Alleen als Bunting ook in hetzelfde jaar wereldkampioen wordt (helaas Surfin bird niet meer als opkomstmuziek)quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgen we dan Surfin' Bird op 1?
Als je huiltquote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker van de onvolprezen Pino: https://www.pino112.nl/top2000/dubbel.phpquote:
Na I Will Survivequote:Op maandag 30 december 2024 14:41 schreef Fred_B het volgende:
Dit was wel het hoogtepunt van Even Tot Hier
Pino Godquote:Op maandag 30 december 2024 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/dubbel.php
Jaquote:
Hier had Rosaliá kunnen staan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dikkie Dik
Ik treur momenteel enorm.
Voortaan maar twee keer achter elkaar posten.quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me op dat er dit jaar opvallend veel 2x artiesten na elkaar zijn. Maar dit zeg ik vast elk jaar.
Die staat op 4841 ofzoquote:Op maandag 30 december 2024 14:45 schreef peaceman het volgende:
Overigens is de enige logische Nummer 1 van Andre van Duin natuurlijk Bim Bam.
Hier had Opgezwolle kunnen staan.quote:
Welkom boomer!quote:Op maandag 30 december 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dikkie Dik
Ik treur momenteel enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zie bovenstaande video.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komt dichtbij zoquote:Op maandag 30 december 2024 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier naast me aan de muur een straatnaambordje van Nothing Hill hangen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Welke zou je kiezen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier had Opgezwolle kunnen staan.![]()
Maar dan niet meer...quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Deze zal ik wel nooit begrijpenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit vind ik meer boomerhiphopquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jezus das lang geledenquote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zou moderator SHE voor serious request dacht ik uit de kleren ofzo gaan als ze een bepaald bedrag binnen had gehaald. Dat bedrag was gelukt,maar vervolgens liet ze niet meer van zich horen.![]()
![]()
What's the word?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Gekkenhuis. Nog immer relevant.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja, vreselijke schijtlolquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goh als je een liedje zou moeten kiezen dat het meest zou profiteren van de (nog altijd niet zekere) dood van Andre van Duin, misschien toch Willempie?![]()
Deze kan makkelijk op het jubileumfeest van Els en Richard ja. En dan ongemakkelijk hiphop-gebaarmakende mannen van 60.quote:Op maandag 30 december 2024 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik meer boomerhiphop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |