The Edge sorteert veel meer effectenquote:Op maandag 30 december 2024 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach Bryan may zal ook nog wel wat effect sorteren
Volgende keer is het mijn beurt om jouw wingman te zijn. Laat maar weten per DM wanneer je iemand op het oog hebtquote:
Zeker als het een rare eend is!quote:Op maandag 30 december 2024 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter dan lopende eenden in de kroeg.
Gewoon als ik de reclame hoor beginnenquote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je komt steeds eerder met je ster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Fixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
Dust allergie?quote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Mansjester het volgende:
Queen zit echt in mijn allergiezone.
Net als de Beatles
niet zo goedquote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef MTheBassman het volgende:
Dit was wel een goed uurtje zo hoor
Jeetje. Wij zouden het op muziekvlak niet goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Mansjester het volgende:
Queen zit echt in mijn allergiezone.
Net als de Beatles
quote:Op maandag 30 december 2024 14:57 schreef peaceman het volgende:
Oh prima moment om even een rondje te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook helder nu buiten"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |