Ok ik zal wel stoppen over Tilly om het hier gezellig te houdenquote:
Dan laat ik hem liever staan.quote:
Daarna heb je vast nog wat muren over.quote:
Nou ja, het kan over een week zomaar anders zijn he.quote:Op maandag 30 december 2024 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje, maar als jij het zegt.
Die overbodige kuffer moet ook nog komen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel goed dat Fade to Black hoger staat.
Als ik dit zo hoor vraag ik me af wat er nog komt op 31 december, we hebben bijna alles toch al gehad?
Nee want dan moet ik Enter Sandman ook missenquote:Op maandag 30 december 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Metalica is een andere band die graag verbannen wil hebben.
Zelf wel meeste herinneringen aan Unforgiven 3. Death Magnetic kwam als enige echt in m'n tijdquote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een van de betere Unforgivens ook.
ja keuzes maken. als ik zeg het apparaat waarmee je op FOK! aanwezig bent gaat ie zich vervelen...quote:
Gruwelquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik Enter Sandman ook missen
Oh das eentje die juist wel weg mag van mij.quote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer. Hopelijk DIEP IN DE NACHTedquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die overbodige kuffer moet ook nog komen.
Pech voor jouquote:Op maandag 30 december 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Metalica is een andere band die graag verbannen wil hebben.
Niet te vergeten Master of Puppetsquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |