quote:Op maandag 30 december 2024 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We zeggen niets tegen Diaan. Promise
Ja datzelfde zou ik ook hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 00:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Thuis durf ik alles te bespreken. Hier niet
Oh en theezakje vind ik een uitstekende bijnaam voor jequote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Theezakje vraagt… wat is jouw kink die je thuis niet durft te bespreken?
Ja die schreeuwzang van Dan Reynolds is wel echt overkill somsquote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt een van de grootste draken met die nepdubstep.
En dat scoorde ook nog, waardoor ze de hele tijd dat geschreeuw uit dit nummer gingen reproduceren.
Draken 😆😆quote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat scoorde ook nog, waardoor ze de hele tijd dat geschreeuw uit dit nummer gingen reproduceren.
Als we dit dupstep noemen dan wil ik Make It Bun Dem horen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reeds behandeld.quote:
Jettje.quote:Op maandag 30 december 2024 00:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Within Temptation.
Dat is dan ook de enige reden dat ik hem soort van oké vind.
Die is ook wel beter ja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lager dan Demons is een fijne verrassing.
Fuck. I gonna regret thisquote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh en theezakje vind ik een uitstekende bijnaam voor je
Welkom in Leningradquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan een stuk of 8 mortieren te lucht in.
Hier lijkt het ook af en toe op de Gazastrook.quote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan een stuk of 8 mortieren te lucht in.
Stukje Gaza.quote:
Klein beetje Krim.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook af en toe op de Gazastrook.
Groeten aan Yashaaaaquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
3x Grasshopper voor
@:Yashaaaaa
@:Viv
en moi
High Hopes?quote:
Toch mooi dat ie pas diep in de nacht komt?quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop Life on Mars nog te horen voordat ik ga slapen, maar ik vrees eigenlijk voor de zaak.
Ja, dat wordt flink cola drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop Life on Mars nog te horen voordat ik ga slapen, maar ik vrees eigenlijk voor de zaak.
Nee, op Texel.quote:
Ambitieus, zie ik.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar dat is wat te duister om hier te besprekenquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel eens iemand ontmoet waar iedereen om je heen lyrisch over was en jij je bedenkingen had en dat bleek later ook te kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |