
Geliefde AmeriKKKa? Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar dat er in je geliefde Amerika meer vuurwapens dan mensen zijn, waar elke week wel een een kind door zijn broertje of zusje wordt doodgeschoten, omdat ze denken dat het (door)geladen pistool dat pappa in zijn nachtkastje bewaard speelgoed is, dat is heel normaal
Ze zien de gevaren niet op die leeftijd van dit illegale gekopieerde explosief.quote:
Ze hadden de gewone kartonnen rotjes niet moeten verbieden. Het land wordt overspoeld met illegale zooi.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Weer een rund erbij helaas.
Kortzichtige spuit 11.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
Dit stukje is wel wat ongelukkig gekopieerd en geplakt. Het lijkt nu net alsof Van Weel dat heel gevoelloos zegt n.a.v. de situatie van dit jongetje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:05 schreef Momo het volgende:
Een eventueel vuurwerkverbod is geen oplossing voor mensen die misbruik maken van vuurwerk, zegt justitieminister David van Weel, zo is te zien in bovenstaande video.
Ik lees al langer mee en lichtelijk idolaat van Amerika ben je wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geliefde AmeriKKKa? Waar haal je dat vandaan?
Neen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:49 schreef halfway het volgende:
[..]
Ze hadden de gewone kartonnen rotjes niet moeten verbieden. Het land wordt overspoeld met illegale zooi.
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus nog even afwachten voordat ik mijn pittige mening deel.
Welke waarschuwingen? Beter komen de "je bent een rund" spotjes weer terug. Desnoods ook op social media.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:19 schreef littlemindy het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat ondanks alle waarschuwingen mensen het nog voor elkaar krijgen gewond te raken en/of anderen te verwonden.
Amper dus, of je moet elke dag hun kamer geheel doorzoeken ofzo..quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor het moment dat de jongeheren hier in huis oud genoeg zijn om te achterhalen waar je die cobra zooi koopt. Zijn er eigenlijk hier ouders die weten dat hun kind die zooi koopt? Ik vraag mij echt af hoe je dat als ouder onder controle houdt.
Ik heb net toevallig gezien dat je die ook online kan bestellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor het moment dat de jongeheren hier in huis oud genoeg zijn om te achterhalen waar je die cobra zooi koopt. Zijn er eigenlijk hier ouders die weten dat hun kind die zooi koopt? Ik vraag mij echt af hoe je dat als ouder onder controle houdt.
Die zijn er gewoon weer;quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Welke waarschuwingen? Beter komen de "je bent een rund" spotjes weer terug. Desnoods ook op social media.
Ik heb die van mij altijd ernstig gedreigd met allerlei ongein mochten ze zich ooit inlaten met die troep, er is iig nooit iets gebeurd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Ja, dat is dus het probleem. Ze komen er zo makkelijk aan. Deze webshop zit wel in België trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig gezien dat je die ook online kan bestellen.
https://vuurwerkkopen.online/product/cobra-6-3pcs-vuurwerk-kopen/
(en ik denk dat ze dan wel slim genoeg zijn om ze bij iemand anders te laten bezorgen)
Dweilen met de kraan open dus.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem. Ze komen er zo makkelijk aan. Deze webshop zit wel in België trouwens.
Echt nergens gezien...quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon weer;
https://www.rijksoverheid(...)-2024---handletsel-1
https://www.rijksoverheid(...)e-2024---oogletsel-1
Daar heb ik een hele interessante documentaire over gezien. Die jongens voelen daar niks bij. Als ze het verkocht hebben, is het hun verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:19 schreef Momo het volgende:
Wat ik begreep is dat een aantal jaar geleden mensen in de buurt cobras kochten via de lokale drugsdealer junk die ook wiet en pillen verkocht. Gedeelte zal dan wel weer via via gaan met oudere broers en vrienden. Vraag mij af of je enig schuld betreft als volwassene als je een cobra verkoopt aan een 13 jarige die zichzelf daarna daaraan verwond of zelfs komt te overlijden.
Als hij het zelf heeft afgestoken en het is illegaal vuurwerk, dan is het wel een beetje het risico van het vak. Hopelijk herstelt de jongen en heeft hij geen anderen in gevaar gebracht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:24 schreef superniger het volgende:
[..]
In dat geval heb ik weinig medelijden. Uiteraard is het wel een trieste situatie.
Strijkers en neutraatjes gebruikte ik op die leeftijd. En dat haalde ik bij oudere vrienden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Die zijn verboden Hans, zie hier het resultaat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is de tijd van doodgewone rotjes, knalmatten en romeinse kaarsen toch gebleven?
Mijn zoon is dus 13 (net als het slachtoffer) hij vindt vuurwerk reuze interessant dus hem ervan weghouden werkt averechts. Dus ik steek met hem legaal siervuurwerk af, of ja ik steek af en hij mag buiten kijken op afstand en met vuurwerkbril. Cat. 1 fonteintjes en grondbloemen mag hij zelf afsteken maar alleen als ik erbij ben. Ik probeer hem mee te geven dat illegaal spul levensgevaarlijk is en dat hij daarvan af moet blijven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Dat was te verwachten. Alleen in Nederland, waar puberjochies de dienst uitmaken en hiërarchie helemaal weg is. Zie ook de fatbike. Tijdje geen zakgeld zal hem leren.quote:
Daar mocht mijn zoon mee op de dag dat het mocht, en die heeft nooit behoefte gehad aan cobra's.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is de tijd van doodgewone rotjes, knalmatten en romeinse kaarsen toch gebleven?
Ik vermoed dat deze webshop nep is, want ook in België is dit illegaal. Zou zomaar een webshop van politie/justitie kunnen zijn om kopers op te sporen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem. Ze komen er zo makkelijk aan. Deze webshop zit wel in België trouwens.
Hoe weet jij dat, want ze zouden in Polen moeten zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze webshop nep is, want ook in België is dit illegaal. Zou zomaar een webshop van politie/justitie kunnen zijn om kopers op te sporen.
Net als deze fakesite
https://bombasshop.com/
Joh doe jij 's effe een beetje normaal. We maken elke dag verkeerde en domme beslissingen, ook jij hoor, maar zolang dat om ongevaarlijke dingetjes gaat kraait er geen hond naar. Om dan vanaf je morele paard je goedkeuring uit te spreken over de helse pijn en wat niet meer van een knaapie van dertien.... Je bent echt geen millimeter meer volwassen als dat ventje met zo' n reactiequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:02 schreef Lurf het volgende:
Net goed. Hopelijk hebben de omstanders er ook nog wat geleerd en weten die nu ook hoe ze zichzelf op moeten blazen. Hier is het ook al de hele dag oorlogsgebied met een grote groep opgeschoten jongens die de speeltuin aan het slopen zijn en af en toe een rookbom afsteken zodat de hele straat kan meegenieten. Politie en handhaving rijden regelmatig langs, maar doen niets. Prima boodschap voor de asocialen dezer aarde.
Weet ik dat? Ik vermoed het.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, want ze zouden in Polen moeten zitten.
Maar in de documentaire van Danny Ghosens worden die Cobra's verkocht uit garageboxen.
Ik denk niet dat politie en justitie zo te werk gaan, want dat zou uitlokking zijn, en dat is geen toegestane opsporingsmethode.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef tja77 het volgende:
Zou zomaar een webshop van politie/justitie kunnen zijn om kopers op te sporen.
Het probleem ligt hem er ook in dat dit soort knaldingen vooral een grote aantrekkingskracht hebben op jongetjes die juist het verantwoordelijkheidsgevoel missen om er mee om te gaan. Zie ook: vechthonden, fatbikes, GTI's.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lekker stoer doen natuurlijk met dingen, geen fuck geven om je omgeving
Er staat gewoon een CE keurmerk op.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef rutger05 het volgende:
Er is allerlei wet- en regelgeving in de EU m.b.t. de veiligheid voor producten, maar toch bestaat het dat deze gevaarlijke explosieven gewoon in bepaalde EU-landen vrij verhandeld mogen worden, waarna deze troep ook in Nederland terecht komt.
Ik mag hopen dat een slachtoffer eens een producent succesvol weet aan te klagen voor het verkopen van deze zeer gevaarlijke rotzooi.
https://tweakers.net/nieu(...)rk-op-te-sporen.htmlquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat politie en justitie zo te werk gaan, want dat zou uitlokking zijn, en dat is geen toegestane opsporingsmethode.
Waalse site gemaakt om Nederlanders te vermoorden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig gezien dat je die ook online kan bestellen.
https://vuurwerkkopen.online/product/cobra-6-3pcs-vuurwerk-kopen/
(en ik denk dat ze dan wel slim genoeg zijn om ze bij iemand anders te laten bezorgen)
Ik zou zeggen, doe hier een bestelling en trek zelf je conclusie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat politie en justitie zo te werk gaan, want dat zou uitlokking zijn, en dat is geen toegestane opsporingsmethode.
CE wordt door de producent zelf bepaald, er zijn geen instanties die dit afgeven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:59 schreef halfway het volgende:
[..]
Er staat gewoon een CE keurmerk op.
Als je kleuter van 8 gaat jongleren met jouw Japanse Santoku en zich verminkt, ga je ook die Japanse smid aanklagen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef rutger05 het volgende:
Er is allerlei wet- en regelgeving in de EU m.b.t. de veiligheid voor producten, maar toch bestaat het dat deze gevaarlijke explosieven gewoon in bepaalde EU-landen vrij verhandeld mogen worden, waarna deze troep ook in Nederland terecht komt.
Ik mag hopen dat een slachtoffer eens een producent succesvol weet aan te klagen voor het verkopen van deze zeer gevaarlijke rotzooi.
Je reageert op MikeyTeringTrollquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar dat er in je geliefde Amerika meer vuurwapens dan mensen zijn, waar elke week wel een een kind door zijn broertje of zusje wordt doodgeschoten, omdat ze denken dat het (door)geladen pistool dat pappa in zijn nachtkastje bewaard speelgoed is, dat is heel normaal
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
De Santoku wordt niet verkocht om er mee te jongleren, maar er is echter bij mij ook zo geen incident mee bekend. Met die gevaarlijke explosieven zijn vele incidenten bekend waarbij mensen, waaronder kinderen, dood of ernstig verminkt zijn geraakt of dat er grote schade is ontstaan. De producent van deze explosieven weet donders goed dat deze gevaarlijke troep illegaal wordt gebruikt en profiteert hier financieel van.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je kleuter van 8 gaat jongleren met jouw Japanse Santoku en zich verminkt, ga je ook die Japanse smid aanklagen?
Er zijn tal van voorbeelden te noemen waarbij onjuist gebruik van een gebruiksvoorwerp ernstige gevolgen heeft. Dus ook voor keukenmessen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De Santoku wordt niet verkocht om er mee te jongleren, maar er is echter bij mij ook zo geen incident mee bekend. Met die gevaarlijke explosieven zijn vele incidenten bekend waarbij mensen, waaronder kinderen, dood of ernstig verminkt zijn geraakt of dat er grote schade is ontstaan. De producent van deze explosieven weet donders goed dat deze gevaarlijke troep illegaal wordt gebruikt en profiteert hier financieel van.
Het is nutteloze gevaarlijke troep die de Nederlandse samenleving al heel veel ellende heeft opgeleverd. Ik mag hopen dat in de EU eens maatregelen worden genomen om te zorgen dat deze explosieven niet meer in de handen van gewone consumenten kunnen belanden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn tal van voorbeelden te noemen waarbij onjuist gebruik van een gebruiksvoorwerp ernstige gevolgen heeft. Dus ook voor keukenmessen.
Vuurwerk is ter vermaak, het knalt of doet wat anders. Er zijn gasten die 100en of zelfs 1000en cobra’s hebben afgestoken, en dat zonder ongelukken. Er is een reden waarom er een minimum leeftijd vermeld staat op die cobra’s. Als je dat kreng vasthoudt en het ontploft dan ben je een deel van je hand kwijt. Zet je het ding op de grond en steekt het met gestrekte arm aan, dan is er veel minder schade.
Het is vuurwerk, geen gevaarlijke troep. Het is professioneel vuurwerk met een reden maar ga het ajb niet omdopen tot troep. Het is een zeer krachtig stuk vuurwerk dat in de handen van een kind gevaarlijk is maar dat geldt voor nog veel meer zaken.
De onzincampagne dat een cobra de explosieve kracht heeft van een handgranaat werpt in ieder geval z’n vruchten af bij het meeloopvolk.
Eens! Dus meer vuurwerk legaliseren zodat die domkoppen geen reden meer hebben om te grijpen naar dit moordwapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is nutteloze gevaarlijke troep die de Nederlandse samenleving al heel veel ellende heeft opgeleverd. Ik mag hopen dat in de EU eens maatregelen worden genomen om te zorgen dat deze explosieven niet meer in de handen van gewone consumenten kunnen belanden.
Waarom moet de EU maatregelen treffen voor een probleem dat zich hoofdzakelijk in Nederland afspeelt?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is nutteloze gevaarlijke troep die de Nederlandse samenleving al heel veel ellende heeft opgeleverd. Ik mag hopen dat in de EU eens maatregelen worden genomen om te zorgen dat deze explosieven niet meer in de handen van gewone consumenten kunnen belanden.
Het soort vuurwerk waar dit over gaat is landelijk verboden, maar wat heeft zo'n verbod voor zin als mensen het over de grens kopen en men niet handhaaft?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
Het soort vuurwerk waar dit over gaat is landelijk verboden, maar wat heeft zo'n verbod voor zin als mensen het over de grens kopen en men niet handhaaft?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
Illegaal vuurwerk dus.quote:
Dan verschillen wij hierover duidelijk van mening.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom moet de EU maatregelen treffen voor een probleem dat zich hoofdzakelijk in Nederland afspeelt?
Dat jij iets nutteloos en gevaarlijk vindt, wil niet zeggen dat het dat ook is hè…
Ja, als je als 13-jarig ventje iets doms doet waardoor je zwaargewond raakt of wellicht zelfs overlijdt, is dat je verdiende loon!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:02 schreef Lurf het volgende:
Net goed. Hopelijk hebben de omstanders er ook nog wat geleerd en weten die nu ook hoe ze zichzelf op moeten blazen. Hier is het ook al de hele dag oorlogsgebied met een grote groep opgeschoten jongens die de speeltuin aan het slopen zijn en af en toe een rookbom afsteken zodat de hele straat kan meegenieten. Politie en handhaving rijden regelmatig langs, maar doen niets. Prima boodschap voor de asocialen dezer aarde.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef Scjvb het volgende:
*Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!*
Zo de tering.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:50 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lekker stoer doen natuurlijk met dingen, geen fuck geven om je omgeving
Die is ver weg door het geknal met die dingen hier 24/7.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:08 schreef Gunner het volgende:
Ondanks dat het idd dom is, is er wel heel weinig empathie hier.
Vraag me idd af wat treuriger is, deze 13-jarige die met een traumahelikopter moet worden weggevoerd of het niveau van sommige users hier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:08 schreef Gunner het volgende:
Empathie voor een dombo die het zelf doet en nu een ziekenhuis bed bezet houd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:08 schreef Gunner het volgende:
Ik ga er vanuit dat jij volwassen bent maar het is gewoon een feit dat het brein van kinderen niet volgroeid is en de gevolgen van sommige dingen niet kunnen overzien. dus ze zien dingen niet zo rationeel als jij en ik. daarom kan ik er nog wel een greintje medelijden voor vinden. Iemand voor het leven getekend Het is gewoon triest.quote:
Nou dat is wel waar..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij volwassen bent maar het is gewoon een feit dat het brein van kinderen niet volgroeid is en de gevolgen van sommige dingen niet kunnen overzien. dus ze zien dingen niet zo rationeel als jij en ik. daarom kan ik er nog wel een greintje medelijden voor vinden. Iemand voor het leven getekend Het is gewoon triest.
Het is zijn eigen schuld, alleen zijn de gevolgen te erg om geen empathie/medelijden te hebben. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vraag me idd af wat treuriger is, deze 13-jarige die met een traumahelikopter moet worden weggevoerd of het niveau van sommige users hier.
Ik heb gelukkig een dochter die bij het kleinste stukje vuurwerk met een vuurwerkbril op een afstand staat met de vingers in haar oren en die liever van achter de ramen kijkt. Daar ben ik dus blij mee. Maar iemand met tienerzonen is al een stuk lastiger om ze later in toom te houden, dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:21 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou dat is wel waar..
Dan moeten ze die ouders straffen, en de ouders van die vriendjes, etc..
Vandaag heeft mijn kind gewoon vuurwerk af kunnen steken! Veilig en nadenken.. net zoals bij rekenen moet.
Een totaalverbod is makkelijk te handhaven. Hier in Rotterdam centrum nog héél weinig vuurwerk gehoord. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het soort vuurwerk waar dit over gaat is landelijk verboden, maar wat heeft zo'n verbod voor zin als mensen het over de grens kopen en men niet handhaaft?
China Export?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:59 schreef halfway het volgende:
[..]
Er staat gewoon een CE keurmerk op.
Zag je ook tijdens Corona. Er was wel wat vuurwerk maar veel minder dan normaal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een totaalverbod is makkelijk te handhaven. Hier in Rotterdam centrum nog héél weinig vuurwerk gehoord. Het kan dus wel.
Ook veel minder slachtoffers door vuurwerk in die jaren. Scheelt ook weer iets op de zorgpremie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zag je ook tijdens Corona. Er was wel wat vuurwerk maar veel minder dan normaal.
Verboden werken.
"Goedenavond, politie hier. Bent u de ouders van de 13-jarige jongen die zwaargewond met een traumahelicopter naar het ziekenhuis is afgevoerd?"quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:21 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou dat is wel waar..
Dan moeten ze die ouders straffen, en de ouders van die vriendjes, etc..
Vandaag heeft mijn kind gewoon vuurwerk af kunnen steken! Veilig en nadenken.. net zoals bij rekenen moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |