Ik denk ook niet dat hij dood gaat, eigenlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als Van Duin dood gaat is volgens mij heel Nederland in rouw. Aan die man heeft niemand een hekel.
Het is dit jaar een fractie meer dan in andere jaren, maar niet heel veel.quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me op dat er dit jaar opvallend veel 2x artiesten na elkaar zijn. Maar dit zeg ik vast elk jaar.
Foutief.quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als Van Duin dood gaat is volgens mij heel Nederland in rouw. Aan die man heeft niemand een hekel.
Dan liever die bloemkolen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me op dat er dit jaar opvallend veel 2x artiesten na elkaar zijn. Maar dit zeg ik vast elk jaar.
Komt naar mijn gevoel elk jaar wel ergens een keer voor ja. Je hebt sommige artiesten ook waarvan iedereen twee dezelfde hits erin stemmen (zie Sinead O Connor)quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
is hier een stat van?quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is dit jaar een fractie meer dan in andere jaren, maar niet heel veel.
Krijgen we dan Surfin' Bird op 1?quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, dus allemaal kindjes in Afrika leven nu nog en hebben een toekomst maar wat hebben wij er voor terug gezien? Niks!quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zou moderator SHE voor serious request dacht ik uit de kleren ofzo gaan als ze een bepaald bedrag binnen had gehaald. Dat bedrag was gelukt,maar vervolgens liet ze niet meer van zich horen.
dat is nog wat anders dan een hekel aan iemand hebben toch?quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Foutief.
Als kind vond ik hem grappig en daarna, ja, niet.
Nou, uiteindelijk wel, lijkt mequote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij dood gaat, eigenlijk.
https://www.pino112.nl/top2000/dubbel.phpquote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je huiltquote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgen we dan Surfin' Bird op 1?
Ik vind 'm ook niet meer grappig maar alsnog een mooi mens.quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Foutief.
Als kind vond ik hem grappig en daarna, ja, niet.
Alleen als Bunting ook in hetzelfde jaar wereldkampioen wordt (helaas Surfin bird niet meer als opkomstmuziek)quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je huiltquote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker van de onvolprezen Pino: https://www.pino112.nl/top2000/dubbel.phpquote:
Na I Will Survivequote:Op maandag 30 december 2024 14:41 schreef Fred_B het volgende:
Dit was wel het hoogtepunt van Even Tot Hier
Pino Godquote:Op maandag 30 december 2024 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/dubbel.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |