quote:Op maandag 30 december 2024 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zeggen niets tegen Diaan. Promise
Ja datzelfde zou ik ook hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 00:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Thuis durf ik alles te bespreken. Hier niet
Oh en theezakje vind ik een uitstekende bijnaam voor jequote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Theezakje vraagt… wat is jouw kink die je thuis niet durft te bespreken?
Ja die schreeuwzang van Dan Reynolds is wel echt overkill somsquote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een van de grootste draken met die nepdubstep.
En dat scoorde ook nog, waardoor ze de hele tijd dat geschreeuw uit dit nummer gingen reproduceren.
Draken 😆😆quote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat scoorde ook nog, waardoor ze de hele tijd dat geschreeuw uit dit nummer gingen reproduceren.
Als we dit dupstep noemen dan wil ik Make It Bun Dem horen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reeds behandeld.quote:
Jettje.quote:Op maandag 30 december 2024 00:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Within Temptation.
Dat is dan ook de enige reden dat ik hem soort van oké vind.
Die is ook wel beter ja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lager dan Demons is een fijne verrassing.
Fuck. I gonna regret thisquote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh en theezakje vind ik een uitstekende bijnaam voor je
Welkom in Leningradquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan een stuk of 8 mortieren te lucht in.
Hier lijkt het ook af en toe op de Gazastrook.quote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan een stuk of 8 mortieren te lucht in.
Stukje Gaza.quote:
Klein beetje Krim.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook af en toe op de Gazastrook.
Groeten aan Yashaaaaquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
3x Grasshopper voor
@:Yashaaaaa
@:Viv
en moi
High Hopes?quote:
Toch mooi dat ie pas diep in de nacht komt?quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop Life on Mars nog te horen voordat ik ga slapen, maar ik vrees eigenlijk voor de zaak.
Ja, dat wordt flink cola drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop Life on Mars nog te horen voordat ik ga slapen, maar ik vrees eigenlijk voor de zaak.
Nee, op Texel.quote:
Ambitieus, zie ik.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar dat is wat te duister om hier te besprekenquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel eens iemand ontmoet waar iedereen om je heen lyrisch over was en jij je bedenkingen had en dat bleek later ook te kloppen?
Bedoel je persoonlijk of een bekend iemand?quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel eens iemand ontmoet waar iedereen om je heen lyrisch over was en jij je bedenkingen had en dat bleek later ook te kloppen?
Jeuj!quote:
Beroemdheden of in het algemeen?quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Nope. Maar vertel je verhaal?quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
persoonlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedoel je persoonlijk of een bekend iemand?
Oneens, maar wel mooi.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Fred_B het volgende:
Dit is beter dan Piano Man en Goodnight Saigon trouwens
je hoeft de in and outs niet te vertellen natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat te duister om hier te bespreken
Yupquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Zeker! maar dat heeft me wel een vriendschap gekostquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Beste is die van het Italiaanse restaurant natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Fred_B het volgende:
Ja maar dat was de vraag nietquote:
Echt diverse hoogtepunten. Maar veel te laat.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Felagund het volgende:
Dat 3:00-4:00 uur a.s. nacht is wel erg jammer dat het diep in de nacht zit.
Ja, jammer.quote:
Was vorig jaar bij 10cc. Was impressed hoe ze dit live konden spelenquote:
Ja en nee.quote:Op maandag 30 december 2024 00:07 schreef Fred_B het volgende:
Ben jaloers nuquote:Op maandag 30 december 2024 00:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was vorig jaar bij 10cc. Was impressed hoe ze dit live konden spelen
Instant like.quote:Op maandag 30 december 2024 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Dan maar even nu al vermelden dat het daarvoor helpt om 9 oceanen te plaatsen, 14% zuurstof te hebben en een temperatuurtje van ongeveer 8 graden daar te hebben.
Hmm, niet echt denk ik dan. Ik ben van nature best vertrouwend tegenover mensen, vooral als het gewoon mede studenten zijn van toen der tijd.quote:
Ik zou ook willen dat ik zo kon spelen ja.quote:
Tharsis, Hellas of Elysium?quote:Op maandag 30 december 2024 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Dan maar even nu al vermelden dat het daarvoor helpt om 9 oceanen te plaatsen, 14% zuurstof te hebben en een temperatuurtje van ongeveer 8 graden daar te hebben.
Jaquote:
Je bent altijd welkom.quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar vaak zat.
Mijn IRL vrienden zijn op 2 handen te tellen en dat wil ik graag zo houden.
Heel veel mensen mogen mij ook niet en daar heb ik hard voor gewerkt.
Volgens mij is 'ja' hier op zich een geschikt antwoord.quote:
Deal!quote:Op maandag 30 december 2024 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgende tour gaan we samen
Je grasshopper is blauwquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
3x Grasshopper voor
@:Yashaaaaa
@:Viv
en moi
Ook nog nooit eerder gehoordquote:
Beter je best doen HJMquote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar vaak zat.
Er is een verschil tussen vrienden en "vrienden"quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar vaak zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |