Als ik die heb, dan kan IK die hier moeilijk bespreken he?!quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Theezakje vraagt… wat is jouw kink die je thuis niet durft te bespreken?
uhh, weet niet of ik die per se in het algemeen durf te besprekenquote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Woon alleen dus kan ook alles bespreken hierquote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind ze muzikaal inderdaad ongeveer een even groot succes als de wielercarrière van Bas Tietema.quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bankzitters mogen op youtube vast heel komisch zijn ofzo, dat volg ik allemaal niet, maar hun 'muziek' is een parodie op alles.
Ik kijk nog wel eens een video maar qua muziek is het niet hoogstaand.quote:Op zondag 29 december 2024 23:59 schreef ShinyStar het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-Bankzitters hater hier
Ik bespreek thuis alles, geen zorgen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ze zijn gewoon niet cool. Ze denken dat ze cool zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bankzitters mogen op youtube vast heel komisch zijn ofzo, dat volg ik allemaal niet, maar hun 'muziek' is een parodie op alles.
Ik geef toe dat het muzikaal natuurlijk weinig is, maar ik vind het gewoon 'grappig' omdat ik ze al heel lang volg op Youtube inderdaad. Dat is het meer mja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet eens een parodie, meer het 6e van ASWH die een keer voor de lol een plaat maken. Met het verschil dat Nederland het geweldig vindt ipv dat het in eigen kring blijft.quote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.quote:Op maandag 30 december 2024 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik die heb, dan kan IK die hier moeilijk bespreken he?!
Vrouwelijke gingers zijnquote:Op maandag 30 december 2024 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
Deze nieuwslezer is de personificatie van radiohoofd
Ik woon alleen thuis, dus op zich durf ik alles wat te besprekenquote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Typisch spruitjeshoofd ja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:01 schreef PippenScottie het volgende:
Deze nieuwslezer is de personificatie van radiohoofd
Verkeerde topic?quote:Op maandag 30 december 2024 00:01 schreef Gretzl het volgende:
Wat is Snakebite allemaal an het doen joh![]()
Bijna 101 gemiddeld, hou op met me![]()
Baasje
[ afbeelding ]
We zeggen niets tegen Diaan. Promisequote:Op maandag 30 december 2024 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik die heb, dan kan IK die hier moeilijk bespreken he?!
Thuis durf ik alles te bespreken. Hier nietquote:Op maandag 30 december 2024 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |