Ik loop mee, is romantischquote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh prima moment om even een rondje te lopen
Het is ook helder nu buiten
Hier niet. Grijs en miezeren.quote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh prima moment om even een rondje te lopen
Het is ook helder nu buiten
Gelukkig op persoonlijk vlak wel!quote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. Wij zouden het op muziekvlak niet goed met elkaar kunnen vinden.
quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
15-16Zou 349 het gevolg zijn van 346?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Precies!quote:Op maandag 30 december 2024 14:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gelukkig op persoonlijk vlak wel!
Díe Volbeat ja? Dat vind ik echt een hele matige al heb ik verder niks tegen ze.quote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Twee stemplaten in aantocht met Volbeat en Green Day
Niks mis meequote:
Oh en hoe krijg je die rozijnen er later nog in dan?quote:Op maandag 30 december 2024 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
Nu op de helft met bakken van de oliebollen zonder rozijnen.
343quote:Op maandag 30 december 2024 14:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou 349 het gevolg zijn van 346?
Zijn die morgen nog lekker als je ze vandaag al bakt?quote:Op maandag 30 december 2024 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
Nu op de helft met bakken van de oliebollen zonder rozijnen.
Dat is een andere bak met meel.quote:Op maandag 30 december 2024 15:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh en hoe krijg je die rozijnen er later nog in dan?
quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef peaceman het volgende:
Dat mensen blije smileys achter rammstein zetten snap ik al niet maar volbeat is echt nog three doors down wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammstein is echt zo'n band die leuk was vroeger in de 90s, toen we massaal met een bus naar vakantiewerk gingen en je je eigen bandje mocht inleveren bij de chauffeur hihi. Meer iets wat een novelty bandje had moeten blijvenEn volbeat is ja wat is het eigenlijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Juist dan vind ik ze lekker. Je kunt ze ook nog 1 januari etenquote:Op maandag 30 december 2024 15:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zijn die morgen nog lekker als je ze vandaag al bakt?
Ik vrees dat het begon met 339.quote:
Ik zou haar de beste 10 seconden van haar leven gevenquote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
BohIk zou met haar zeker NIET atemlos de nacht doorbrengen
Ik weet niet meer wat dat is.quote:
Kopfschmerzen in die Nachtquote:Op maandag 30 december 2024 15:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou haar de beste 10 seconden van haar leven geven![]()
En daarna heb ik hoofdpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |