Uh, ja. Ik begon er op 1 november mee omdat ik 'm toen voor het eerst hoorde, en gekgenoeg niet mee opgehouden. Kan een afwijking van 1 of 2 keer tussenzitten, maar volgens mij klopt 241 echt heel erg.quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en je hebt t allemaal geteld?
In Zweden zijn ze Nightwish wel gewend denk ikquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ergens in Zweden schrikt een elk nu van de herrie, denk ik?
@:evenstar @:viv @:yashaa
Ik zeg het nu: GENOT die wals.quote:
Was dat bij een bepaald liedje (die ode)?quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb veel over haar geklaagd maar ze komt wel als een van de weinigen oprecht en dankbaar over dat ze dit mag presenteren
Vond haar ode aan haar moeder ook erg ontroerend
dit dusquote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb veel over haar geklaagd maar ze komt wel als een van de weinigen oprecht en dankbaar over dat ze dit mag presenteren
Vond haar ode aan haar moeder ook erg ontroerend
Die staat er niet in helaasquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Velen hier met stockholm syndroom van de wals zie ik
Mevrouw Aoreste is een smaakvolle vrouwquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Mede namens mevrouw Aoreste:
STEMPLAAAAT
en
HOUD JE BEK INKEL
Eftelinger?quote:
NIEUW-VOSSEMEER GENOTquote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog een goede meme over die KUTWALS?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |