Die heeft al in het stof gebetenquote:
Die heeft geen baard.quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet iemand iets over de bassist?
En door mijn reactie krijg je juist weer sympathie van anderen, was gewoon een long con wingman tactiekquote:
Zou toch voor die andere cursus gaanquote:
Hij woont geloof ik ergens in Putney, Londen, en leidt een rustig leven.quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen idee, ik wil wel weten of Brian May doet?quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wist dat je het in je hadquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En door mijn reactie krijg je juist weer sympathie van anderen, was gewoon een long con wingman tactiek
Ja, dat leverde geen DAB opquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft al in het stof gebeten
Hij speelde het naakt in?quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen als Roger isquote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil wel weten of Brian May doet?
Beter dan lopende eenden in de kroeg.quote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Lopen eenen in kroeg gisteren. Pff..
Alleen John Deacon.quote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil wel weten of Brian May doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |