Broekje uit hoorquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
Uiteraard mag deze niet ontbreken
[ afbeelding ]
Net zo live als George Baker vorig jaar ineens in het caféquote:
Zeker.quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Aoreste is een smaakvolle vrouw
Goeiemiddagquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
DBZ Duetje?quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een uitmuntende song. Dat Elan hoeft niet zo en dat DBZ-duetje kan ik ook niet zoveel mee in die versie.
Ik ken de rest niet zo, maar ik vind het verschil tussen deze en Elan wel echt enorm.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een uitmuntende song. Dat Elan hoeft niet zo en dat DBZ-duetje kan ik ook niet zoveel mee in die versie.
Neequote:
Mooie dubbele kick drumsquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja deze zat in Bassie en Adriaan en het geheim van het uitgegane broekjequote:
Dat valt PAPIER HIER niet mee inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lult deze ook door alle intro's heen?
Dat staat wel bij de aankondiging ja, Live @ Wacken 2013.quote:
Oké, ik zal me ook onthouden van verder commentaar dan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet mijn muziek, maar ik gun @:momo dat ze hier van geniet.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
mja was vorig jaar Morad niet de laatste DJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |