Vrouwen hebben er vaak moeite mee, omdat we opgroeien in een maatschappij die zegt dat we niets meer waard zijn als we ouder worden.quote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar moeite mee. (en sommige vrouwen ook).
Het is de patriarchiequote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd die opmerkingen dat beroemde vrouwen niet meer knap zijn omdat ze ouder zijn geworden
En dan heb je van die fossiele uitgezakte kerels ernaast die beweren dat mannen mooier oud wordenquote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd die opmerkingen dat beroemde vrouwen niet meer knap zijn omdat ze ouder zijn geworden
Lelijke oude mannen mogen nog wel gewoon op tv komen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word oud als goede wijnquote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan heb je van die fossiele uitgezakte kerels ernaast die beweren dat mannen mooier oud worden
Sowieso belachelijk dat lelijke mensen uberhaupt op tv mogen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lelijke oude mannen mogen nog wel gewoon op tv komen.
Fuck the patriarchy?
Ga je mij, @Strani en @Fred_B nu vertellen dat dat niet zo isquote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan heb je van die fossiele uitgezakte kerels ernaast die beweren dat mannen mooier oud worden
Verzuurd en met stukjes kurk erin?quote:
Dat is niet zo hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen hebben er vaak moeite mee, omdat we opgroeien in een maatschappij die zegt dat we niets meer waard zijn als we ouder worden.
Eensch. Is in het tijdperk van AI echt geen excuus voor mogelijkquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat lelijke mensen uberhaupt op tv mogen.
Tot zo ver bewijzen wij dat we juist alleen maar knapper wordenquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je mij, @:Strani en @:Fred nu vertellen dat dat niet zo is![]()
![]()
Oke. Jij bent man dus je zal het wel beter wetenquote:
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je mij, @:Strani en @:Fred nu vertellen dat dat niet zo is![]()
![]()
Mes. Steek. Pijn. Deze opmerkingquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verzuurd en met stukjes kurk erin?
Niet in de lijst.quote:
Zo die kwam van diep.quote:Op maandag 30 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Jij bent man dus je zal het wel beter weten
Hoezo bestaan lelijke mensen überhaupt?quote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat lelijke mensen uberhaupt op tv mogen.
Ik bedoel dat het onzin is dat je niets meer waard bent als je ouder wordt.quote:Op maandag 30 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Jij bent man dus je zal het wel beter weten
quote:Op maandag 30 december 2024 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mes. Steek. Pijn. Deze opmerking
Bij de gratie van wij knappe mensen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo bestaan lelijke mensen überhaupt?
Valt "kutlul" hieronder? Ik vraag dit voor @Paulquote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met kut opmerkingen neem ik sowieso niet serieus dus.
quote:
Ik weet ook wel beter, maar geeft niet weg dat de maatschappij na vooral bekende vrouwen een bepaald beeld geeft en dat is nog steeds dat als je als vrouw zijnde je jeugdigheid verliest dat je niets meer waard bent.quote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het onzin is dat je niets meer waard bent als je ouder wordt.Misschien niet heel handig geformuleerd.
Jullie hebben rare decembertradities in Nederland...quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck me.
Ik heb bijna 2,5 uur moeten wachten voor de gemeentewerf, omdat het daar zo druk was...
Omdat ze te arm zijn om van alles en nogwat aan hun lichaam te doenquote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo bestaan lelijke mensen überhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
ieni is boos op mij dus heb je het antwoord alquote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Valt "kutlul" hieronder? Ik vraag dit voor @:Paul
Wat moest je doen daar?quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck me.
Ik heb bijna 2,5 uur moeten wachten voor de gemeentewerf, omdat het daar zo druk was...
Ja ze hebben niet eens een kut en dan wel kutopermkingen durven te makenquote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met kut opmerkingen neem ik sowieso niet serieus dus.
quote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Omdat ze te arm zijn om van alles en nogwat aan hun lichaam te doenDat maakt ze meestal juist helemaal afzichtelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ah ok, ze deed ook al naar tegen mij. Bozig type.quote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
ieni is boos op mij dus heb je het antwoord al
Kevin Doets het niet meer zo goedquote:
Waarom dan? Kerstcadeaus direct dumpen?quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck me.
Die van Home Alone.quote:
Ik moet vast ongesteld wordenquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ok, ze deed ook al naar tegen mij. Bozig type.
Kevin Deedsquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kevin Doets het niet meer zo goed
Dat is inderdaad kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze hebben niet eens een kut en dan wel kutopermkingen durven te maken
Ik maak ook principieel alleen maar lullige opmerkingenquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze hebben niet eens een kut en dan wel kutopermkingen durven te maken
Ah, het vaste excuus van botte vrouwenquote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet vast ongesteld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is wel ontzettend scheef soms. Ook niet gek dat sommige wat oudere bekende vrouwen nog wat aan zichzelf doen om nog dat 'jeugdige' zo lang mogelijk te behouden, terwijl er m.i. helemaal niks mis is met oud worden. Maar goed, de beroemde wereld heeft wel meer rariteiten zoals dat.quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet ook wel beter, maar geeft niet weg dat de maatschappij na vooral bekende vrouwen een bepaald beeld geeft en dat is nog steeds dat als je als vrouw zijnde je jeugdigheid verliest dat je niets meer waard bent.
quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, het vaste excuus van botte vrouwenIk doe hier ontzettend aan zelfspotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
@ieniminimuis is wel een schat hoor echt een lieverd, ik weet dat ze eigenlijk wel van mijn houdtquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ok, ze deed ook al naar tegen mij. Bozig type.
Goedzoquote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak ook principieel alleen maar lullige opmerkingen
Zolang die het maar zelf opruimtquote:
Dat is elk uur hetzelfde plaatjequote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Links recht bij de mensen die het café in gaan
Nou ja, Marijke Helwegen is nou ook niet echt een schoonheidsideaalquote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat is wel ontzettend scheef soms. Ook niet gek dat sommige wat oudere bekende vrouwen nog wat aan zichzelf doen om nog dat 'jeugdige' zo lang mogelijk te behouden, terwijl er m.i. helemaal niks mis is met oud worden. Maar goed, de beroemde wereld heeft wel meer rariteiten zoals dat.
Ok meneer Schindlerquote:
Je diabetes is je dankbaarquote:Op maandag 30 december 2024 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chocolademelk en een oliebol erbij gepakt
Ja, dat zeg ik dus ook. Normaal ouder worden vind ik 'mooier' dan je hele gezicht volspuiten. Maar zo oppervlakkig is die hele showbiz dus geworden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, Marijke Helwegen is nou ook niet echt een schoonheidsideaal
Krijg de rillingen als ik dat gehos en gepolonaise ziequote:Op maandag 30 december 2024 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is elk uur hetzelfde plaatje
Op sommige hoekjes van het internet wil je als vrouw sowieso niet komen, want dan ben je boven de 25 gewoon al afgeschreven.quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat is wel ontzettend scheef soms. Ook niet gek dat sommige wat oudere bekende vrouwen nog wat aan zichzelf doen om nog dat 'jeugdige' zo lang mogelijk te behouden, terwijl er m.i. helemaal niks mis is met oud worden. Maar goed, de beroemde wereld heeft wel meer rariteiten zoals dat.
Heb net een dubai bol gehaald, ben ergens wel benieuwd of het de moeite waard was, buiten de hype om.quote:Op maandag 30 december 2024 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chocolademelk en een oliebol erbij gepakt
De meeste mannen kunnen de zelf(g)spot niet vinden.quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe hier ontzettend aan zelfspot
Combinatie van dat het PMD afval na 31 december niet meer gratis is en dat je vanaf 1 januari niet meer 2x per jaar gratis grof vuil kan storten.quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie hebben rare decembertradities in Nederland...
mijn netjes gesorteerde pmd-afval van het hele jaar dumpen. Kom ik daar, na bijna 2,5 uur wachten, aan, zegt die man: "alle pmdcontainers zitten vol. Gooi maar bij het restafval" .quote:
Ik heb geen kerstcadeaus gekregenquote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom dan? Kerstcadeaus direct dumpen?
Ik was er de dag na kerst. Was een hele route uitgezet om auto’s om te leiden, maar kon zo doorrijden.
Nederland blijkt toch net wat smaakvoller dan vroegerquote:
Peniscolaquote:Op maandag 30 december 2024 16:06 schreef Strani het volgende:
Barcelona straks, en ondanks mijn negatieve gevoelens over Catalanen is het ook dit jaar weer een stemplaat van me.
Het was alleen leuk geweest als het bijvoorbeeld Valencia of desnoods Zaragoza had geheten.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niet voor herhaling vatbaar isquote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb net een dubai bol gehaald, ben ergens wel benieuwd of het de moeite waard was, buiten de hype om.
De combinatie sprak me op zich wel aan
Ik denk dat dat hoekjes zijn waar elk normaal denkend mens niet vrijwillig komt.quote:Op maandag 30 december 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op sommige hoekjes van het internet wil je als vrouw sowieso niet komen, want dan ben je boven de 25 gewoon al afgeschreven.
Dat is zwaar klote. Gelukkig heb je ons nogquote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Combinatie van dat het PMD afval na 31 december niet meer gratis is en dat je vanaf 1 januari niet meer 2x per jaar gratis grof vuil kan storten.
[..]
mijn netjes gesorteerde pmd-afval van het hele jaar dumpen. Kom ik daar, na bijna 2,5 uur wachten, aan, zegt die man: "alle pmdcontainers zitten vol. Gooi maar bij het restafval" .
[..]
Ik heb geen kerstcadeaus gekregenLekker dat het bij jullie wel goed geregeld was. Hier stond een enorme wachtrij.
Ik denk dat ik ontzettend gezwijnd heb qua timingquote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Combinatie van dat het PMD afval na 31 december niet meer gratis is en dat je vanaf 1 januari niet meer 2x per jaar gratis grof vuil kan storten.
[..]
mijn netjes gesorteerde pmd-afval van het hele jaar dumpen. Kom ik daar, na bijna 2,5 uur wachten, aan, zegt die man: "alle pmdcontainers zitten vol. Gooi maar bij het restafval" .
[..]
Ik heb geen kerstcadeaus gekregenLekker dat het bij jullie wel goed geregeld was. Hier stond een enorme wachtrij.
Ik heb ergens een afslag gemist geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb net een dubai bol gehaald, ben ergens wel benieuwd of het de moeite waard was, buiten de hype om.
Heb haar even opgezocht, want ik kan me niet herinneren dat ik iets van haar gehoord heb de laatste vijf jaar ofzo.quote:Op maandag 30 december 2024 16:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus ook. Normaal ouder worden vind ik 'mooier' dan je hele gezicht volspuiten. Maar zo oppervlakkig is die hele showbiz dus geworden.
De hoekjes waar Leonardo DiCaprio zich laat zien?quote:Op maandag 30 december 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op sommige hoekjes van het internet wil je als vrouw sowieso niet komen, want dan ben je boven de 25 gewoon al afgeschreven.
Oliebol met pistache creme en chocolaquote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ergens een afslag gemist geloof ik.
Dubai bol?
Ik vind die oudere nummers van haar ook wel wat beter te pruimen dan wat ze erna heeft gemaakt. Hoewel Someone Like You ik ook niet zo heel veel aan vind.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef Bugno3 het volgende:
Vanaf dit punt ging het naar Someone Like You nog wel redelijk met Adele, voor de grote, gillende neergang begon.
Van jullie word ik heel blij, MTheBassman! Dit is altijd weer een van de leukste weken van het jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote. Gelukkig heb je ons nog(of je daar blij van moet worden is een ander verhaal)
In de kark lezen ze du baibol.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ergens een afslag gemist geloof ik.
Dubai bol?
Nooit geprobeerd nog eigenlijk maar lijkt me ook erg lekkerquote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |