Je bent zelf een middelmatige kever.quote:
Waar hebben we dan de hele week naar zitten luisterenquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zal het einde niet verklappen...
Meuk.quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar hebben we dan de hele week naar zitten luisteren
Muzak?quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar hebben we dan de hele week naar zitten luisteren
The Weeknd is ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:
Eens, zo rond 2000quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Dit mag gewoon naar bovenaan in de lijst ergens.
Zodat je hem ook kunt gebruiken als keukenwekkerquote:Op maandag 30 december 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
ik was aan het kijken voor een keukenweegschaal.... liefst die ook op de gram nauwkeurig kan...
zie ik er 1 met timer
MET EEN FKNG TIMER!!
Voor wat? om te weten hoe lang het duurt dat het gewogen is?
oww in plaats van de eier wekker kan ik de weegschaal gebruikenquote:
Ik zat te denken aan 20.quote:
Er waren toen vrienden van mijn ouders bij ons op bezoek.quote:Op maandag 30 december 2024 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
25 jaar geleden alweer dat we de millenium bug hadden.
Ik denk dat daar wel een mouw aan te passen is. Abel als metafoor gebruiken. Straten lijken te huilen en ik wil alleen maar schreeuwen is daarvoor wel vrij simpel te doen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan mag je ook alleen maar praten waarom je abel kut vindt. Dat je ouders kut waren bespreek je maar een andere keer.
doe eens niet zo logischquote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je hem ook kunt gebruiken als keukenwekker
Jups zodat de batterij nog sneller leeg is en als je de volgende keer wilt bakken, je de weegschaal door de keuken gooit omdat je geen batterij meer hebt, omdat er speciale batterij in moet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww in plaats van de eier wekker kan ik de weegschaal gebruiken
Klinkt nu stom. Toch had ie gelijk om het even te checkenquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er waren toen vrienden van mijn ouders bij ons op bezoek.
Maar die hadden een eigen boomgaard met grote koelinstallaties voor al het fruit enzo.
Hij is toen vlak na middernacht en de grote vuurwerkhausse daarheen gereden (15 minuten) rijden om te checken of alles goed was gegaan en of de koeling het nog deed. En daarna weer terug
Permabanquote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik dit dan zo hoor... ben ik blij dat ik #teamStones ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |