Da's niet zo fijnquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daarom.
Nee loop al week te klooien, kerst gemist alles. Doodvermoeiend.
Lijkt me een goed moment als jou muzieksmaak inmiddels een beetje kenquote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Maar de 1e 3 nummers zijn dus herrie?
Ik moet nog een was ophangen en bed opmaken
hoezo? werd ik gemist tijdens het uitpakken van de vaatwasser?quote:
Ik eet desnoods niks als ik daarmee voorkom om naar Tilburg te hoevenquote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Oké ik hoor dat je voor je oliebollen naar Tilburg moet.
Dan maar gewoon chips.
Ja nee snap ik maar waar precies maar ik heb het net opgezocht en het is in Broekhoven en daar blijf ik met al dat geknal morgen liever uit de buurt, ik loop wel naar de bakker om de hoek.quote:
Ho nou.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet desnoods niks als ik daarmee voorkom om naar Tilburg te hoeven
in hun hoofd wonen ze in Kiribati, of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ze denken hier in de buurt dat het al oud en nieuw is zeker.
Hier momenteel ook weer.....quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Jij begint over Tilburgquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo? werd ik gemist tijdens het uitpakken van de vaatwasser?
Zelfs in Tilburg willen de mensen niet naar Tilburg!quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee snap ik maar waar precies maar ik heb het net opgezocht en het is in Broekhoven en daar blijf ik met al dat geknal morgen liever uit de buurt, ik loop wel naar de bakker om de hoek.
Als de vreugdevuren al mogen waarom het vuurwerk niet? Is denk ik hun gedachtenquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
denk dat andere bollenbakkers ook wel dubaibollen hebben hoorquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee snap ik maar waar precies maar ik heb het net opgezocht en het is in Broekhoven en daar blijf ik met al dat geknal morgen liever uit de buurt, ik loop wel naar de bakker om de hoek.
Ik moet elke keer lachen als ik dit ziequote:Op maandag 30 december 2024 21:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier momenteel ook weer.....
[ afbeelding ]
Ja gitaargejengel in de rondtequote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Danku, ben dan al dubbel chronisch ziek maar dat went. Tis een of ander stom virus, komt en gaat, dat is het irritante.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
ja want op de radioquote:
Liever nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |