Welkom in Leningradquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan een stuk of 8 mortieren te lucht in.
Hier lijkt het ook af en toe op de Gazastrook.quote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Daar gaan een stuk of 8 mortieren te lucht in.
Stukje Gaza.quote:
Klein beetje Krim.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook af en toe op de Gazastrook.
Groeten aan Yashaaaaquote:Op maandag 30 december 2024 00:05 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
3x Grasshopper voor
@:Yashaaaaa
@:Viv
en moi
High Hopes?quote:
Toch mooi dat ie pas diep in de nacht komt?quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop Life on Mars nog te horen voordat ik ga slapen, maar ik vrees eigenlijk voor de zaak.
Ja, dat wordt flink cola drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop Life on Mars nog te horen voordat ik ga slapen, maar ik vrees eigenlijk voor de zaak.
Nee, op Texel.quote:
Ambitieus, zie ik.quote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar dat is wat te duister om hier te besprekenquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel eens iemand ontmoet waar iedereen om je heen lyrisch over was en jij je bedenkingen had en dat bleek later ook te kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |