Ja vind ik wel. Kanker is ook vreselijk, maar dan ben je nog jezelf. Bij dementie raak je steeds meer jezelf kwijt. Dat is vooral voor de naasten verschrikkelijk om te zien. Mijn vader had progressieve dementie en was al vrij snel zichzelf niet meer. Het was alleen nog een omhulsel als het ware.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zo bang voor kanker, maar dementie lijkt me veel kutter idd
Zoals een vriend laatst tegen mij zei: "Je kunt meer dan je denkt".quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Tevens mijn depressie anthem. Had op dat gebied een nogal zwaar jaar achter de rug. Kwam zelf even op het punt dat ik niet dacht er nu nog te zijn. Maar ben er nog wel.
En daar ben ik nu best wel tevreden mee
Ik drink zelden of nooit, dus neequote:
Ik denk op zich dat het wel goed is dat je het doet, toont dat je jezelf accountable houdt.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, soms vraag ik het me af of ik dat wel moet doen
Maar ik schaam me er niet voor, dit is gewoon iets wat nu eenmaal bij me hoort. Je doet er niks aan
Maar goed die terugval was ook wel mn enige dieptepunt. Verder heb ik een erg mooi jaar gehad.
Hou vol hou vastquote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Tevens mijn depressie anthem. Had op dat gebied een nogal zwaar jaar achter de rug. Kwam zelf even op het punt dat ik niet dacht er nu nog te zijn. Maar ben er nog wel.
Sterkte, dat is wel heel veel ellende bij elkaarquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was het overlijden van mijn moeder aan Alzheimer. Door een longontsteking kwam het toch nog vrij plotseling.
Verder ook 2 ooms (broers van mijn moeder), tante van mijn vrouw, 2 oud collega's en de vader van een goede vriend verloren. Mag wel wat minder volgend jaar.
Dankquote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zoals een vriend laatst tegen mij zei: "Je kunt meer dan je denkt".
Goed gedaan, kleine stapjes
Ozzy Osbourne is onsterfelijk geworden na die vleermuis beet.quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
Oh, Jimmy Carter stond bij mij op een lijstje voor een weddenschap (zonder inzet) met een vriendinIk had ook nog de paus en Ozzy Osbourne.
Ik ben blij dat je er nog bentquote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Nauwelijksquote:
Al toen ze verloor in 2016.quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Clinton piept en kraakt ook, las ik onlangs
veel mooier kabbelen er niet veelquote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit kabbelt ook behoorlijk maar kabbelt wel echt vies goed
Govt mule?quote:
je bent zielig,ik vraag nur wegen abbaquote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon negeren, misschien tyfdonderstraalt hij eens op.
1 dag per jaar nooit en 364 dagen per jaar zelden?quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik drink zelden of nooit, dus nee
Zeker. En kanker wordt steeds beter te behandelen. Een tante van mij heeft ook kanker, maar die heeft met allerlei relatief nieuwe behandelingen ondanks uitzaaiingen nu toch wonderwel een goede prognose.quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Kanker is ook vreselijk, maar dan ben je nog jezelf. Bij dementie raak je steeds meer jezelf kwijt. Dat is vooral voor de naasten verschrikkelijk om te zien. Mijn vader had progressieve dementie en was al vrij snel zichzelf niet meer. Het was alleen nog een omhulsel als het ware.
En wat dacht je van Biden?quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, pas 2,5 jaar. Had zowel mijn moeder als mijn dochter meer tijd met elkaar gegund (ook enige kleinkind, want heb geen broers of zussen).quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel dubbel. Voor hen is dat ook nog lastiger te begrijpen (of ze moet al een stuk ouder zijn).
Hahaha ja het lijkt zo hè.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ozzy Osbourne is onsterfelijk geworden na die vleermuis beet.
Dit kabbelt als een ruige rivierquote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Evenstar het volgende:
Dit kabbelt ook behoorlijk maar kabbelt wel echt vies goed
We beantwoorden uw vraag binnen 24uur. Bedankt voor uw geduldquote:
Dat is het ook, goed en saai tegelijkquote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar live gezien in Antwerpen, en toch vond ik het goed en saai tegelijk
Goedenavond trouwens
Ja dat triggert me gelukkig niet. Ook niet bij het zien van drank. Het is als ik die buzz weer krijg van het drinken dat het gevaarlijk wordt. Dus er gewoon van afblijven helpt prima.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat het wel goed is dat je het doet, toont dat je jezelf accountable houdt.
Kan me ook voorstellen dat het hier makkelijker is om te delen omdat we eigenlijk allemaal 'vreemden' voor elkaar zijn, dus dan is er ook niet echt een persoonlijk vooroordeel.
Van wat ik zo van je hoor denk ik oprecht dat je het netjes doet hoor
Zeker zo in de context van dit topic waar een hele hoop lui constant het over drinken hebben.
ZE is geen oud-president Hans.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al toen ze verloor in 2016.
En wij proberen een serieus gesprek te voeren in ABN. Stik in je fucking ABBA, was je al jaren kotsbeu maar nu ben ik écht finaal klaar met je gedram en gezeik. Rot op.quote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent zielig,ik vraag nur wegen abba
Ja klinkt wel lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Maar ben je al aan het genieten hiervan @:essnhills
Als die paardenlul er niet doorheen gaat lopen kakelen danquote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit outrootje zo is wel voor de connaisseur
Hey ouwe zuipschuit.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Kanker is ook vreselijk, maar dan ben je nog jezelf. Bij dementie raak je steeds meer jezelf kwijt. Dat is vooral voor de naasten verschrikkelijk om te zien. Mijn vader had progressieve dementie en was al vrij snel zichzelf niet meer. Het was alleen nog een omhulsel als het ware.
Ik spreek namens iedereen als ik zeg dat ik blij ben dat jij er nog bentquote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Dat is dan wel zuur (heel zacht uitgedrukt ja). Dat is juist een hele speciale band, die tussen grootouder en kleinkind.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee, pas 2,5 jaar. Had zowel mijn moeder als mijn dochter meer tijd met elkaar gegund (ook enige kleinkind, want heb geen broers of zussen).
Dat is van Duran Duran toch?quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit outrootje zo is wel voor de connaisseur
Misschien wordt ie nog getroffen door de Grease Lightningquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik Jimmy Carter ga vervangen met Franki Valli, hoe die er dit jaar bij liep tijdens een 'live' optreden was beangstigend.
Thanks Pippiequote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik spreek namens iedereen als ik zeg dat ik blij ben dat jij er nog bent
Ach.quote:
Heel verstandigquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dit zou een heel fout gesprek kunnen worden, maar voor nu zeg ik toch maar veilig: "Nee.
"
Goed gezegdquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ja.
Heb heel veel mensen met kanker meegemaakt (werkt in NL als radiotherapeutisch laborant). Het is erg kut, vooral bij jongere personen, maar ook bij mensen die hun hele fucking leven hard hebben gewerkt en nu met pensioen zouden gaan en dan pats boem mega ziek zijn ..... Heeft mij heel erg geholpen om bepaalde keuzes in mijn leven te maken (emigratie bijv wat anders voor altijd maar uitgesteld was geweest denk ik).
Dementie etc. is echt wel op een hele andere manier kut. Je raakt je persoonlijkheid kwijt.
Daarna wordt het mee naar achteren genomen. En gaan we er alles aan om doen om de vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We beantwoorden uw vraag binnen 24uur. Bedankt voor uw geduld
Ja de onderzoeken naar “het genezen van” kanker zijn veel verder dan die naar dementie. Dat is erg lastig.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. En kanker wordt steeds beter te behandelen. Een tante van mij heeft ook kanker, maar die heeft met allerlei relatief nieuwe behandelingen ondanks uitzaaiingen nu toch wonderwel een goede prognose.
*fixedquote:
Wel oud en presidentquote:
Welke van de twee?quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
van zo en zeikwijf laat ik me niks zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En wij proberen een serieus gesprek te voeren in ABN. Stik in je fucking ABBA, was je al jaren kotsbeu maar nu ben ik écht finaal klaar met je gedram en gezeik. Rot op.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wordt ie nog getroffen door de Grease Lightning
trustenquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik maar eens gebukt ga under the pressure van mijn wekker morgen.
En ga slapen....
Werken enzo.
Ja ik weet slechte planning
Succesquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
De eckte eckte zetten gewoon doorquote:Op zondag 29 december 2024 22:17 schreef ShinyStar het volgende:
Zo, ik ga even wat anders doen tot Linkin Park er op komt. Dan mis ik Rowwen Heze én Adele én een stuk Van Inkel. Win win win situatie. Tot later.
Niet eens de Proclaimers met 'i'm gonna be (500 miles)?quote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Ooit eens 3 TWOD albums op rij geluisterd tijden een roadtrip in de VS, dat is wel echt teveel van het goede, dan moet er wel even iets onrustigers komen
ditquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we vriendelijk voor elkaar zijn allen.
Moet je de 31e ook?quote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we vriendelijk voor elkaar zijn allen.
Ik ben het wel een beetje met hem eens hoor. Ik heb deze hele editie nog geen één notering van ABBA gehoord.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En wij proberen een serieus gesprek te voeren in ABN. Stik in je fucking ABBA, was je al jaren kotsbeu maar nu ben ik écht finaal klaar met je gedram en gezeik. Rot op.
Virus hier. Al week plezier van dus ook kerst gemist.quote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Afgelopen week zoveel gesnaaid en gegeten dat ik er de hele dag oprecht misselijk van ben geweest. Of het wordt een virusje zo vlak voor de jaarwisseling. Heb de dag op 4 boterhammen en het drinken van thee en cola zero afgerond. Zal wel aardig voor de kilo's zijn
Trustequote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat er in de VS nog presidenten waren die nog niet economisch en fysiek afgeschreven waren.quote:
Is nog een kans dat ik die wel vrij kan nemen, ligt eraan hoe morgen loopt op de zaak.quote:
Trustequote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
Heb je ook weer een goed punt, allemaal de schuld van Broesquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met hem eens hoor. Ik heb deze hele editie nog geen één notering van ABBA gehoord.
Volgens mij hebben we toen Die Antwoord aan gezet om weer een beetje met beide benen op aarde te komenquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet eens de Proclaimers met 'i'm gonna be (500 miles)?
Daar gaan we voorquote:Op zondag 29 december 2024 22:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is nog een kans dat ik die wel vrij kan nemen, ligt eraan hoe morgen loopt op de zaak.
Ja precies. Het heeft voor mij (een paar jaar eerder al na de dood van mijn vader) juist wel zo gemaakt dat als ik iets wil doen en het kan doen het zoveel mogelijk doe. De keuze voor verhuizen was dit jaar eigenlijk best intensief (van huur naar huur, dus ook vrij snel te doen), maar het is een van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt. Idem voor een paar jaar geleden van werkgever veranderen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ja.
Heb heel veel mensen met kanker meegemaakt (werkte in NL als radiotherapeutisch laborant). Het is erg kut, vooral bij jongere personen, maar ook bij mensen die hun hele fucking leven hard hebben gewerkt en nu met pensioen zouden gaan en dan pats boem mega ziek zijn ..... Heeft mij heel erg geholpen om bepaalde keuzes in mijn leven te maken (emigratie bijv wat anders voor altijd maar uitgesteld was geweest denk ik).
Dementie etc. is echt wel op een hele andere manier kut. Je raakt je persoonlijkheid kwijt.
Ik heb wel respect voor mensen in de zorg. Ik zou het zelf echt niet kunnen. Ben zelf erg blij met mijn prikkelarme omgeving op kantoor. Anderen zullen dat wel weer geestdodend vinden. Zo voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Ik mis mijn werk soms wel moet ik zeggen![]()
Mooi dankbaar werk was dat waar je met hele kleine en simpele dingen de patiënten, ondanks hun situatie, met een glimlach naar huis kon sturen.
Top DJ die Jeroen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |