Vrouwen hebben er vaak moeite mee, omdat we opgroeien in een maatschappij die zegt dat we niets meer waard zijn als we ouder worden.quote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar moeite mee. (en sommige vrouwen ook).
Het is de patriarchiequote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd die opmerkingen dat beroemde vrouwen niet meer knap zijn omdat ze ouder zijn geworden
En dan heb je van die fossiele uitgezakte kerels ernaast die beweren dat mannen mooier oud wordenquote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd die opmerkingen dat beroemde vrouwen niet meer knap zijn omdat ze ouder zijn geworden
Lelijke oude mannen mogen nog wel gewoon op tv komen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word oud als goede wijnquote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan heb je van die fossiele uitgezakte kerels ernaast die beweren dat mannen mooier oud worden
Sowieso belachelijk dat lelijke mensen uberhaupt op tv mogen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lelijke oude mannen mogen nog wel gewoon op tv komen.
Fuck the patriarchy?
Ga je mij, @Strani en @Fred_B nu vertellen dat dat niet zo isquote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan heb je van die fossiele uitgezakte kerels ernaast die beweren dat mannen mooier oud worden
Verzuurd en met stukjes kurk erin?quote:
Dat is niet zo hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen hebben er vaak moeite mee, omdat we opgroeien in een maatschappij die zegt dat we niets meer waard zijn als we ouder worden.
Eensch. Is in het tijdperk van AI echt geen excuus voor mogelijkquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat lelijke mensen uberhaupt op tv mogen.
Tot zo ver bewijzen wij dat we juist alleen maar knapper wordenquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je mij, @:Strani en @:Fred nu vertellen dat dat niet zo is![]()
![]()
Oke. Jij bent man dus je zal het wel beter wetenquote:
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je mij, @:Strani en @:Fred nu vertellen dat dat niet zo is![]()
![]()
Mes. Steek. Pijn. Deze opmerkingquote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verzuurd en met stukjes kurk erin?
Niet in de lijst.quote:
Zo die kwam van diep.quote:Op maandag 30 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Jij bent man dus je zal het wel beter weten
Hoezo bestaan lelijke mensen überhaupt?quote:Op maandag 30 december 2024 15:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat lelijke mensen uberhaupt op tv mogen.
Ik bedoel dat het onzin is dat je niets meer waard bent als je ouder wordt.quote:Op maandag 30 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Jij bent man dus je zal het wel beter weten
quote:Op maandag 30 december 2024 15:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mes. Steek. Pijn. Deze opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |