Dat is voor de mensen die wachten tot je een ons weegt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
ik was aan het kijken voor een keukenweegschaal.... liefst die ook op de gram nauwkeurig kan...
zie ik er 1 met timer
MET EEN FKNG TIMER!!
Voor wat? om te weten hoe lang het duurt dat het gewogen is?
en dan vind je het vreemd dat ik mezelf boeiender vind.... jij met je logicaquote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je hem ook kunt gebruiken als keukenwekker
quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
The Weeknd is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Selfies!quote:
Mooi geprobeerdquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik dit dan zo hoor... ben ik blij dat ik #teamStones ben.
Is dat voor als je in slaapt valt tijdens het koken?quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je hem ook kunt gebruiken als keukenwekker
Vind je? Edit: ooh dacht dat je het over uurtjes hadquote:
ja want simpele knoopcelletjes of 2034-ers zijn te standaardquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups zodat de batterij nog sneller leeg is en als je de volgende keer wilt bakken, je de weegschaal door de keuken gooit omdat je geen batterij meer hebt, omdat er speciale batterij in moet.
Nee, jij bent dan degene die te snel post.quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef mario390 het volgende:
julie posten so schnell dat ik altijd geblokt ben
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Klinkt nu stom. Toch had ie gelijk om het even te checken
Daar was die charlatan van een Maurice Hond ook zo bang voor toch?quote:Op maandag 30 december 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
25 jaar geleden alweer dat we de millenium bug hadden.
Lol, de Stones hebben een zoveel mooier repertoire.quote:
KIJK @LTVDK dit zijn nou reacties waar ik wat aan hebquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen die wachten tot je een ons weegt.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen die wachten tot je een ons weegt.
+1quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik houd van GD maar deze hoeft niet zo hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |