Mensen die een slaapmutsje voor het eten nemen lopen wel dat risico ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat voor als je in slaapt valt tijdens het koken?
dit is DTS nietquote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef mario390 het volgende:
julie posten so schnell dat ik altijd geblokt ben
Ja en het komt ook enorm 'laat ik eens gek doen' over in plaats van dat je een beetje zorg besteedt. Het hoeft niet meteen met een fanfare en alles maar doe iets bijzonders en persoonlijks, tenminste. Niet lui vanaf de bank met je telefoon een berichtje sturen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Die huwelijksaanzoeken snap ik ook niet. Los van hoe suf het is, moet je partner het ook maar net lezen en dan ook nog eens beseffen dat het om diegene gaat. Wat bij best wat namencombinaties nou niet altijd logisch lijkt.
Laat Robert Smith het maar niet horenquote:
Zeker mooi, maar 271, mwoah.quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien wat te hoog maar dit is wel gewoon een mooi nummer vooralsnog
Ja ik zei net al dat het allemaal omgekeerd wasquote:
Sneller typen Mario!quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef mario390 het volgende:
julie posten so schnell dat ik altijd geblokt ben
Die ziet er gewoon verlept uit. Hoe geniaal ook.quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laat Robert Smith het maar niet horen
Dacht dat ze maar één nummer hadden.quote:
Eens. Lijkt mij ook niet dat de meeste partners van die mensen ze dan heel serieus nemen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en het komt ook enorm 'laat ik eens gek doen' over in plaats van dat je een beetje zorg besteedt. Het hoeft niet meteen met een fanfare en alles maar doe iets bijzonders en persoonlijks, tenminste. Niet lui vanaf de bank met je telefoon een berichtje sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |