Bij de gratie van wij knappe mensen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo bestaan lelijke mensen überhaupt?
Valt "kutlul" hieronder? Ik vraag dit voor @Paulquote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met kut opmerkingen neem ik sowieso niet serieus dus.
quote:
Ik weet ook wel beter, maar geeft niet weg dat de maatschappij na vooral bekende vrouwen een bepaald beeld geeft en dat is nog steeds dat als je als vrouw zijnde je jeugdigheid verliest dat je niets meer waard bent.quote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het onzin is dat je niets meer waard bent als je ouder wordt.Misschien niet heel handig geformuleerd.
Jullie hebben rare decembertradities in Nederland...quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck me.
Ik heb bijna 2,5 uur moeten wachten voor de gemeentewerf, omdat het daar zo druk was...
Omdat ze te arm zijn om van alles en nogwat aan hun lichaam te doenquote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo bestaan lelijke mensen überhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
ieni is boos op mij dus heb je het antwoord alquote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Valt "kutlul" hieronder? Ik vraag dit voor @:Paul
Wat moest je doen daar?quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck me.
Ik heb bijna 2,5 uur moeten wachten voor de gemeentewerf, omdat het daar zo druk was...
Ja ze hebben niet eens een kut en dan wel kutopermkingen durven te makenquote:Op maandag 30 december 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met kut opmerkingen neem ik sowieso niet serieus dus.
quote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Omdat ze te arm zijn om van alles en nogwat aan hun lichaam te doenDat maakt ze meestal juist helemaal afzichtelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ah ok, ze deed ook al naar tegen mij. Bozig type.quote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
ieni is boos op mij dus heb je het antwoord al
Kevin Doets het niet meer zo goedquote:
Waarom dan? Kerstcadeaus direct dumpen?quote:Op maandag 30 december 2024 16:01 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck me.
Die van Home Alone.quote:
Ik moet vast ongesteld wordenquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ok, ze deed ook al naar tegen mij. Bozig type.
Kevin Deedsquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kevin Doets het niet meer zo goed
Dat is inderdaad kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze hebben niet eens een kut en dan wel kutopermkingen durven te maken
Ik maak ook principieel alleen maar lullige opmerkingenquote:Op maandag 30 december 2024 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze hebben niet eens een kut en dan wel kutopermkingen durven te maken
Ah, het vaste excuus van botte vrouwenquote:Op maandag 30 december 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet vast ongesteld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |