Aldus Jos in Hongarije met z’n geitenwollensokken en z’n ontbijtje van hummus met advocaat en sojamelk.quote:
Iedereen is het eens met Jos. Ook zonder sojamelk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aldus Jos in Hongarije met z’n geitenwollensokken en z’n ontbijtje van hummus met advocaat en sojamelk.
Uh nee, niet iedereen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedereen is het eens met Jos. Ook zonder sojamelk.
Oh, z’n moeder zei dat ie vuurwerk wás? Dan heb ik niets gezegd en is het absoluut geen trieste domheid.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uh nee, niet iedereen.
Het joch hield van vuurwerk (z’n moeder zei zelfs dat het joch vuurwerk was), niet zo raar dat een deel van z’n familie hem op die manier wilde herdenken.
Vuurwerk is niet de schuld dat het joch dood is, dat komt toch echt door gebrek aan opvoeding en foutief gebruik van illegaal vuurwerk.
Goedzo, je kunt je post gewoon weghalen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, z’n moeder zei dat ie vuurwerk wás? Dan heb ik niets gezegd en is het absoluut geen trieste domheid.
Het zoveelste bewijs dat vuurwerkfanaten zonder uitzondering volkomen ontoerekeningsvatbaar zijn.quote:
Ik kan de pubers nog enigszins volgen, maar die volwassenen met een voorliefde voor lontjes enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat vuurwerkfanaten zonder uitzondering volkomen ontoerekeningsvatbaar zijn.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan de pubers nog enigszins volgen, maar die volwassenen met een voorliefde voor lontjes enzoongekende debielen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat vuurwerkfanaten zonder uitzondering volkomen ontoerekeningsvatbaar zijn.
De leegheid van een leven als dat tot je favoriete bezigheden behoort is echt met geen pen te beschrijven. Het is zelfs een beetje zielig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan de pubers nog enigszins volgen, maar die volwassenen met een voorliefde voor lontjes enzoongekende debielen.
Maar dit soort reacties staan zelfs daar nog onderquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De leegheid van een leven als dat tot je favoriete bezigheden behoort is echt met geen pen te beschrijven. Het is zelfs een beetje zielig.
Mensen die blij worden van een knal, en daar dan hele fortuinen in steken. Boem! Wow!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De leegheid van een leven als dat tot je favoriete bezigheden behoort is echt met geen pen te beschrijven. Het is zelfs een beetje zielig.
Die mensen betalen dus gewoon grof geld voor, ja, wat zal het zijn, in het allerbeste geval een halve seconde aan plezier? Het is echt weerzinwekkend. Je zou maar vuurwerk leuk vinden én naar Formule 1 kijken. Een grote schreeuw om hulp heb ik nog nooit gezien. Jij wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen die blij worden van een knal, en daar dan hele fortuinen in steken. Boem! Wow!
Het is mensonterend. En terwijl al die mensen zich verkneukelen bij zoiets onnozels is het voor hulpdiensten en zorgmedewerkers elk jaar weer de hel op aarde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die mensen betalen dus gewoon grof geld voor, ja, wat zal het zijn, in het allerbeste geval een halve seconde aan plezier? Het is echt weerzinwekkend. Je zou maar vuurwerk leuk vinden én naar Formule 1 kijken. Een grote schreeuw om hulp heb ik nog nooit gezien. Jij wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |