Nee die is al geweestquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik hoop dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ow heftig.quote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dementerende moeder die, door de dementie zo passief is geworden dat ze tegenwoordig in een rolstoel zit en er nog weinig uitkomt (terwijl haar geheugen juist nog vrij goed is)
Als die van Inkel zijn gore tyfusbek maar dicht houd tijdens TWODquote:
Weinig dieptepunten gelukkigquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wil, wat was een dieptepunt in 2024?
quote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap autograpjes niet, dus geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er al een Halo zichtbaar?quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Sterkte, knuffels enzo voor zij die het nodig hebben![]()
![]()
Dat was het overlijden van mijn moeder aan Alzheimer. Door een longontsteking kwam het toch nog vrij plotseling.quote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wil, wat was een dieptepunt in 2024?
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dementerende moeder die, door de dementie zo passief is geworden dat ze tegenwoordig in een rolstoel zit en er nog weinig uitkomt (terwijl haar geheugen juist nog vrij goed is)
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trek nu een Arpus x Finback - Maple Syrup BA Vanilla Imperial Stout openquote:
Soms kan juist het overlijden van iemand die net per se heel close is je heel erg raken.quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, toch eigenlijk wel het vrij plotseling overlijden van een vriend vorige week. We waren niet hele close vrienden maar ik mocht hem wel enorm graag. Hij en een compagnon hadden net vorig jaar een restaurant geopend in het dorp om eindelijk voor zichzelf te kunnen werken.
Hij was een typische Rotterdammer inclusief humor en taalgebruik, had een gouden hart en was altijd lief en eerlijk tegen iedereen. Hij is 52 geworden.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook bekend van:Ik vind Cardigan niet zoveel aan eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Het komt ook bijna niet voor dat een verslaafde direct perfect afkickt. Er gaan altijd slippertjes en terugvallen komen. Het gaat met vallen en opstaan, zo'n proces. Kunst is dan vooral dat je er niet in blijft hangen maar snel de boel weer moet oppikken. Daar bereiden ze je op de verslavingszorg ook wel op gelukkig.quote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi dat je openbaar eerlijk kunt zijn over zo'n terugval. Zulke dingen moeten bekender zijn, dat die gewoon kunnen voorkomen ondanks alle goede intenties. Zodat mensen erop voorbereid kunnen zijn en dan sneller, hopelijk, weer kunnen corrigeren.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |