Razend. Ziedend.quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat er niet in helaas
Monsieur Cannibale is leukerquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de betere plaatjes uit Kaatsheuvel
We walsen het nieuwe jaar binnenquote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef alopio het volgende:
Ik zie Jeroen ervoor aan om te gaan walsen morgen om 23:59
Met alle DJ's samen de wals?quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Godver ik besef me ineens dat deze klootviool inderdaad de top 2000 afsluit![]()
Misschien hebben ze het bewust gedaan als pensioen cadeau voor 'm?
quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef alopio het volgende:
Ik zie Jeroen ervoor aan om te gaan walsen morgen om 23:59
Tweede biertje pas.quote:
Gewoon een uitmuntende song. Dat Elan hoeft niet zo en dat DBZ-duetje kan ik ook niet zoveel mee in die versie.quote:
Ik geloof bij Dear Mama van 2Pacquote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was dat bij een bepaald liedje (die ode)?
Lult deze ook door alle intro's heen?quote:
Broekje uit hoorquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
Uiteraard mag deze niet ontbreken
[ afbeelding ]
Net zo live als George Baker vorig jaar ineens in het caféquote:
Zeker.quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Aoreste is een smaakvolle vrouw
Goeiemiddagquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
DBZ Duetje?quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een uitmuntende song. Dat Elan hoeft niet zo en dat DBZ-duetje kan ik ook niet zoveel mee in die versie.
Ik ken de rest niet zo, maar ik vind het verschil tussen deze en Elan wel echt enorm.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een uitmuntende song. Dat Elan hoeft niet zo en dat DBZ-duetje kan ik ook niet zoveel mee in die versie.
Neequote:
Mooie dubbele kick drumsquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja deze zat in Bassie en Adriaan en het geheim van het uitgegane broekjequote:
Dat valt PAPIER HIER niet mee inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lult deze ook door alle intro's heen?
Dat staat wel bij de aankondiging ja, Live @ Wacken 2013.quote:
Oké, ik zal me ook onthouden van verder commentaar dan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niet mijn muziek, maar ik gun @:momo dat ze hier van geniet.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
mja was vorig jaar Morad niet de laatste DJ?
Doe es niet.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben van plan om 1 januari om 9 uur ‘s ochtends mee te doen aan de lokale parkrun.
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is
Ook al dronken toen je je opgafquote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben van plan om 1 januari om 9 uur ‘s ochtends mee te doen aan de lokale parkrun.
Dat doet je toch echt zelf.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vroeger groot fan. Nieuwe werk heeft me nooit écht kunnen bekoren. Dat hele Greatest Show On Earth voel ik ook niet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ken de rest niet zo, maar ik vind het verschil tussen deze en Elan wel echt enorm.
Alleen maar zwarte overhemden.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zou Jeroen elke avond hetzelfde overhemd aan hebben of alleen maar zwarte overhemden hebben?
Dat vraag ik me al de hele tijd af.
Oh daar zouden ze mij niet perse voor hoeven te Wacken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja hoor, doe ik wel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
kan iemand een seintje geven als jeff begint?
Midlife crisis?quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Nee, dit gaat te ver.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Gloryhole voor gays?quote:
Brandquote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja zou ik ook zeggen. Je had een IPA toch? Welke
Hartstikke gek…quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is in Scheveningen.quote:
Die is van Camille Saint Saëns. Dit is Nightwish.quote:
In 2007 had ik nooit kunnen denken dat ik dit ooit zou waarderen, toen waren er alleen kittens en huiskatten toegestaan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was vroeger groot fan. Nieuwe werk heeft me nooit écht kunnen bekoren. Dat hele Greatest Show On Earth voel ik ook niet bijvoorbeeld.
Maar ja, dit werd rond 2007 kapotgedraaid bij mij.
Je moet toch ergens je afval kwijt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Koen66 het volgende:
is Holle Bolle Gijs nog niet gecancelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Geboren in Volendam?quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In 2007 had ik nooit kunnen denken dat ik dit ooit zou waarderen, toen waren er alleen kittens en huiskatten toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |